simonk schreef:
Ik lees hier al een aantal keer dat T-Mobile, KPN, etc. de leveringen van de 5S wel op orde zouden hebben, maar dat is absoluut niet het geval. De iPhone is altijd al schaars geweest bij de introductie en gaat gepaard met lange levertijden, ook als je binnen 1 minuut na start verkoop hebt besteld. Dat is bij iedere iPhone zo geweest, ieder jaar weer bij iedere provider. Ter indicatie: vorig jaar had ik direct via internet besteld bij de introductie van de iPhone 5, als bestaande klant bij T-Mobile. Alsnog heeft het bijna 6 weken geduurd voor ik mijn toestel kreeg, en ook toen schorde er het een en ander aan de communicatie.
Daar ging het mij persoonlijk niet over. Ik heb ook al in dit topic eerder aangegeven dat ik het geen probleem vind om te wachten. Immers, Vodafone is daarin afhankelijk van Apple. Ik vind het echter wél een probleem als anderen die
hetzelfde toestel (kleur etc) via
hetzelfde kanaal hebben besteld met
ook een abonnementsverlenging,
22 minuten ná mij, al na 2 dagen hun toestel kregen terwijl ik nog geen flauw idee heb wanneer ik een toestel krijg. En dat terwijl Vodafone beweert op bestelvolgorde uit te leveren en je ook lokt om zo snel mogelijk te bestellen omdat je dan 'als eerste' het toestel krijgt. En ik tot twee keer toe telefonisch gehoord heb dat ik bij de eerste levering zou zitten. Ik voel me dus gigantisch misleid door deze actie van Vodafone want er wordt niet waargemaakt wat ze beloven.
Dat zie ik niet bij de andere providers hoor. Wel indicatieve wachttijden die tot 3 weken of langer oplopen, maar geen gegoochel met de levervolgorde. Dat is na de verschillende uitingen van VF voor deze actie in mijn ogen een wanprestatie.
Wat heeft het voor zin om 's nachts op te blijven om de eerste te zijn om vervolgens te horen dat anderen eerder geleverd krijgen? (En nogmaals, het gaat hier om hetzelfde iPhone-model via hetzelfde verkoopkanaal.)