Beste BAS of ANDERE MODERATORS!
Allereerst compliment naar Bas, dat hij zo goed mogelijk zijn best wil doen om ons te informeren .
Graag zou ik van u via dit forum of naar mijn mail VANDAAG antwoord willen hebben dat onze bestellingen volgens het ons beloofde geleverd gaan worden.
Lukt dit een van jullie niet, dan ziet het naar uit dat ik zowel voor mijn vrouw als voor mij DE BESTELLINGEN ZAL ANNULEREN en ook BEIDE ABONNEMENTEN zal OPZEGGEN!
Waarom:
- 24/10 overdag gebeld met VF: voldoende 5s op voorraad, als u vannacht voor u beiden middels verlenging besteld, heeft u ze gegarandeerd binnen enkele dagen in huis
- 24/10 net na 23.30 uur!; 2 stuks 5s besteld, beiden 32gb , 1 gold en 1 gray
- 25/10 van beide bestellingen bevestiging gekregen en abonnement is per 24/10 al omgezet! Hier hebben wij zonder smarttoestel absoluut niets aan, hebben nu geen smartphone, nieuwe abonnementen zijn echter wel ruim 4x zo duur als degene die we hebben/hadden.
- 25/10 gebeld met VF: U was voor beide toestellen 1 van de eerste, de beschikbare toestellen zijn al gekoppeld aan uw bestelling, wellicht lukt het nog niet dat ze vandaag verzonden gaan worden, maar dan wel maandag!!!
- maandag 28/10 geen wijzigingen in bestelstatus, op het eind van de dag VF gebeld en daar zakte mijn broek van af: komen wellicht deze week, is dit niet het geval neemt u dan aan eind van de week maar opnieuw contact op! (Zijn wij dan toch stiekem opgeschoven?)
- gelijk op 25/8 een klacht via /feedback gedaan, maar dan krijg ik bericht dat de beantwoording daarvan 10 dagen kan duren!
Kortom : Onze huidige telefoons zijn geen smartphone's dus 4x duurdere abonnement is nu nutteloos, onze huidige telefoons zijn slecht, mede daarom hebben we dan ook pas besteld als belofte gedaan kon worden dat ze binnen enkele dagen geleverd zouden worden en dit is dus enkele malen door VF bevestigd, anders hadden wij niet op deze wijze besteld!
Graag hoor ik dus vandaag van u of het meerdere malen beloofde alsnog gaat gebeuren, of wij ons zullen moeten gaan bedenken?
Alvast bedankt
Marjan en Jan