timothyp schreef:
hoe kan het zijn dat er mensen zijn die later bestellen eerder zijn telefoon binnen hebben ?
Het verschil kan zitten in het verkoopkanaal, bijvoorbeeld online of telefonisch.
Het registreren van de bestelling in de verschillende systemen kan hier aan hebben bijgedragen.
Heb je wel al bevestiging ontvangen dat de order naar de koerier is verzonden?
@
IbrahimAZoals eerder aangegeven kunnen we zien of een bestelling helemaal correct is verwerkt, maar hebben we geen inzage in de actieve voorraden.
Ik had je graag meer tekst en uitleg willen geven, maar we hebben simpelweg niet meer info voor je.
@Paulvv Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen bestaande en nieuwe klanten met betrekking tot de levering.
Dat zou ook niet helemaal fair zijn, toch?
😉Als een nieuw klant het toestel eerder ontvangt, dan heeft hij/zij waarschijnlijk het toestel eerder besteld.
We gaan overigens niet compenseren omdat iemand langer op een toestel moet wachten dan normaal.
We streven ernaar om een bestelling binnen enkele wekdagen te leveren.
Dit kan echter soms langer duren, zo staat het ook in de Algemene Voorwaarden beschreven die je op onze website kunt terug vinden.