Hallo Janmar, ik hoop dat ik hierbij niet mijn krediet verspeel, maar op de status van individuele bestellingen hebben wij als moderators, zoals ik bij mijn voorraad-indicatie aangaf, geen zicht. Wat we nu weten is dat de bestellingen van voor 28-10 (10:00 u) binnen nu en x tijd (voor x,
zie de betreffende post) worden uitgeleverd.
Daarbij geldt: heb je eerder besteld, dan zit je ook eerder in de wachtrij en krijg je je toestel dus eerder. Wanneer, dat is afhankelijk van hoeveel toestellen er de komende dagen en weken binnenkomen.
Er zijn mensen die door een langere verwerkingstijd van hun bestelling in ons systeem helaas later in de wachtrij zitten dan je zou verwachten als je naar het tijdstip van hun bestelling kijkt. Zie daarvoor
deze post. Dat spijt ons want hoewel het incidenten zijn, maakt dat feit het voor de betreffende mensen niet minder vervelend natuurlijk.
We proberen zo helder en eerlijk mogelijk te zijn. Als sommige van mijn collega's, bijvoorbeeld telefonisch, zich ongelukkig uitdrukken dan hoop ik dat jullie van me willen aannemen dat dat in bijna alle gevallen zo is in een poging om jullie toch dat beetje informatie te geven dat ze hebben. Omdat je nooit van tevoren weet hoeveel toestellen er per type dagelijks binnenkomen is die informatie beperkt en moeilijk te geven en kan (zal) er dus verschil zitten in wat verschillende mensen te horen krijgen.
Dat neemt niet weg dat we jullie vertellen wat we kunnen, wanneer we dat kunnen. We proberen zo snel mogelijk zo veel mogelijk toestellen binnen te krijgen en zodra er updates zijn zullen we die delen. Ik hoop dat we op die manier samen de komende tijd dit topic toch een beetje gezellig kunnen houden. Voor ons allen is wachten in aangenaam gezelschap zowel leuker, als beter voor de bloeddruk toch?
🙂 *edit*
@wessyb, sarcasme vind ik zowel heerlijk als vreselijk. Ik kan er erg om lachen maar je maakt er mijn werk niet makkelijker op
😄