Stevie schreef:Ik heb 3 jaar geleden als nieuwe klant met nummer portering, de iPhone 3GS besteld bij T-mobile. Er is toen iets mis gegaan met mijn nummer portering waardoor het wat langer duurde voor ik mijn oude nummer weer kon gebruiken. Ik heb toen, zonder dat ik er naar hoefde te vragen, 3 maanden geen abonnementskosten hoeven betalen. Ik vind dat wij zoiets dergelijks ook van VF mogen verwachten.Limbo schreef:Geloof me ik snap jullie standpunt helemaal.
@Stevie... je laatste bericht is van 12:02 uur... ik hoop dat je in het afgelopen anderhalve uur eens goed de kantoren bent binnengestormd, cup-a-soup slurpers hun mok uit de klauwen hebt gemept en eens goed met de vuisten op tafel hebt geslagen... met meerdere berichten van mensen die geleverd krijgen door een online bestelling op 2 oktober begint de geloofwaardigheid een beetje te zakken 😞 Als ik jouw functie zou hebben, liep ik door de gangen te briesen en tieren hoor... Dit moet ook echt voor jou persoonlijk niet leuk zijn... Je doet het goed hoor... Sterkte 😉
Ik probeer zoveel mogelijk mensen in te schakelen.....maar in het begin heeft ons ordersysteem niet heeft gewerkt zoals het hoorde, dus zijn wat bestellingen door elkaar gehusseld, en de voorraad is niet optimaal, ik wil niks afschuiven op Apple, maar hun informatievoorziening is vrij minimaal. Wanneer een order precies overgedragen wordt aan de koerier is van verschillende factoren afhankelijk. Natuurlijk doe ik mijn best om te monitoren of het zo fair mogelijk verloopt, wie 't eerst komt, die 't eerst maalt... Apple is en blijft natuurlijk ontzettend populair! Wij zijn afhankelijk van hun communicatie richting ons omtrent leveringen en leveringsdata. Maar.. ik en met mij toch écht wel een aantal doen hun best om dit in goede banen te leiden. Maar het blijft wel een uitdagend (wordt 't in ieder geval nooit saai voor me 😉
Ik kan je zeggen dat we gisteren een kleine voorraad 32GB hebben binnengekregen, geen 16GB, geen 64GB. En die worden nu dus weer verwerkt en wachten we weer op nieuwe voorraad, maar wanneer die komt en hoeveel dit is ????
Zaken 10GB databundel bijvoorbeeld, die makkelijker intern te regelen, maar de voorraad en uitlevering daar zijn wij ook afhankelijk van derden en daardoor moeilijk te forceren. Dagelijks vraag ik en andere collega's om info, maar deze is gewoonweg niet beschikbaar. Het spijt me heel erg, maar geloof me, Vodafone denkt aan niets anders dan de iPhone op dit moment!
maxi10ie schreef:Je zit al lang te wachten, maar je zit zelf niet bij VF?
Waaat!? Ik zit al vet lang te wachten, en die nieuwe klanten hebben hun iphone alwel binnen?!
echt serieus kl*ten vodafone!!!! Gelukkig zit ik zelf bij kpn, zou echt never nooit vodafone nemen.
maarja mn pa zit er wel bij en die heeft al eeen nieuwe dus mocht ik via zijn verlenging de iphone.
dit duurt echt zolang, rot gedoe gewoon serious.
Stevie schreef:Als er bij VF bekend is dat in het begin het ordersysteem niet goed gewerkt heeft, waarom word je dan door jullie klantenservice niet netjes tewoord gestaan als je aangeeft dat je gegrond het gevoel hebt dat er iets mis is met je order? Waarom wordt er op dat moment niet de moeite gedaan om e.e.a. uit te zoeken? Waarom word je niet teruggebeld als de verbinding wordt verbroken op het moment dat je net in de wacht bent gezet? Dat heeft NIETS met Apple, beschikbaarheden, het feit dat Vodafone zo'n grote organisatie is of weet ik wat voor smoesjes je te horen krijgt, het heeft te maken met fatsoen en klantvriendelijkheid. En ik ben het eens met eerdere posters dat de rol van Stevie en andere VF-medewerk(st)ers enkel en alleen is om de boel te sussen.Limbo schreef:Geloof me ik snap jullie standpunt helemaal.
@Stevie... je laatste bericht is van 12:02 uur... ik hoop dat je in het afgelopen anderhalve uur eens goed de kantoren bent binnengestormd, cup-a-soup slurpers hun mok uit de klauwen hebt gemept en eens goed met de vuisten op tafel hebt geslagen... met meerdere berichten van mensen die geleverd krijgen door een online bestelling op 2 oktober begint de geloofwaardigheid een beetje te zakken 😞 Als ik jouw functie zou hebben, liep ik door de gangen te briesen en tieren hoor... Dit moet ook echt voor jou persoonlijk niet leuk zijn... Je doet het goed hoor... Sterkte 😉
Ik probeer zoveel mogelijk mensen in te schakelen.....maar in het begin heeft ons ordersysteem niet heeft gewerkt zoals het hoorde, dus zijn wat bestellingen door elkaar gehusseld, en de voorraad is niet optimaal, ik wil niks afschuiven op Apple, maar hun informatievoorziening is vrij minimaal. Wanneer een order precies overgedragen wordt aan de koerier is van verschillende factoren afhankelijk. Natuurlijk doe ik mijn best om te monitoren of het zo fair mogelijk verloopt, wie 't eerst komt, die 't eerst maalt... Apple is en blijft natuurlijk ontzettend populair! Wij zijn afhankelijk van hun communicatie richting ons omtrent leveringen en leveringsdata. Maar.. ik en met mij toch écht wel een aantal doen hun best om dit in goede banen te leiden. Maar het blijft wel een uitdagend (wordt 't in ieder geval nooit saai voor me 😉
Ik kan je zeggen dat we gisteren een kleine voorraad 32GB hebben binnengekregen, geen 16GB, geen 64GB. En die worden nu dus weer verwerkt en wachten we weer op nieuwe voorraad, maar wanneer die komt en hoeveel dit is ????
Zaken 10GB databundel bijvoorbeeld, die makkelijker intern te regelen, maar de voorraad en uitlevering daar zijn wij ook afhankelijk van derden en daardoor moeilijk te forceren. Dagelijks vraag ik en andere collega's om info, maar deze is gewoonweg niet beschikbaar. Het spijt me heel erg, maar geloof me, Vodafone denkt aan niets anders dan de iPhone op dit moment!
tiggelmania schreef:Oh ja, nu zie ik het.
Hij wacht op de iphone5 via de verlenging van zijn pa
jammer-he schreef:Ik denk dat Stevie inmiddels toch genoeg kudo's heeft verzameld op dit forum? Bij andere problemen, zoals 10GB heeft ze het toch ook weten op te lossen. Geef die meid een beetje credit jongens.
Denk je nu echt dat stevie tegen ons gaat vertellen hoe het zit??
Die werkt voor vodafone en die wordt betaald om ons zoet te houden zodat we niet boos weg lopen. Zij wordt net als onze minister president betaald om ons op een nette manier voor te liegen zodat wij denken dat ze het goed met ons voor heeft.
TumblingDice schreef:Hear! Hear!
Ik vind dat we allemaal eens ons gezond verstand moeten gebruiken en eens moeten nadenken over het feit dat het probleem niet alleen bij Vodafone bestaat maar bij alle providers binnen Nederland. Dat Stevie haar best doet dag in dag uit om ons toch van de nodige informatie te voorzien. Laten we haar nu eens bedanken voor het werk dat ze doet en laten we haar vooral niet meer #baschen. dat heeft toch helemaal geen zin.
Tumbs Up Stevie 😄 😄
Pier076 schreef:Thanks 🙂TumblingDice schreef:Hear! Hear!
Ik vind dat we allemaal eens ons gezond verstand moeten gebruiken en eens moeten nadenken over het feit dat het probleem niet alleen bij Vodafone bestaat maar bij alle providers binnen Nederland. Dat Stevie haar best doet dag in dag uit om ons toch van de nodige informatie te voorzien. Laten we haar nu eens bedanken voor het werk dat ze doet en laten we haar vooral niet meer #baschen. dat heeft toch helemaal geen zin.
Tumbs Up Stevie 😄 😄
Kuddos voor Stevie!
MusicLife schreef:Ik heb de 27e besteld en ook nog niets gezien of gehoord..
Waarom verneem ik niks van de 28/09 groep? Iemand???
Ik heb 'm nog steeds niks binnen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.