Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Leveringen iPhone 5s en iPhone 5c




Hallo iPhone lovers!

Het aftellen is begonnen.. Vanaf morgen zijn de nieuwe iPhone 5s en iPhone 5c te bestellen bij Vodafone!

Je kunt hiervoor terecht in onze winkels, telesales (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Via dit topic zullen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van leveringen en voorraden.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan eens in het volgende hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!


Updates:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telesales) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb geen Nano-simkaart ontvangen.
    Bij de eerste ronde van het uitleveren van de iPhone 5s zaten geen Nano-simkaarten. Deze worden per post nagestuurd. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven, deze kunnen gewoon door de brievenbus. Je dient het kaartje, zoals normaal, te activeren via 0800-1258. Dit is de simactivatie lijn. Even voor de duidelijkheid; dit geldt alleen voor de iPhone 5s en het betreft alleen de leveringen van klanten die verlengd hebben. Nieuwe klanten hebben wel een simkaart bij hun toestel gekregen.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

1.122 Reacties 1.122
tuni61

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nou ik heb vandaag gebeld ze zeggen dat alle iphones deze week aan klanten afgeleverd word dus wachten nog effe
Damianchedi

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dit is niet normaal! Ik wacht al 3 weken op mijn iPhone! Op 25-10 besteld. Net contact opgenomen via de telefoon en mevrouw zegt mij dat de levertijd NOG EENS 2-3 WEKEN is. Ik denk dat ik maar ga overstappen naar een andere provider. Veel succes allemaal met het wachten.
IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hèhè! Ik krijg nu een mail om een afspraak te maken. Na 2 en een halve week..
Damianchedi

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik ben echt blij voor je! Zelfde tijd als jou besteld. Nu maar hopen op een bevestiging.
IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
En nu jij nog @Damianchedi en de rest van dit topic die nog wachten op hun iPhone.

Maar me klacht gaat nog steeds door, de klantenservice kan vele malen verbeterd worden!

En @Damianchedi bel ze anders even nog een keer, misschien vertellen ze je nu wel wat anders. Ik heb vandaag 4 keer gebeld en 1 keer gechat, en dat allemaal binnen een uur. Alleen de laatste medewerker kon me wel goed helpen.
CB88

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Oke dus de 1 zegt het duurt nu nog 2-3 weken en iemand anders zegt deze week moeten ze allemaal geleverd worden? Snap er niks meer van word er een beetje moe van ook..
Van t weekend in de winkel gewoon op voorraad had m beter in de winkel kunnen halen, gezeik!
adv043

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Telefonisch Besteld op 28-10 om 15.30 (volgens e-mail die direct volgde), verlenging
Iphone 5S 16gb Spacegrey

Zojuist gebeld met Vodafone. Te horen gekregen dat woensdag 6 november mijn bestelling aan een toestel was gekoppeld en dat de telefoon vrijdag 8 november is verstuurd. Telefoongesprek naar het thuisfront leverde op dat de bezorger net was langs geweest.

Ik blijf het forum nog wel even in de gaten houden.
randy

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Van mijn verlenging op 26 oktober met iphone 5S 16GB space grey nog steeds niks gehoord over de levering! Toch raar dat advo43 dan zijn toestel al geleverd is dan?!?
dennisdk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij deze wil ik mijn totale ervaring tot nu toe ook delen met deze groep en een admin vragen op reactie.

- Telefoon besteld op de ochtend van de release (iphone 5s, space grey, 64GB) (nieuw abonnement met overstap vanaf Hi)
- Na 1 week gebeld met vodafone, bleek er geen nummer behoud aangevraagd te zijn, medewerk ging dit aanvragen en zou me direct terugbellen als dit gelukt was. Na 2 dagen geen reactie
- Weer opgebeld, medewerk gaf aan dat nummerbehoud al vanaf begin af aan was aangevraagd en ik moest wachten
- 2 dagen later weer opgebeld aangezien de bestelstatus niet gewijzigd was. Medewerk gaf aan dat mijn bestelling 'vast' zat en er dus nooit iets in gang is gezet. Vodafone heeft toen echter wel geld afgeschreven van mijn rekening, Medewerk heeft telefoon de bestelling met prioriteits status weer gedaan en gaf aan dat het snel geregeld zou zijn aangezien de telefoon ruim op voorraad was. (dus dit is bestelling 2)
- 3 dagen later weer gebeld, aangezien ik de bestelstatus niet kon zien (ontvang een 'technische fout' op de website). Medewerker gaf weer aan dat er geen nummerbehoud was aangevraagd en hij dit ging doen. Daarnaast zou hij zorg dragen dat ik de status online zou kunnen zien.
- Ondertussen is het geld wat Vodafone eerder heeft afgeschreven omdat bestelling 1 is geannuleerd.
- Dit is waar ik nu sta, en vandaar dit bericht op het forum.

Is er een admin met wie ik de desbetreffende gegevens kan uitwisselen om mij nou eens echt de waarheid te vertellen en te zeggen waar ik nu aan toe ben?
Is mijn telefoon nou echt besteld? Is het nummerbehoud aangevraagd? Kan ik de telefoon binnenkort een keer verwachten?



tuni61

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb vandaag gebelt rond 15.30 ze krijgen morgen iphones binnen een donderdag een vrijdag ze willen wachtlijst tot met eind vande week af hebben dus ik hoopt voor hun anders ga ik gewoon weg klaar

GeoffAlex

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wacht eveneens nog geduldig op mijn bestelling.

Op 28-10 rond 16:00 abonnement verlengd middels friends&family. (Online, 32GB, Space gray)
Begin vorige week gebeld en kreeg toen te horen dat er een toestel gekoppeld was aan mijn bestelling maar er geen voorraad was. En einde vorige week via de chat te horen gekregen dat het nog 1 á 2 weken zou duren.

Ter indicatie, ordernummer is 95848803.

Ik hoop deze week een bericht te krijgen dat m'n telefoon verzonden wordt, want m'n 3GS heeft het moeilijk..
Xander

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 31 oktober is mijn zakelijk abonnement verlengd / omgezet naar een Red Essential abonnement. Wanneer mag ik de bijbehorende iPhone 5s verwachten?
tuni61

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik wil ook mijn iphone gold ik word er gek van ene zegt deze week ene zegt 1a2 weken ik bel ze zeggen deze week worden alle ordes verwerkt ze mogen dus wel beter info geven!!!

Xander

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
NB. Betreft een Business abonnement.
Loenen

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Ik heb mijn Iphone eindelijk binnen, ik wens iedereen sterkte die hem nog moet krijgen en misschien(als vodafone erg zijn best gaat doen de komende 2 jaar) tot over 2 jaar...
randy

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat zou mooi zijn tuni61! Heb ook gewoon geen zin meer om de klantenservice te bellen, wacht t wel gewoon af
tuni61

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
randy ik hoopt ook voor ons allemaal want dit is niet leuk meer. wat zij hebben gezegt willen ze deze week wachtlijst klaar heben ze krijgen dinsdag donderdag een vrijdag iphones binnen ik zit helmaal zoner mobiel zit via me tab teschrijven 😞
randy

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is helemaal balen!
Toch wel typisch dit, dat de informatie over de levering (wat best belangrijke informatie voor de klant is) van een klant zelf moet komen ipv een mod van VF zelf hier...
Albana

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Tsja je moet overal zelf achteraan bij VF, altijd al zo geweest en toch ben ik weer blijven plakken ... Niemand houd je op de hoogte en als je informatie wilt moet je ervoor knokken om die te krijgen. Qua klantenservice kan VF een hoop verbeteren! Hopelijk straks goed nieuws, gisteren werd me verteld dat me toestel al wel gekoppeld was maar niet op voorraad.
tuni61

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
net weer gebeld ja hoor tot volgende begin volgende week worden allee iphons bij de klanten geleverd nou hoop dat we snel aan de buurt zijn ik hoop toch voor de wekend in tocht sinterklaas fotos maken voor de kids 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic