Ale H

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Likewise/Vodafone Inruildeals Vraag

Hallo, bij voorbaat excuses als dit slecht is geschreven, aangezien ik vertrouw op Google Translate.

 

Ik heb een pixel 8a gekocht en wil profiteren van de inruilaanbieding van 150e. Ik heb mijn factuur ingediend en de aanbiedingscode ontvangen. Na het invullen van het retourformulier heb ik twee verzendlabels ontvangen.

 

Toen ik vandaag de verpakte telefoon naar de PostNL-locatie bracht, wilde de barcode op het meegeleverde verzendlabel niet scannen. Ik heb er toen voor gekozen om daar een label te kopen, maar het adres dat op het Likewize-label stond, werd door het systeem van PostNL niet geaccepteerd als overeenkomende postcode en adres.

Dit is het adres op het verzendlabel dat ik heb ontvangen:

 

Dynalogic MPX [retourcode]
Attn: LIKEWIZE SERVICES / Vodafone Inruildeals
Daelderweg 21
6360XV Nuth
The Netherlands

 

Als ik dit adres opzoek op Google Maps, staat er een andere postcode: 6361 HK.

 

Wat moet ik hier doen, aangezien ik mijn apparaat uiteraard niet naar de onderwereld wil sturen? Hebben anderen positieve ervaringen met deze service?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3543Posts
  • 1067Oplossingen
  • 1167Likes

Hi @Ale H, goedemorgen!

Toevallig heb ik zonet een terugkoppeling gekregen nadat het bij Post NL en LikeWize was uitgezet ter onderzoek. De postcode op het verzendlabel (voor aangetekende verzending) is niet correct. Daarnaast is de barcode op het label een LikeWize code, dus deze code kan sowieso niet door Post NL gescand worden. Ze geven aan dat de oplossing is om het pakket met verzendlabel in te leveren bij Post NL en het juiste adres doorgeven. Post NL kan dit handmatig invoeren en dan komt het qua verzending/ontvangst helemaal goed.
Daelderweg 21
6361 HK Nuth
The Netherlands
 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3543Posts
  • 1067Oplossingen
  • 1167Likes

Hi @Ale H, welkom hier!

Een mooi actie waar je natuurlijk graag gebruik van wil maken! Het maakt de aanschaf van je nieuwe toestel toch direct een stuk aantrekkelijker. Het is wel vreemd dat jouw verzendlabel niet wil scannen bij het postkantoor. In dit geval wil ik je aanraden om deze vraag te stellen via: https://inruildeals.vodafone.nl/Support.aspx. LikeWize zal zo spoedig mogelijk reageren en indien nodig je een nieuw verzendlabel kunnen toesturen.

Ale H
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Cecilia, wanneer ik het nummer bel op de pagina die u hebt gelinkt, verschijnt er een automatisch bericht dat het kantoor gesloten is. Ik had gisteren hetzelfde probleem toen ik contact probeerde op te nemen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3543Posts
  • 1067Oplossingen
  • 1167Likes

@Ale H Je hebt ook de mogelijkheid om een e-mail te versturen. Die weg zou ik je adviseren, want als er een nieuw verzendlabel nodig is dan kunnen ze die je ook direct toesturen.

Ale H
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat heb ik ook geprobeerd, maar ik wil dit uiteraard graag snel opgelost hebben, want er zit een termijn waarbinnen ik de telefoon moet opsturen en de aangegeven 'gerichte' antwoordtermijn is 24 uur.

Ik heb er niet veel vertrouwen in dat het in één enkele e-mail zal worden opgelost, aangezien ik zie dat andere berichten problemen hebben gehad met deze service, en ik kan me voorstellen dat het opgeven van een correct verzendadres enigszins van fundamenteel belang is voor het functioneren zoals bedoeld.

Hoe kan ik dit oplossen zonder minstens een dag te wachten tussen de antwoorden en het risico te lopen dat het pakket nooit/of niet op tijd aankomt?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3543Posts
  • 1067Oplossingen
  • 1167Likes

@Ale H Het is in ieder geval wel goed dat je deze mail al naar LikeWize hebt verstuurd. Ik heb even intern navraag gedaan, maar er zijn via andere kanalen niet meer berichten binnengekomen dat het adres op het verzendlabel niet bekend is bij Post NL tijdens het scannen. Nu zijn er natuurlijk wel 2 manieren om te versturen, namelijk aangetekend en gratis via het antwoordnummer. Dit kan natuurlijk invloed hebben, want niet iedereen verstuurt het pakket aangetekend. Bij de aangetekende verzending kan het zijn dat Post NL de adressen opnieuw heeft gelabeld. Wil je mij eens een foto van het ontvangen verzendlabel toesturen + het aanmeldnummer/registratienummer van LikeWize. Dan zet ik het opnieuw intern uit.

Ale H
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb je beide labels via een privébericht gestuurd!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3543Posts
  • 1067Oplossingen
  • 1167Likes

De verzendlabels ontvangen @Ale H. Heb je voor mij ook nog het aanmeldnummer bij LikeWize zoals gevraagd in m'n vorige berichtje 🙂 ?

Ale H
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar zou het aanmeldnummer te vinden zijn?

 

In mijn mail heb ik twee nummers van Likewize staan: het ordernummer en antwoordnummer voor de retourzending (weergegeven op de labels), en voorafgaand aan ontvangst daarvan een ordernummer voor de actiecode.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3543Posts
  • 1067Oplossingen
  • 1167Likes

@Ale H Het aanmeldnummer/registratienummer krijg je als de factuur is goedgekeurd en je de promocode ontvangt. Het is een cijferreeks 🙂

Ale H
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik stuur je de e-mail die ik per PM kreeg.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3543Posts
  • 1067Oplossingen
  • 1167Likes

@Ale H Alles ontvangen! Het betrof hier het referentienummer 🙂 Ik heb alles doorgezet. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb ontvangen, dan hoor jij weer van mij. Mocht jij in de tussentijd nog iets vanuit LikeWize vernemen n.a.v. jouw e-mail laat het dan ook vooral weten 🙂

Ale H
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, heb je verder nog iets gehoord? Ik heb gisteren en eergisteren twee berichten verzonden via het formulier op de pagina die u hierboven heeft gelinkt, en heb geen antwoord gekregen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3543Posts
  • 1067Oplossingen
  • 1167Likes

Hi @Ale H, goedemorgen!

Toevallig heb ik zonet een terugkoppeling gekregen nadat het bij Post NL en LikeWize was uitgezet ter onderzoek. De postcode op het verzendlabel (voor aangetekende verzending) is niet correct. Daarnaast is de barcode op het label een LikeWize code, dus deze code kan sowieso niet door Post NL gescand worden. Ze geven aan dat de oplossing is om het pakket met verzendlabel in te leveren bij Post NL en het juiste adres doorgeven. Post NL kan dit handmatig invoeren en dan komt het qua verzending/ontvangst helemaal goed.
Daelderweg 21
6361 HK Nuth
The Netherlands
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic