Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Leveringen iPhone 5s en iPhone 5c




Hallo iPhone lovers!

Het aftellen is begonnen.. Vanaf morgen zijn de nieuwe iPhone 5s en iPhone 5c te bestellen bij Vodafone!

Je kunt hiervoor terecht in onze winkels, telesales (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Via dit topic zullen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van leveringen en voorraden.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan eens in het volgende hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!


Updates:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telesales) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb geen Nano-simkaart ontvangen.
    Bij de eerste ronde van het uitleveren van de iPhone 5s zaten geen Nano-simkaarten. Deze worden per post nagestuurd. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven, deze kunnen gewoon door de brievenbus. Je dient het kaartje, zoals normaal, te activeren via 0800-1258. Dit is de simactivatie lijn. Even voor de duidelijkheid; dit geldt alleen voor de iPhone 5s en het betreft alleen de leveringen van klanten die verlengd hebben. Nieuwe klanten hebben wel een simkaart bij hun toestel gekregen.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

1.122 Reacties 1.122
CB88

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@joorisss bij mij staat er een idicatie van tijd bij? E staat zegmaar dat het tussen 15.30 en 17.30 word bezorgd, bij jou niet? En ja zondag en maandag verwerken ze niks bij postnl dus daarom zit er waarschijnlijk dit keer wat langer tussen ..
KazimK

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
28-10 besteld.
gisteren bevestiging gehad.
komt vandaag 12-2 uur beginnen.
BEN BENIEUWD!
joorisss

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij staat er 'bezorgdatum niet bekend'. Status is nog steeds "zending is ontvangen door PostNL'. Zal waarschijnlijk nog dagje wachten worden dan.

MarijnvN

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vorige week vrijdag 15-11 mijn contract online verlengd. Hierbij gekozen voor een iPhone 5S 16GB gold.
Zojuist, 19-11, een e-mail bevestiging van levering gekregen. Hij is dus onderweg. In tegenstelling tot vele van jullie heb ik dus niet zolang hoeven wachten op levering.
rvds

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist telefonisch geannuleerd en besteld bij Belsimpel icm Sizz.

Helemaal klaar met Vodafone.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey iedereen,

De voorraad die we vrijdag gekregen hebben is inmiddels over de bestellingen verdeeld en de toestellen worden deze week uitgeleverd. Het was een grote levering en daarmee kunnen we een groot deel van de toestellen die vorige week maandag en eerder besteld zijn naar jullie verzenden. Er blijven nog wel wat bestellingen open staan, welke we uiteraard met de volgende levering weer zullen bezorgen. Wanneer we die nieuwe voorraad gaan ontvangen weet ik nog niet, maar zodra we dat weer weten dan horen jullie het natuurlijk ook via dit topic.
liesbethjehx

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
goed om te horen dat er weer een levering was maar hoe zit het eigenlijk als je een verlening van je abonnement hebt gedaan van vodafone in een winkel als phonehouse. Die wachten op iphone 5s voor de provider vodafone. Moeten die ook wachten tot jullie ze aanleveren? Contract verlengd op 28-10
nltvdd

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 4-11-13 ochtends de iphone 5s 16g besteld (verlenging abonnement telefonisch)

Deze ochtend rond 12 uur heb ik hem in ontvangst mogen nemen.

Ik wens iedereen die nog aan het vechten is voor het toestel veel succes toe!



Dennis1981

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Jooriiis

Als hij is aangemeld bij PostNL zou hij sowieso in de PostNL app moeten verschijnen, dat systeem kijkt alleen naar wat er onderweg is naar jouw adres en staat los van het systeem van de verzender.

Tot mijn grote verassing zag ik vandaag ineens een voda verzending in m'n app, terwijl de klantenservice vanmorgen wederom nog geen idee had hoe lang het ging duren.

Vodafone: bijna niemand vind het erg om te moeten wachten op iets wat moeilijk te krijgen is. Maar wees gewoon duidelijk, zeg eerlijk dat je het gewoon niet weet en wees eenduidig over de vele verschillende contactvormen die jullie hebben. En doe vooral geen beloftes die niet waar te maken zijn.
muper-sario

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag weer eens met de klantenservice gebeld en die wist mij te melden dat mijn bestelling onderweg is + 3s code! Morgen moet ik hem ontvangen, besteld op 5-11 met verlenging.
JasperE

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dennis, mooi om te horen dat je deze week waarschijnlijk je iPhone ontvangt. Ik heb vanmiddag weer gebeld en kreeg te horen dat mijn order 'on hold' staat, ofwel: ik mag hopen dat ik bij de volgende levering aan de beurt ben... Ze zeiden 7 tot 14 dagen, wat na navraag neerkwam op een eerlijk antwoord dat ze geen idee had.

Wachten word het dus... en ten eerste waarschijnlijk dus al geen cadeau op mn eigen verjaardag, en met wat extra geluk rijd sinterklaas vervolgens ook mn huisje voorbij. Dat ik moet wachten vind ik inmiddels al geen probleem meer, maar vooral de onzekerheid of het 2 weken of 4 weken gaat duren vind ik erg naar..
JonaR

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bestel op za 26 okt, dus 3,5 week geleden. Is een nieuw abonnenment, overstap van T-Mobile.
Krijg te horen bij de helpdesk dat het nog wel 5 weken gaat duren.

Pas als het toestel er is, kan de overstap gemaakt worden.
Het is niet te geloven dat zoveel van jullie al een toestel hebben gekregen.
Wat is er aan de hand?

Twijfel enorm aan de service... dit is een zeer zeer slechte start.
Tjonge jonge
Dennis1981

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@jasperE. Inderdaad, de onzekerheid is het vervelendst. Terwijl die informatie er heus wel is. Apple stuurt echt niet zomaar lukraak op hoop van zegen vrachten in het rond.
Eerlijk gezegd ken ik vodafone ook helemaal niet zo en hoop ik dat ze de problemen zullen onderzoeken, ervan leren en acties uitvoeren om dit niet meer te laten gebeuren.

vfjvanwillegen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 1-11 een nieuw abbonement afgesloten met een 16gb iPhone (space grey). Na de automatische bevestigingse-mail verder niets gehoord over de levering, en na bijna 3 weken dus nog steeds geen telefoon ontvangen.
joorisss

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag rond 19.30u stond de postbode aan de deur met iPhone 5s, 16gb space grey. Besteld op 28-10 via F&F.

Kreeg afgelopen vrijdag leveringsbevestiging. Dinsdag stond in de PostNL app nog dat pakket bij PostNL was aangekomen. En rond 15u stond er opeens dat ze hem dezelfde dag zouden leveren.

Ben tevreden over de levertijd. Maar de informatievoorziening vanuit Vodafone mag wel beter inderdaad. Erg sumier. Overigens ben ik wel altijd goed geholpen door de klantenservice, forum en chat. Maar die zou je niet nodig moeten hebben eigenlijk....


KazimK

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
28-10 besteld.
Eergister binnen gehad.
Lekker aan het genieten!
Iedereen succes met wachten hopen dat jullie het ook snel mogelijk krijgen!
Iphone 5S GOLD
Damianchedi

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Had 25 oktober besteld. iPhone 5s grey 16gb. Vorig week zeiden ze dus dat de bestelling was geannuleerd?! Terwijl ik helemaal niks hb geannuleerd. Ze hebben me aangeraden om een nieuwe bestelling te plaatsen in een winkel. Dat heb ik gedaan. Alleen hadden ze geen voorraad. Wel heb ik de simkaart meegekregen. Ze zeiden dat ze de iPhone voor me zouden opsturen.

Zouden jullie weten hoelang dat ongeveer kan duren?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Nee sorry dat weet ik helaas niet. Dat is klantspecifiek. Daarvoor kun je beter de status order lijn bellen.
JasperE

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Al nieuws over nieuwe apple leveringen Arina / Vodafone? We zijn inmiddels een weekje verder...
japiejow

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Arina Ja ik ben ook zeer benieuwd of er een nieuwe levering is binnengekomen...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic