Arie60

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Leveringsafspraak verzetten

Wij hebben sim only XL 2 jaar besteld. Het is voor ******.

Via uw website kunnen wij afspraak voor bezorging inplannen, wij hebben voor maandag 8 juni gekozen. Na controle staat afspraak gepland voor dinsdag 9 juni, op die datum zijn wij niet thuis. Wilt u de afspraak verzetten naar maandag 8 juni? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Arie60 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je je bedacht? Toch het verkeerde gekozen? Zolang Vodafone je pakket nog niet verstuurd heeft kun je de bestelling nog wijzigen. Bel 0800-0560 (Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 09.00 - 20.00 uur / Zo 09.00 - 18.00 uur).

De kans dat het lukt om morgen al te bezorgen, ik weet het niet  ga er vanuit dat ze het morgen pas gaan verzenden en klaar maken. Als je belt, hou dan alvast een andere datum in je achterhoofd. 

Meer info:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#wijzigen

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Arie60 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je je bedacht? Toch het verkeerde gekozen? Zolang Vodafone je pakket nog niet verstuurd heeft kun je de bestelling nog wijzigen. Bel 0800-0560 (Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 09.00 - 20.00 uur / Zo 09.00 - 18.00 uur).

De kans dat het lukt om morgen al te bezorgen, ik weet het niet  ga er vanuit dat ze het morgen pas gaan verzenden en klaar maken. Als je belt, hou dan alvast een andere datum in je achterhoofd. 

Meer info:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#wijzigen

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Arie60 . Welkom hier! 

Ik heb je telefoonnummer even uit je bericht verwijderd. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat deze openbaar zichtbaar is voor iedereen ^^. 

@Energieboy heeft je op de juiste weg geholpen. Heb je nog contact gehad en is het allemaal gelukt? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic