Eefke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levertijd Iphone 8 Red

22 Juni j.l. heb ik mijn abonnement verlengd, en daarbij ook een nieuwe telefoon besteld: De Iphone 8 Red 64GB. Op de website zag ik de opmerking "langere levertijd" staan. Ik was dan ook in de veronderstelling dat ik in het bestelproces, of kort daarna, een levertijd-indicatie zou ontvangen. Na het bestellen heb ik een mail gekregen met een link naar de status. Tot op heden heb ik echter geen telefoon, en geen levertermijn ontvangen. Tweemaal heb ik met jullie klantenservice gebeld: Zij geven tweemaal aan dat de telefoon op een dinsdag of vrijdag bij Vodafone geleverd zal gaan worden. Welke dinsdag of vrijdag, dat blijft onbekend. Op de website staat vermeld dat je bij een langere levertijd na vijf werkdagen een mail krijgt met verdere informatie, deze heb ik niet gehad. Ik vraag mij dus af of dit goed gaat. De medewerkers aan de telefoon heb ik dit ook gemeld. Hierop krijg ik niet echt een antwoord.
Het wachten duurt nu 2,5 week. Wanneer mag ik mijn nieuwe telefoon verwachten?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Hoi Eefke

ik kan me voorstellen dat je meer duidelijkheid wilt over de levering van je toeste en dat je ook een datum wilt weten.
Vanwege privacyredenen en de reden die Energieboy aangeeft, zien wij geen gegevens in.
Betreft de levering kun je het beste bellen met 0800-0560. Mijn collega's zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12340Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3220Likes
Hoi Eefke
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Aangezien dit een klanten helpt klanten Community is kunnen andere klanten je niet helpen 😞
Je zal daar echt de klantenservice van Vodafone voor moeten benaderen. Eventueel kan je ook via My Vodafone online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Mocht je dit niet fijn vinden dan adviseer ik je om via Twitter en/of Facebook een privé berichtje te sturen naar Vodafone. Daar kunnen de mensen iets meer tijd voor je nemen om het uit te zoeken. Even goed formuleren wat er aan de hand is en dan zoeken ze het voor je uit.

In ieder geval wel veel plezier gewenst met je nieuwe iPhone (wanneer die binnen komt, en ik hoop snel).
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Hoi Eefke

ik kan me voorstellen dat je meer duidelijkheid wilt over de levering van je toeste en dat je ook een datum wilt weten.
Vanwege privacyredenen en de reden die Energieboy aangeeft, zien wij geen gegevens in.
Betreft de levering kun je het beste bellen met 0800-0560. Mijn collega's zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic