SebastiaanO

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement onbekend maar wel factureren

Wat een ongelogelijk (moderator heeft taalgebruik aangepast) bedrijf is Vodafone.

Net gebeld, zijn 2 van 3 abbonementen, 2x telefoon en 1x data SIM onbekend op het juiste adres en niet terug te vinden. Maar wel gewoon elke maand factureren. Echt een puinhoop van jewelste bij dit (moderator heeft taalgebruik aangepast) bedrijf!!!!!

Medewerker zojuist aan de lijn gehad, voor activatie van een SIM kaart voor het tablet abbonement. Wat pas na 4x bellen is verstuurd!!! Ik verbind u door met een andere afdleing. Wordt gewoon de haak eropgegooit percies als het 20:01 is. Ongelofelijk (moderator heeft taalgebruik aangepast) bedrijf heel dat Vodafone Ziggo.

Al Vodafone nog iets van positievetijd wil horen. Neem dan NU contact op via een bericht zodat ik geholpen kan worden zoals beloofd!
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi SebastiaanO
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst wil ik je melden dat dit soort taalgebruik niet is toegestaan op deze community. Weet ook eigenlijk niet waarom je zo schrijft want je schiet er echt niet mee op. Mensen gaan echt niet harder voor je lopen als je zo schrijft, zulke teksten gebruikt.

Maar goed, er is een frustratie en je wenst geholpen te worden. Ik zou je best willen helpen maar dit is een klanten helpt klanten Community en dat zegt het al, hier helpen klanten elkaar. Heb je een administratieve vraag dan moet je toch echt bij de klantenservice van Vodafone zijn. Dit soort dingen zijn hier door andere klanten niet te helpen! Je zou ook nog via Twitter en/of Facebook een privé bericht kunnen sturen, daar kunnen ze wat meer de tijd voor je nemen en uitzoeken wat er aan de hand is.

Een tip, schrijf je bericht dan op een normale toon, dan zijn ze echt bereid om je te helpen en te kijken wat de oplossing is. Uiteraard helpen ze je ook wel als je het schrijft zoals hier boven, maar dat minder leuk voor iemand die bij de klantenservice werkt, die kan er tenslotte ook niets aan doen dat het niet helemaal goed gaat.

Succes in ieder geval en hoop dat het snel is opgelost.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi SebastiaanO

Dankjewel voor het delen van jouw ervaring. Ik schrik hier nogal van dat er zo maar de verbinding wordt verbroken.
Dit is absoluut niet de bedoeling! Daarnaast ben ik met je eens , Als iets mis gaat, dat het ook netjes opgelost moet worden. Namens Vodafoneziggo mijn excuses.

Vanwege privacyredenen en zoals Energieboy aangeeft, kan ik helaas niet in de systemen die hiervoor nodig zijn. Ik wil je dan ook verzoeken om dit aan te kaarten via een van de bovenstaande kanalen.
SebastiaanO
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ga zo weer bellen met Vodafone.....

Ik heb al tijden problemen met Vodafone en Ziggo. Eerst alleen zakelijk, ze komen geen van beide na wat (groot) zakelijk is afgesproken. Changes die 6+ maanden duren terwijl weken is afgesproken. Projecten die letterlijk jaren uitlopen. Verbinding die opgezegd worden vanwege niet betalen, terwijl zakelijke verbinding alleen op basis van incasso aan te vragen is. Nog maar niet te spreken over de dramatische analoog naar digitaal omzetting, welke heel slecht wordt ondersteund voor de zakelijke zorg klanten etc. etc. etc. we kunnen er een meerdelige soap serie over schrijven.

En nu OOK nog particulier gezeik. Dus ja, het is niet netjes, maar ik heb alle recht om als de irritatiefactor ver boven het kookpunt zit gal te spuwen!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik kan me voorstellen dat je boos bent en er klaar mee bent maar dit kan ook op een normale manier.
Ik raad je dan ook aan om dit via de klantenservice op te pakken. Mocht het niet lukken dan kan dit ook via hier
Betreft het gedeelte van Ziggo moet ik je helaas nog doorverwijzen naar ZIggo omdat bij beide bedrijven nog een aparte klantenservice is.
Omdat het via het forum niet opgepakt kan worden, zal ik het topic sluiten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic