ik ben heel boos op vodafone, de winkel op zuidplein waardeloze service ik kwam in aanmerking voor nieuw abonnement met telefoon werdt mij telefonisch meegedeeld, dus toestel besteld met nieuw abonnement thuis bleek het mij niet te lukken om het te installeren en overbrengen enz dus toestel blokkeerde vodafone gebeld, die zeiden geen prob leem maar je moet er mee naar de winkel.ik dus na veel gestuntel heb net 2 nieuwe knieen met de bud wat ik al 10 jaar niet heb gedaan naar het zuidplein ik had geen andere keuze.daar gekomen werd er mij meegedeeld dat ze die blokkade er niet uit konden krijgen,dus voor joker daar heen gegaan ze hebben hem wel voor mij retour gestuurd mijn vraag om daar direct een andere uit te zoeken kon niet want eerst moest retour binnen zijn,maar als ik die bevestiging had kon ik terugkomen want ze hadden ze op voorraad en dan zou hij alles direct voor mij overzetten enz.wat scherts mijn verbazing nadat ik opnieuw met heel veel pijn en moeite daar kwam werd er mij doodleuk verteld dat ze gee enkel toestel in de winkel hadden in verb and met berovingen enz maar ik kon hem wel bestellen,ik ben woest de winkel uitgelopen dit bis beneden alle peil het intereseerde hem niet onbeschoft echt waar ik ben nu 12 euro kwijt aan de bus pijn in mijn lijf en geen steek verder, en ik lees dat het nieuwe abbonnement gewoon ingaat deze maand dus echt niet ik denk dat ik opstap naar een andre provider want ik ben laaiend.ik ben 74 jaar en dan gaan jullie zo met je klanten om bah ankie coppen vd linden