roberta

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Lijst met contactpersonen bijwerken lukt niet meer na update 5.0.1.

Hallo,
Gister update gehad voor mijn Samsung Galaxy S4. Lollipop 5.0.1.
Als ik op contacten duw dan geeft hij steeds de melding "Lijst met contactpersonen bijwerken.....". Dit duurt al uren.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Alvast bedankt,
Robert
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
roberta
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Probleem is opgelost. Nadat ik de telefoon aan de computer had gehangen en een update had gemaakt met Samsung "Kies" deed hij het weer. De contactpersonen werden daarna weergegeven. Trouwens heeft de klantenservice van Samsung mij ook nog gebeld i.v.m. het probleem. Maar toen was het al opgelost.

Bekijk in context

5 Reacties 5
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste roberta,

Probeer even je toestel batterij te verweideren voor 30 seconden en start hem opnieuw op. Als dit niet werkt dan zou ik even via het programma Samsung Kies een back-up maken van alle belangrijke gegevens en het toestel terug zetten naar de fabriekinstellingen. Dit brengt echter wel wat risico's met zich mee m.b.t. gegevens verlies dus wees hier voorzichtig mee en zoek even goed uit hoe het werkt.

Wat u ook zou kunnen doen is even contact opnemen met de nederlandse klantenservice van Samsung. U kunt hier namelijk live mee chatten, e-mailen of telefonisch spreken. Voor meer informatie hierover bezoek de volgende website: http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html

Met vriendelijke groet,
MrMister
roberta
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Lukt niet MrMister. Hij doet het nog steeds niet.
Heb mijn vraag voorgelegd bij het Samsung panel.
Dank voor je bericht.
Gr.,
Robert
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste roberta,

Post je bevindingen bij Samsung of de oplossing hier zodra je meer weet. Misschien hebben andere mensen hier nog wat aan.

Met vriendelijke groet,
MrMister
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
roberta , heb je nog een reactie van Samsung gekregen? Mogelijk hebben andere gebruikers hier ook iets aan.
roberta
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Probleem is opgelost. Nadat ik de telefoon aan de computer had gehangen en een update had gemaakt met Samsung "Kies" deed hij het weer. De contactpersonen werden daarna weergegeven. Trouwens heeft de klantenservice van Samsung mij ook nog gebeld i.v.m. het probleem. Maar toen was het al opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic