Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Kelebek

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En wederom is Vodafone terugbelafspraak nummer 5 inmiddels ook niet nagekomen. Mijn order is volgens de afdeling orderstatus verdwenen, volgens de afdeling verkoop staat mijn order nog gewoon in het systeem en is er niets aan de hand.... Behalve dan dat ik de iPhone nog steeds niet heb (28 sept. online verlengd 32GB wit). Vandaag zou ik echt teruggebeld gaan worden hoe het zit....
 
Denk dat ze bij Vodafone zelf niet eens kunnen bellen :D:D:D
 
Vodafone; power to you!! ðŸ˜„
Helene68

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kreeg vandaag ook weer zo'n sms en vanavond belde ze me op of ze morgen kunnen komen bezorgen. Mooi, binnen 15 dagen!
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Oh sorry, dacht alleen smsjes. =/
Frederick550

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Stevie, kun je ook iets zeggen over wat de aard was van die geleverde toestellen? Voornamelijk 16gb of juist 32gb? Juist zwart of wit?

Dan kunnen wij voor ons zelf een beetje beter berekenen hoelang het nog duurt totdat we onze iphones krijgen.
troyin_iPhone5

Gedreven Meedenker
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
@helene68 wat had je besteld en via welke weg en verlenging of nieuw?
ArjanXL

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo alle berichten op het forum gelezen, maar nu ook ff aangemeld.
Ook iPhone 5 16gb Black besteld op 27/9 via verlenging online.
Nog niks gehoord verder, geen mail,sms of telefoontje.
 
Helaas nog steeds aan het wachten ðŸ˜ž
 
 
#irritantomniettewetenwaarjeaantoebent
Thijsio

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb 27-9 besteld en nog niks ontvangen via sms of email.

Is dit zorgwekkend Stevie?

Groeten Thijs
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Frederick550 schreef:
Stevie, kun je ook iets zeggen over wat de aard was van die geleverde toestellen? Voornamelijk 16gb of juist 32gb? Juist zwart of wit?

Dan kunnen wij voor ons zelf een beetje beter berekenen hoelang het nog duurt totdat we onze iphones krijgen.
Nee daar heb ik helaas geen inzicht in...tenminste nog niet.
Weet tot nu toe alleen dat het er nieuwe voorraad was en hierdoor wel de systemen weer zij beginnen te draaien.
Levertijd geldt nog altijd minimaal 4 weken tot nu toe.
Lwd13

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Minimaal 4 weken...? En maximaal?
 
Gister maar weer eens een belletje gewaagd naar de KS, daar wordt je helaas ook niet veel wijzer van... Ook ik wacht inmiddels 3 weken op mijn iPhone 5 16Gb zwart.
 
Zal wel begin/medio november worden...:-(
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Goedemorgen allemaal,

We zijn er weer, nog een dagje iPhone 5 en dan is het weekend!
Ik zie dat er nog steeds wat onduidelijkheid is over het sms-/mail- verkeer.
Bij deze enigzins wat uitleg:

Wie heeft er geen SMS gekregen?

- Klanten die in de winkel hebben besteld krijgen geen SMS
- Telesales nieuwe klanten hebben geen SMS gekregen,

Wie heeft er wel een SMS gekregen?

- Retentie klanten via online shop
- Retentie klanten via telesales
- F&F retentie
- Online acquisitie (hier valt F&F acquisitie ook onder).

Nog een reden waarom je geen sms zou hebben gekregen is omdat je order op dat moment verwerkt werd en we je gegevens dus niet meer konden inladen als openstaande order.
Het kan zijn dat mensen wel een mail hebben ontvangen maar geen sms. Deze brachten echter dezelfde boodschap.

Hopelijk is zo iets meer duidelijk.


Lwd13

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Aanvullend: achteraf kan ik een creditering aanvragen aangezien mijn abonnement al op 5 oktober is omgezet?
Lwd13

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stevie: zou jij mij dan uit kunnen leggen waarom ik geen SMS heb gekregen? Retentie sales op 29/09. 
 
Ook geen email overigens...
Jordyvannies

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@stevie,
 
Klopt het dat als iemand gister zijn 32gb zwart heeft ontvangen met verlenging, en ik een ordernummer van 100 meer heb met dezelfde bestelling, dat ik "kans" maak om hem vandaag te ontvangen?
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Lwd13 schreef:
Stevie: zou jij mij dan uit kunnen leggen waarom ik geen SMS heb gekregen? Retentie sales op 29/09.

Ook geen email overigens...
In de update staat:

Nog een reden waarom je geen sms zou hebben gekregen is omdat je order op dat moment verwerkt werd en we je gegevens dus niet meer konden inladen als openstaande order.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Jordyvannies schreef:
@stevie,

Klopt het dat als iemand gister zijn 32gb zwart heeft ontvangen met verlenging, en ik een ordernummer van 100 meer heb met dezelfde bestelling, dat ik "kans" maak om hem vandaag te ontvangen?
Kans maak je altijd. Ik kan helaas op basis hiervan geen schatting maken wanneer je je toestel zult ontvangen.
Dit is afhankelijk van de voorraad die we binnen hebben gekregen, en in hoeverre je order momenteel word verwerkt.
Via het forum kunnen we dit helaas niet nakijken voor individuele orders.
AlfaWes

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
4 weken!? Ik mag toch verwachten dat als ik de 28ste heb besteld dat ik hem eerder krijg dan dat?
angeliquehamman

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Via de website van jullie, de bevestigings mail heb ik daarna pas de 27e binnen gekregen. En ondanks alle verhalen dat de witte eerder binnen komen.... niets. Donderdag wel een tweede sms gekregen, dat het nog wel een poosje kan duren, grrrrrr. Ik ga vandaag mijn bestelling en verlenging maar anuleren als er nu nog niet bekend is wanneer ik mijn toetsel krijg. Inmiddels wacht ik dus al 4 weken! Tenzij je nu meer weet Stevie?
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
angeliquehamman schreef:
Via de website van jullie, de bevestigings mail heb ik daarna pas de 27e binnen gekregen. En ondanks alle verhalen dat de witte eerder binnen komen.... niets. Donderdag wel een tweede sms gekregen, dat het nog wel een poosje kan duren, grrrrrr. Ik ga vandaag mijn bestelling en verlenging maar anuleren als er nu nog niet bekend is wanneer ik mijn toetsel krijg. Inmiddels wacht ik dus al 4 weken! Tenzij je nu meer weet Stevie?
Beste Angelique,

Het is het nu 3 weken geleden dat we met de verkoop zijn gestart. De levertijd is gemiddeld 4 weken op dit moment.
We hebben net nieuwe voorraad gekregen en die zal worden uitgeleverd, ik kan echter niet voor jou specifiek aangeven of jouw order daar ook bij zit. Ik krijg hopelijk einde van de dag een update over hoeveel orders we hebben kunnen verwerken en wanneer deze worden uitgeleverd, gezien de huidige voorraad.

Bij Vodafone zouden we ook graag grotere voorraden hebben zodat we sneller kunnen uitleveren, helaas ontvangen we deze niet en moeten we roeien met de riemen die we hebben.
Ik adviseer je echter niet te annuleren, je staat nu in de wachtrij en je order staat in ons systeem om verwerkt te worden. Wanneer je annuleert kun je sowieso geen nieuwe order bij Vodafone plaatsen op dit moment omdat we een tijdelijke stop hebben in de verkoop via telesales en online. Andere providers hebben gelijke problemen met leveringen, zelfs Apple zelf geeft aan 3 tot 4 weken levertijd te hebben. Dus als de leverancier zelf al problemen heeft, dan kunnen wij helaas niet veel meer betekenen.
clockw1ze

Liefhebber
  • 76Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ook hier geen SMS of E-mail binnen.
26-9 verlengt via Friends&Family Ambassadorshop. Dag erna orderbevestiging/bestelvestiging binnen en 28-9 is mijn nieuwe abonnement ingegaan.

Nou heb ik vanochtend gebeld en zei expres niet dat k iPhone5 besteld had maar alleen "Ik heb op 26-9 mijn abbo verlengt via f&f site en wilde graag weten wanneer die binnen komt"

Toen ging ze het even nakijken en zei de medewerkster heel vrolijk;
"Nou meneer u heeft al een 5000-nummer van GLS dus u zou hem z.s.m. moeten verwachten, u kunt vanmiddag bellen naar ze en dan weet u of die vandaag of morgen bezorgd gaat worden"

Toen zei ik dat me dat vorige week ook al verteld is en vroeg ze om wat voor telefoon het ging, ik vertelde dat het over een iPhone5 ging en toen zei ze "Hmm dat is raar dat je dan al een 5000nummer hebt want er zijn volgens mij helemaal geen iPhones binnen"

Toen ging ze het nogmaals navragen en bleek dat er nog steeds geen iPhones binnen zijn, maar als ze binnen komen dat ik 1 van de eerste zou moeten zijn..

Ik vind het een beeeeeeeeeeetje raar... Aangezien ik dat 5000nummer al een week na mijn bestelling had gekregen..

iPhone 5, 16GB Zwart.
SwordFish

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
@Stevie, is er ook al iets bekend over wanneer jullie ongeveer een nieuwe voorraad kunnen verwachten?
Ik heb op 2 Oktober verlengt met een 32GB iPhone dus ik verwacht niet dat ik bij deze zending zit.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic