Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Dennis1983

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Alle mensen die ontevreden zijn hier op het forum over vodafone en de hele gang van zaken rondom de iphone5(IEDEREEN DUS) moeten samen een trending topic creeren op twitter met alleen maar klachten en negatieve publiciteit over vodafone en eisen dat we een bepaalde vorm van compensatie krijgen! Wat denken jullie daarvan?
Rated91

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sorry hoor maar ik vind het te belachelijk voor woorden nu.
 
Mensen die hem later hebben besteld dan mij hebben hem al binnen?
Op het moment ben ik al 3x voorgelogen mbt de levertijd van mijn iPhone en dit begint me toch wel aardig de keel uit te komen, krijg nu de neiging om mijn abonnement gewoon stop te zetten en een simlock vrije te kopen, hier wordt mij tenminste eerlijk verteld dat ik 4 weken moet wachten en weet ik precies waar ik aan toe ben zonder voorgelogen te worden.
En het is dus wel degelijk waar dat nieuwe klanten krijgen volledige voorrang op de iPhone en wij verlengende klanten aan het lijntje gehouden worden.
 
Alle providers in nederland zijn schofterige bedrijven (Ja ik heb op mijn werk ook met alle providers te maken).
Alles willen ze voor zich zelf hebben maar het woord service of klantvriendelijkheid hebben ze niet in hun boekje staan.
Zolang ze er maar van profiteren is het goed, maar zodra er wat aan de hand is dan begint het schuifwerk, iedereen schuift alles af op andere mensen en bedrijven.
En ik heb het hier niet alleen over vodafone maar dit is zeker toch wel de grootste op dit gebied.
 
Ik ben gewoon hardstikke pissig over het feit dat nieuwe klanten voorgetrokken worden en dit overal ontkent wordt terwijl de keiharde bewijzen gewoon voor je neus liggen. (Niets persoonlijks tegen de Moderators op dit forum maar deze mensen zijn nog steeds in dienst van Vodafone en deze mensen krijgen betaald op het probleem en de ophef te sussen, ongeacht hoe ze het doen, ze blijven deel van het schofterige bedrijf dat zich Vodafone noemt)
 
Ben het nu echt helemaal zat!
Sonny

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vooralsnog klagen we in het veilige domein van Vodafone zelf. Misschien beter dit buiten Vodafone te gaan rondbazuinen, tenminste als je het een probleem vindt langer te wachten op de iphone 5. Eerlijkheid gebied dat bij mijn aanvraag voor het verlengen van mijn zakelijke abonnement van eind september wel degelijk is aangegeven dat het enkele weken kan gaan duren voor er geleverd wordt. 
Red85

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Stevie schreef:
Limbo schreef:
@Stevie... je laatste bericht is van 12:02 uur... ik hoop dat je in het afgelopen anderhalve uur eens goed de kantoren bent binnengestormd, cup-a-soup slurpers hun mok uit de klauwen hebt gemept en eens goed met de vuisten op tafel hebt geslagen... met meerdere berichten van mensen die geleverd krijgen door een online bestelling op 2 oktober begint de geloofwaardigheid een beetje te zakken 😞 Als ik jouw functie zou hebben, liep ik door de gangen te briesen en tieren hoor... Dit moet ook echt voor jou persoonlijk niet leuk zijn... Je doet het goed hoor... Sterkte 😉
Geloof me ik snap jullie standpunt helemaal. 
Ik probeer zoveel mogelijk mensen in te schakelen.....maar  in het begin heeft ons ordersysteem niet heeft gewerkt zoals het hoorde, dus zijn wat bestellingen door elkaar gehusseld, en de voorraad is niet optimaal, ik wil niks afschuiven op Apple, maar hun informatievoorziening is vrij minimaal. Wanneer een order precies overgedragen wordt aan de koerier is van verschillende factoren afhankelijk. Natuurlijk doe ik mijn best om te monitoren of het zo fair mogelijk verloopt, wie 't eerst komt, die 't eerst maalt...  Apple is en blijft natuurlijk ontzettend populair! Wij zijn afhankelijk van hun communicatie richting ons omtrent leveringen en leveringsdata. Maar.. ik en met mij toch écht wel een aantal doen hun best om dit in goede banen te leiden. Maar het blijft wel een uitdagend (wordt 't in ieder geval nooit saai voor me 😉
 Ik kan je zeggen dat we gisteren een kleine voorraad 32GB hebben binnengekregen, geen 16GB, geen 64GB. En die worden nu dus weer verwerkt en wachten we weer op nieuwe voorraad, maar wanneer die komt en hoeveel dit is ????
 
Zaken 10GB databundel bijvoorbeeld, die makkelijker intern te regelen, maar de voorraad en uitlevering daar zijn wij ook afhankelijk van derden en daardoor moeilijk te forceren. Dagelijks vraag ik en andere collega's om info, maar deze is gewoonweg niet beschikbaar. Het spijt me heel erg, maar geloof me, Vodafone denkt aan niets anders dan de iPhone op dit moment!
Ik heb 3 jaar geleden als nieuwe klant met nummer portering, de iPhone 3GS besteld bij T-mobile. Er is toen iets mis gegaan met mijn nummer portering waardoor het wat langer duurde voor ik mijn oude nummer weer kon gebruiken. Ik heb toen, zonder dat ik er naar hoefde te vragen, 3 maanden geen abonnementskosten hoeven betalen. Ik vind dat wij zoiets dergelijks ook van VF mogen verwachten. 
maxi10ie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waaat!? Ik zit al vet lang te wachten, en die nieuwe klanten hebben hun iphone alwel binnen?!
echt serieus kl*ten vodafone!!!! Gelukkig zit ik zelf bij kpn, zou echt never nooit vodafone nemen.
maarja mn pa zit er wel bij en die heeft al eeen nieuwe dus mocht ik via zijn verlenging de iphone.
dit duurt echt zolang, rot gedoe gewoon serious.
 
Pier076

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
maxi10ie schreef:
Waaat!? Ik zit al vet lang te wachten, en die nieuwe klanten hebben hun iphone alwel binnen?!
echt serieus kl*ten vodafone!!!! Gelukkig zit ik zelf bij kpn, zou echt never nooit vodafone nemen.
maarja mn pa zit er wel bij en die heeft al eeen nieuwe dus mocht ik via zijn verlenging de iphone.
dit duurt echt zolang, rot gedoe gewoon serious.
 
Je zit al lang te wachten, maar je zit zelf niet bij VF?
Waarom dan zo'n reactie?
 
tiggelmania

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hij wacht op de iphone5 via de verlenging van zijn pa
Eric181

Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Stevie schreef:
Limbo schreef:
@Stevie... je laatste bericht is van 12:02 uur... ik hoop dat je in het afgelopen anderhalve uur eens goed de kantoren bent binnengestormd, cup-a-soup slurpers hun mok uit de klauwen hebt gemept en eens goed met de vuisten op tafel hebt geslagen... met meerdere berichten van mensen die geleverd krijgen door een online bestelling op 2 oktober begint de geloofwaardigheid een beetje te zakken 😞 Als ik jouw functie zou hebben, liep ik door de gangen te briesen en tieren hoor... Dit moet ook echt voor jou persoonlijk niet leuk zijn... Je doet het goed hoor... Sterkte 😉
Geloof me ik snap jullie standpunt helemaal. 
Ik probeer zoveel mogelijk mensen in te schakelen.....maar  in het begin heeft ons ordersysteem niet heeft gewerkt zoals het hoorde, dus zijn wat bestellingen door elkaar gehusseld, en de voorraad is niet optimaal, ik wil niks afschuiven op Apple, maar hun informatievoorziening is vrij minimaal. Wanneer een order precies overgedragen wordt aan de koerier is van verschillende factoren afhankelijk. Natuurlijk doe ik mijn best om te monitoren of het zo fair mogelijk verloopt, wie 't eerst komt, die 't eerst maalt...  Apple is en blijft natuurlijk ontzettend populair! Wij zijn afhankelijk van hun communicatie richting ons omtrent leveringen en leveringsdata. Maar.. ik en met mij toch écht wel een aantal doen hun best om dit in goede banen te leiden. Maar het blijft wel een uitdagend (wordt 't in ieder geval nooit saai voor me 😉
 Ik kan je zeggen dat we gisteren een kleine voorraad 32GB hebben binnengekregen, geen 16GB, geen 64GB. En die worden nu dus weer verwerkt en wachten we weer op nieuwe voorraad, maar wanneer die komt en hoeveel dit is ????
 
Zaken 10GB databundel bijvoorbeeld, die makkelijker intern te regelen, maar de voorraad en uitlevering daar zijn wij ook afhankelijk van derden en daardoor moeilijk te forceren. Dagelijks vraag ik en andere collega's om info, maar deze is gewoonweg niet beschikbaar. Het spijt me heel erg, maar geloof me, Vodafone denkt aan niets anders dan de iPhone op dit moment!
Als er bij VF bekend is dat in het begin het ordersysteem niet goed gewerkt heeft, waarom word je dan door jullie klantenservice niet netjes tewoord gestaan als je aangeeft dat je gegrond het gevoel hebt dat er iets mis is met je order? Waarom wordt er op dat moment niet de moeite gedaan om e.e.a. uit te zoeken? Waarom word je niet teruggebeld als de verbinding wordt verbroken op het moment dat je net in de wacht bent gezet? Dat heeft NIETS met Apple, beschikbaarheden, het feit dat Vodafone zo'n grote organisatie is of weet ik wat voor smoesjes je te horen krijgt, het heeft te maken met fatsoen en klantvriendelijkheid. En ik ben het eens met eerdere posters dat de rol van Stevie en andere VF-medewerk(st)ers enkel en alleen is om de boel te sussen.  
Pier076

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
tiggelmania schreef:
Hij wacht op de iphone5 via de verlenging van zijn pa
Oh ja, nu zie ik het.
Maar goed, de toon van het bericht had wat netter gekund.
tiggelmania

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Mee eens! 😉
Ideception5

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Volg dit al een tijdje omdat ik ook totaal niks heb vernomen van mijn orderstatus. onbegrijpelijk wat een pruts bedrijf. Los van het feit dat de iPhone 5 slecht beschikbaar is moeten ze gewoon inzien dat ze zwaar tekort schieten met hun informatie voorziening richting klant( alhoewel bij nieuwe abonnees gaat alles wel goed) Er is blijkbaar nu radio stilte en geen enkele beweging om de gedupeerde mensen tegemoet te komen.
:8
 
ray73

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
26 september besteld, en wat denk je ??
NOG STEEDS NIKS GEHOORD........................................
 
LACHWEKKEND BEDRIJF DAT VODAFONE.......dat er nog mensen willen werken....zou me kapot schamen om al die leugens te moeten vertellen.
Q-Sholk

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
jammer-he schreef:
 
Denk je nu echt dat stevie tegen ons gaat vertellen hoe het zit??
 
Die werkt voor vodafone en die wordt betaald om ons zoet te houden zodat we niet boos weg lopen.  Zij wordt net als onze minister president betaald om ons op een nette manier voor te liegen zodat wij denken dat ze het goed met ons voor heeft.
 
 
Ik denk dat Stevie inmiddels toch genoeg kudo's heeft verzameld op dit forum? Bij andere problemen, zoals 10GB heeft ze het toch ook weten op te lossen. Geef die meid een beetje credit jongens. 
Ik snap dat jullie graag met je nieuwe telefoon aan de slag willen. Maar je ziet dat de leveringen overal niet helemaal soepel lopen. Google maar eens op "levering iphone5" Dan vind je genoeg voorbeelden.
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Heey allemaal,
 
Ik vind dat we allemaal eens ons gezond verstand moeten gebruiken en eens moeten nadenken over het feit dat het probleem niet alleen bij Vodafone bestaat maar bij alle providers binnen Nederland. Dat Stevie haar best doet dag in dag uit om ons toch van de nodige informatie te voorzien. Laten we haar nu eens bedanken voor het werk dat ze doet en laten we haar vooral niet meer #baschen. dat heeft toch helemaal geen zin.
 
Tumbs Up Stevie 😄 😄
 
Met vriendelijke groet,
 
Tumbling Dice
Pier076

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
TumblingDice schreef:
 
Ik vind dat we allemaal eens ons gezond verstand moeten gebruiken en eens moeten nadenken over het feit dat het probleem niet alleen bij Vodafone bestaat maar bij alle providers binnen Nederland. Dat Stevie haar best doet dag in dag uit om ons toch van de nodige informatie te voorzien. Laten we haar nu eens bedanken voor het werk dat ze doet en laten we haar vooral niet meer #baschen. dat heeft toch helemaal geen zin.
 
Tumbs Up Stevie 😄 😄
 
Hear! Hear!
Kuddos voor Stevie!
 
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Pier076 schreef:
TumblingDice schreef:

Ik vind dat we allemaal eens ons gezond verstand moeten gebruiken en eens moeten nadenken over het feit dat het probleem niet alleen bij Vodafone bestaat maar bij alle providers binnen Nederland. Dat Stevie haar best doet dag in dag uit om ons toch van de nodige informatie te voorzien. Laten we haar nu eens bedanken voor het werk dat ze doet en laten we haar vooral niet meer #baschen. dat heeft toch helemaal geen zin.

Tumbs Up Stevie 😄 😄

Hear! Hear!
Kuddos voor Stevie!

Thanks 🙂

Probeer vandaag nog met info te komen voor mensen die hun toestel nog niet hebben.
MusicLife

Gedreven Liefhebber
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Waarom verneem ik niks van de 28/09 groep? Iemand???
Ik heb 'm nog steeds niks binnen.
Muurtegel

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
MusicLife schreef:
Waarom verneem ik niks van de 28/09 groep? Iemand???
Ik heb 'm nog steeds niks binnen.
Ik heb de 27e besteld en ook nog niets gezien of gehoord..
Melvinvanwinger

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb hem binnen.
 
Besteld 28 september, contractverlenging via KS en Iphone zwart 32GB.
 
Succes iedereen!
Flex

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Danny drie keer hetzelfde bericht posten helpt niet ...
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic