Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Leveringen iPhone 5s en iPhone 5c




Hallo iPhone lovers!

Het aftellen is begonnen.. Vanaf morgen zijn de nieuwe iPhone 5s en iPhone 5c te bestellen bij Vodafone!

Je kunt hiervoor terecht in onze winkels, telesales (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Via dit topic zullen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van leveringen en voorraden.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan eens in het volgende hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!


Updates:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telesales) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb geen Nano-simkaart ontvangen.
    Bij de eerste ronde van het uitleveren van de iPhone 5s zaten geen Nano-simkaarten. Deze worden per post nagestuurd. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven, deze kunnen gewoon door de brievenbus. Je dient het kaartje, zoals normaal, te activeren via 0800-1258. Dit is de simactivatie lijn. Even voor de duidelijkheid; dit geldt alleen voor de iPhone 5s en het betreft alleen de leveringen van klanten die verlengd hebben. Nieuwe klanten hebben wel een simkaart bij hun toestel gekregen.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

1.122 Reacties 1.122
sherilyndejonge

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik had hier last van.. Gister vrolijk en blij mijn abonnement bij vodafone verlengd. De persoon waarmee ik sprak tijdens het bestelproces zei : je hebt geluk, de telefoon is op voorraad! Je hebt hem morgen in huis. Ik blij.. Nog even een adreswijziging gedaan bij vodafone voor hij op het verkeerde adres binnen zou komen. Spreek ik een medewerker via de telefoon met dat de levering ruim 2 weken zou gaan duren. Beetje boos hang ik dan ook op. Uur later dacht ik, ja dit pik ik toch eigenlijk niet. Dus ben ik een chat begonnen.. Daar sprak ik een vrouw die mijn order nummer checkte en bood duizend maal haar excuses aan voor wat er gebeurde, Hierna checkte ze het order nummer en ineens zo maar ineens, zou hij binnen 3 werkdagen verzonden worden omdat het een intern ordernummer was, ik ben benieuwd...
HouseXmX

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik ben gebeld met een aasnbod om een galaxi mini whatever met abbonement te nemen.
nu bina week verder nog niks terwijlik binnen drie dagen iets zou horen en/of opgestuurd zou krijgen
hoe zit dit?
m.smit (15-06-1972)
distelvlinder 5 E2
3734 AA Dendolder

NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @HouseXmX ,

U kunt het beste deze gegevens verwijderen. Op het forum staat dit openbaar, zodat iederene het kan lezen. In verband met u veiligheid kan u beter even telefonisch met de klantenservice contact opnemen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic