Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

Leveringen iPhone 5s en iPhone 5c




Hallo iPhone lovers!

Het aftellen is begonnen.. Vanaf morgen zijn de nieuwe iPhone 5s en iPhone 5c te bestellen bij Vodafone!

Je kunt hiervoor terecht in onze winkels, telesales (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Via dit topic zullen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van leveringen en voorraden.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan eens in het volgende hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!


Updates:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telesales) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb geen Nano-simkaart ontvangen.
    Bij de eerste ronde van het uitleveren van de iPhone 5s zaten geen Nano-simkaarten. Deze worden per post nagestuurd. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven, deze kunnen gewoon door de brievenbus. Je dient het kaartje, zoals normaal, te activeren via 0800-1258. Dit is de simactivatie lijn. Even voor de duidelijkheid; dit geldt alleen voor de iPhone 5s en het betreft alleen de leveringen van klanten die verlengd hebben. Nieuwe klanten hebben wel een simkaart bij hun toestel gekregen.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

1.122 Reacties 1.122
Teuntjes

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
De telefoon is binnen en in de mail stond dat de simkaarten (heb er 2 met red super) apart komen. Maar wanneer kan ik daar op rekenen? Zullen ze toch niet als zoete wraak vier weken mee wachten?

Ik lees dat sommige mensen hem bij de winkel ophalen maar we hebben hier alleen de phonehouse. Is dealer van Vodafone maar zal dat lukken?
Jkbgrd

Stamgast
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Teuntjes schreef:
De telefoon is binnen en in de mail stond dat de simkaarten (heb er 2 met red super) apart komen. Maar wanneer kan ik daar op rekenen? Zullen ze toch niet als zoete wraak vier weken mee wachten?

Ik lees dat sommige mensen hem bij de winkel ophalen maar we hebben hier alleen de phonehouse. Is dealer van Vodafone maar zal dat lukken?
@Teuntjes! Fijn dat jij ook je telefoon(s) hebt ontvangen!
Ik vermoed dat Phonehouse je ook verder kan helpen, anders bel je eventjes van tevoren, dan weet je het zeker!
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
@Teuntjes gefeliciteerd! Geniet ervan en veel plezier met je nieuwe iphone!
Teuntjes

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Dank voor je gelukwensen. Alleen wel treurig dat de simkaarten niet meegestuurd zijn. Om het briljante logistieke systeem van Vodafone nog een beetje te stressen heb ik iets stouts gedaan!
ik werd vanmorgen gebeld door een juffie van de sales die me vertelde dat mijn abonnement binnenkort ging aflopen en of ik belangstelling had voor een verlenging met iphone 5s. Nou dat leek me reuze leuk dus ik heb haar mooi een verlenging laten maken alleen ging er volgens haar iets mis in het systeem want ze kreeg de verleniging op mijn nummer niet doorgevoerd. Geeft niets zeg ik, ga het maar rustig even uitzoeken en dan bel je me maar wanneer je de fout ontdekt hebt...

Wha ha ha, Een telefoon is natuurlijk bedoeld om te communiceren. Dat zouden bij Vodafone tussen de verschillende afdelingen ook eens moeten gaan doen...
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
Laat @BasT dat maar niet horen haha
Agaron

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ben net gebeld door Vodafone dat de iPhone 16GB Gold klaar ligt om gebracht te worden naar me, het is alleen nog wachten op de goedkeuring van het nummerbehoud. Zal begin volgende week gebeld worden voor aflever afspraak. Dus toch geen 4 tot 6 weken Vodafone, eindelijk!
raymondidema

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Weer een dag voorbij dat ik jou moet missen. Terwijl ik je nog nooit ontmoet heb...

Nee dit is een verkeerd forum daarvoor. Maar wat mij op valt is dat als ik dit forum lees, dat er afgelopen donderdag er wat iphone 5S zijn uitgeleverd en dat vandaag er wat mensen blijer op deze wereld rond lopen.

Wat ik wel een slechte zaak vind. Bestel je vrij vroeg/laat, wordt de bestelling geannulleerd, EUR 101,04 heb ik betaald via iDeal. Neem ik contact op met VF zeggen ze dat ik gewoon weer even moet bestellen (en ja weer EUR 101,04) dat dan achteraan komt te staan. Echter heb EUR 101,04 van de geannuleerde bestelling nog steeds niet terug... Wanneer kan ik dat terug verwachten?

Bestellingen gedaan op:
25-10-2013 16:33
25-10-2013 19:52

Mails ontvangen op:
25-10-2013 18:39 Geannuleerd
26-10-2013 01:36 Bevestiging
26-10-2013 10:08 Bevestiging (2e keer?)
27-10-2013 14:04 Vertraging
31-10-2013 14:04 Vertraging

Laatste wijziging in mijn orderstatus:
26-10-2013 15:37:28 Bestelling wordt verwerkt.
raymondidema

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Agaron wat was jou referentienummer?
IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik zal ook maar eens me verhaaltje doen.
Vrijdag rond 10:00 besteld. Ik heb nummerportering aangevraagd dus had er rekening mee gehouden dat dat 3-4 dagen kon duren. Maandag de klantenservice gebeld. Werd er mij verteld dat het toestel gereserveerd voor me klaar lag en er alleen werd gewacht op de nummerportering. Paar dagen later was de status onveranderd. Donderdag ochtend weer gebeld, werd er mij verteld dat de iPhone's op waren en dat de nieuwe lading nog binnen moest komen. Toen aan diegene verteld dat er maandag tegen mij was verteld dat het toestel voor me was gereserveerd en klaar lag en dat er alleen werd gewacht op de nummerportering. Hij zei dat hij het even ging bekijken en naderhand vertelde hij me dat dat klopte wat ik zei. Hij vertelde dat er iets mis was gegaan met de nummerportering en zou het melden aan iemand anders maar die was er op dat tijdstip niet. Dus aan hem gevraagd of ik nog terug moest bellen zei hij dat ik een mailtje zou krijgen. Later op de dag nog steeds geen mailtje gehad (nu nog steeds niet). Vrijdag nog maar weer is bellen. Hij vertelde mij weer dat er geen toestel voor mij klaar lag en dat er word gewacht op de nieuwe lading. Toen ook hem verteld wat er mij afgelopen dagen werd verteld kon hij er niets over lezen.

Wat gaat hier mis vodafone? Word er door jullie medewerkers alles bij elkaar gelogen om de klant tevreden te stellen?

Ik erger me nu al aan jullie klantenservice! Bel morgen weer kijken wat ze mij dan weer te vertellen hebben, het is iedere keer weer wat anders.

Ik ben een nieuwe klant en heb een 5s 16gb gold besteld.

PS: Heb ookal een klacht ingediend hierover.
Eddyonline

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Moet hier eigenlijk wel om lachen. Groot gegil door her en der, en binnen een week je iPhone thuis hebben...:D

Eddyonline

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Dank je wel,@Wessyvb! Ik hoop dat jullie ook niet lang meer hoeven te wachten ...!

@ franklin....
Een kleine week..., lang wachten???
randy

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net gebeld door de VF winkel, dat ze de iPhone 5S silver 16GB voor me hadden liggen, Maarja, al online besteld dus die vlieger gaat niet op helaas
IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Niemand van de mods die mij verder kan helpen? Jullie klantenservice is ook gesloten terwijl er op de website wat anders staat.
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
@IbrahimA ik zou zeker maandag weer even aan de telefoon gaan hangen want zo te horen gaat er wat mis wat niet zou moeten.
wat betreft de fout met de nummerporting, de enigste reden wat ik kan bedenken is dat je vorige provider het nummer nog niet heeft los gekoppelt van hun klantenbestand en dit kan weer verschillende redenen hebben zoals contract wat nog niet helemaal afgelopen is enz enz.
IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik had bij ben een maand contract en ik had ze ng van te voren gebeld ofdat ik het stop moest zetten en ze vertelden mij daar dat Vodafone dat doet.
Maar ook elke keer word er wat anders verteld. En ik snap ook niet waarom er op de site staat dat ze zaterdag ook open zijn, de klantenservice dan. Terwijl dat niet zo is.
Raar allemaal hier bij Vodafone.
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
@IbrahimAik wil je niet ongerust maken maar ik denk toch echt dat je zelf een opzegging brief/mail had moeten sturen naar Ben, maar goed zou natuurlijk kunnen dat Vodafone een overstap service heeft alleen ben ik daarmee niet bekend.

klanten service zou inderdaad open moeten zijn.

Online besteld
Bel 0800 020 00 43
•Gratis
•Ma t/m vr 9.00 - 18.00 uur

Telefonisch besteld
Bel 0800 0560
•Gratis
•Ma t/m vr 8.00 - 21.00 uur
Za 09.30 - 18.00 uur
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Dag allemaal,

hierbij een update van mijn kant. Inmiddels heb ik na een weekje ongeduldig wachten mijn iPhone 5s Gold 16GB die ik online besteld had bij een verlenging binnen.

Ik ben blij. Ik wens iedereen heel veel sterkte met het wachten en ik hoop dat er voor iedereen een passende oplossing is.

Fijn weekend allemaal.
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
@SpanishDudeist Gefeliciteerd! ik wens je super veel plezier met je nieuwe iphone!

Fijn weekend!
IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Wessyvb

De overstap zou allemaal geregeld worden door Vodafone. Mijn abonnement bij Ben is elk moment opzegbaar dus dat was geen probleem.
De klantenservice zegt ook elke keer wat anders dus ik weet zelf ook niet wat ik moet geloven en wat waar is of niet.

En ik heb online besteld maakt dat wat uit als ik het onderste nummer bel?
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
@IbrahimA
Je zou het kunnen proberen misschien dat zij jou kunnen helpen.
de online afdeling is inderdaad gesloten en maandag weer te bereiken.
Ook zou je eventueel de webcare kunnen proberen op twitter.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic