Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

1 april? Alleen-lezen Onopgelost

Als ik mijn contract wil verlengen met een samsung s6 32 gb en red super abbo, kost mij dit als vaste klant 63 euro pm ism een gratis toestel.. Nieuwe klanten die een samsung s6 32 gb en een red super...

Nieuw abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb je bericht verplaatst naar: Ik heb zojuist verlengd. Groet, Per

Per door Oud Community Moderator

Verlenging Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, maandag jl had ik mijn abonnement verlengd met een toestel, ik had een bevestiging dat mijn abonnement die dag werd veranderd naar de nieuwe, mijn vraag ik of mijn verlenging goed is overgekome...

vodafone onderling Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb vodafone onderling (nadat blyk is vervallen).Hiermee kon ik voorheen altijd gratis bellen en smsen naar andere vodafone gebruikers.Nu is mijn beltegoed op, terwijl ik niet naar 'niet-voda...

SAMSUNG ACTIE TABLET Alleen-lezen Onopgelost

Ik had in december een nieuw abbonement genomen met de samsung s5 ik zou daar een gratis tablet bij krijgen.ik had de eancode er geprobeerd voorzichtig af te halen want die moest je opsturen,ik heb de...

klacht klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik bevind mij op het moment in het buitenland. Ik probeer al twee weken contact met jullie op te nemen i.v.m. met een 0 uren abonnement wat nog niet is doorgevoerd. Nu heb ik geprobeerd via een...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen