Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Leveringen iPhone 5s en iPhone 5c




Hallo iPhone lovers!

Het aftellen is begonnen.. Vanaf morgen zijn de nieuwe iPhone 5s en iPhone 5c te bestellen bij Vodafone!

Je kunt hiervoor terecht in onze winkels, telesales (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Via dit topic zullen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van leveringen en voorraden.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan eens in het volgende hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!


Updates:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telesales) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb geen Nano-simkaart ontvangen.
    Bij de eerste ronde van het uitleveren van de iPhone 5s zaten geen Nano-simkaarten. Deze worden per post nagestuurd. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven, deze kunnen gewoon door de brievenbus. Je dient het kaartje, zoals normaal, te activeren via 0800-1258. Dit is de simactivatie lijn. Even voor de duidelijkheid; dit geldt alleen voor de iPhone 5s en het betreft alleen de leveringen van klanten die verlengd hebben. Nieuwe klanten hebben wel een simkaart bij hun toestel gekregen.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

1.122 Reacties 1.122
Arno

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Vandaag 5s 32GB space Gray online besteld icm verlenging. Levertijd is 1-2 weken. Ben benieuwd
Abonnement is overigens wel al direct aangepast.
nltvdd

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist weer op de chat met een medewerker gesproken.

Er is mij verteld dat mijn toestel klaar ligt om opgehaald te worden door Postnl.

Ben benieuwd of ik hem nu dan snel ga ontvangen!

Besteld op 04-11-2013 rond 9:30 uur.
Mhuiskes

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net bericht gehad. M'n iPhone 16gb gold word morgen geleverd.
Besteld op 26-10-2013
Nieuw abbo met nummerbehoud
CB88

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Mhuiskes ik heb vanochtend een besvtiging van levering gehad, maar geen track&trace. Jij wel? hoe weet je dat tie morgen komt ?
KazimK

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
28-10 besteld.
Nog geen melding niks gehoord.
Wat gebeurd er?

VF!!!!!!!!!!!!!!
rvds

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wacht inmiddels al 1,5 week tot dat nummerbehoud wordt aangevraagd! (Besteld op 26-10). Zojuist kreeg ik via de chat te horen dat er een storing in het systeem zit waardoor het nog niet is aangevraagd.
Vannochtend werd mij telefonisch nog verteld dat het nummerbehoud wel is aangevraagd!

Iedere keer een ander 'smoesje'.

Dit is echt de allerlaatste keer dat ik een abonnement neem bij Vodafone! Mooie praatjes maar het probleem daadwerkelijk oplossen wordt niet gedaan.
Mhuiskes

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een mailtje gehad dat ik een afspraak kon maken via internet. Dat heb ik dus gedaan voor morgenvroeg tussen 08:00 en 13:00.
CB88

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Mhuiskes ooooh ja dat is natuurlijk bij een nieuw abonnement, ik heb een verlenging dan is het anders denk ik 🙂
Ziarah

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 2 oktober een bestelling geannuleerd op vrijdag 1 november na heel veel telefoontjes eindelijk mijn contract opnieuw kunnen verlengen omdat mijn bestelling maar niet goed geannuleerd werd (en dat terwijl ze eerst een belofte deden dat het wel voor de lancering van iphone 5s rond zou zijn).

Toen gelijk telefonisch iphone 5s 16gb Goud besteld, bevestiging pas op 5 november gehad. Contract is al vanaf begin november ingegaan maar nog steeds geen Iphone. Vorige week contact gehad met klantenservice en hij zou deze week geleverd worden.

Ik ben benieuwd, volgend jaar gewoon naar de vodafone winkel, mijn partner had 'm na een weekje wachten al ..............

Mhuiskes

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Weet iemand trouwens of er een simlock op het toestel zit?
Damianchedi

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dus vrijdag werd mij verteld via de chat dat ik deze week mijn telefoon binnen zou krijgen. En nu zeggen ze mij dat er wat is geannuleerd?!!!!!
jeurse03

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 5-11 iPhone 5S Gold 16GB online besteld i.c.m. abonnementsverlenging. Vandaag via de chat track en trace code aangevraagd en daarop is te zien dat ik hem morgen bezorgd krijg.

Succes iedereen!
Dely3359

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waar kan ik mijn track&trace code zien?
JasperE

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Vodafone,

afgelopen donderdag 18 november op advies van één van jullie medewerkers (op achteraf compleet uit de duim gezogen informatie) de Iphone 5S 16GB Zilver / Wit besteld, mij werd verteld dat er op dat moment een voorraad voor 'friends and family' beschikbaar was. Achteraf bleek dat dus verkeerde informatie.

Nadat ik de bestelling had afgerond, kreeg ik maar geen bevestigingsmail van jullie. Ik 48 uur gewacht, nog steeds niets... ik vandaag weer teruggebeld en weer krijg ik halve antwoorden zonder enige zekerheid. Mijn bestelling is doorgekomen, maar that's it... Krijg ik ooit nog een bevestigingsmail?

Hoe kan een miljoenenbedrijf, dat een paar telecomtorens neerzet en vervolgens mensen goed geld laat betalen om een verbinding te krijgen niet eens zijn eigen administratie op orde hebben? Waarom kan niemand mij cijfers geven over de hoeveelheid iphones die jullie binnen krijgen, hoeveel er nog in de wacht staan en hoe lang ik daarom moet wachten?

Wannneer ik verhalen lees van mensen die al sinds oktober zitten te wachten op hun telefoon... dan begin ik sterk te twijfelen of ik voor december nog wel mijn telefoon ontvang? ... Nogmaals, hoe moeilijk is het om aan te geven (des noods telefonisch wanneer liever niet openbaar) hoeveel 'wachtenden' er voor mij zijn en wat ik moet verwachten? We leven in 2013 niet in 1999 right?

Mvg Jasper
muper-sario

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn orderstatus is vandaag, na eerst steeds een foutmelding te geven, veranderd in 'Order Afgerond'. Betekent dit dat hij onderweg is?
Dennis1981

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Jasper

Wen er maar aan. Ze sturen mij vanaf 25 oktober al van het kastje naar de muur. Niemand weet iets. Niemand doet iets. Vele jaren tevreden gebruik hebben ze in een maand tijd volledig naar het rijk der fabelen gewezen.
JasperE

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Dennis1981 ... tja, ze kunnen van mij elke dag in ieder geval een belletje verwachten. Ik heb gelukkig m'n ordernummer op kunnen schrijven na het voltooien van m'n bestelling. Deze werkt dus ook niet op de site, maar bij de order-lijn kunnen ze het wel opvragen.

Maar jij zit dus al sinds 25 oktober op je Iphone te wachten? Verlenging begrijp ik? Wat is precies je probleem, misschien heb ik nog wel een tip voor je 😉
rvds

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@JasperE @Dennis1981 Ik zit ook al sinds 26 oktober te wachten en wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd.. Zojuist kreeg ik weer te horen dat het probleem bij Dynalogic ligt dat het nummerbehoud aan moet vragen (en hier al ruim een week over doet).
joorisss

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op 28 oktober besteld via F&F (iPhone 5s, space grey, verlenging). Ik kreeg vrijdag (15 nov) bevestiging van levering via mail. Via chat heb ik track en trace aangevraagd. Momenteel staat er als status ontvangen door TNT.

Iemand een idee wanneer ik mijn telefoon kan ontvangen? Zit er altijd zoveel tijd tussen bevestiging van levering en daadwerkelijk het pakket ontvangen?

Ben een tevreden Vodafone klant. Maar de informatie is erg sumier. Leuk dat ik een mail krijg met dat mijn toestel verstuurd is. Maar ik zou het fijn vinden als daar meteen track & trace code bij zou zitten.
Dennis1981

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@JasperE

Inderdaad een verlenging. Waar het probleem zit is heel duidelijk. Er is niemand bij Vodafone die actie onderneemt en iets in gang zet. Iedereen wijst naar elkaar en gooit alles over de schutting. Ik bel ook elke dag en krijg elke dag weer iets anders te horen. Vanaf vorige week maandag zou ik de aller eerste zijn die verstuurd zou worden. Nou inmiddels zie ik weer velen voorbij komen die netjes een 16gbgold binnen krijgen. Maar de mijne is nog niet eens verzonden. Maar het duurt allemaal zo lang ze de boel veilig hebben gesteld en de wet kopen opp afstand niet meer van toepassing is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic