Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Liseschreuder

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
woensdag de iPhone 5 besteld via internet order bevestiging binnen gekregen vrijdag per mail nog steeds niets gehoord over wanneer de telefoon geleverd gaat worden, graag wil ik hier meer duidelijkheid over de klantenservice bel ik niet meer aangezien ik meerdere keren meer dan een uur in de wacht heb gestaan! ik ben vrijdag aan het werk wil dus graag weten hoelaat ze komen en wanneer!!!
ricos

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kunnen we vandaag uberhaupt wel een pakketje verwachten? Bezorgen ze wel op zaterdag? Hoop het wel, anders was het verkoop praatje van vrijdag of zaterdag in huis zware bull**bleep**. Ik maar wachten en wachten,.... 
Bartj78

Gedreven Meedenker
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Volgens de mensen van Webcare wordt er ook op zaterdg bezorgd. 
Maar ik heb ook nog niks gezien... verwacht het eigenlijk ook niet meer nu...
ricos

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke dus we hebben nog hoop. 1 ding is zeker, volgend jaar als ik hem weer moet/mag verlengen dan trap ik iig niet meer in het verkooppraatje '' u heeft hem vrijdag of zaterdag binnen ''. Dus mensen, trap er aub niet meer in!!!!! Volgens mijn collega, die ik op dat moment kijhard heb uitgelachen, zijn er geen Iphones meer beschikbaar. Hij is gisteren naar de Apple store geweest en heeft daar zijn abo ter plaatse kunnen verlengen + hij kreeg een iphone uiteraard. Ik ben bang, heel bang dat wij met zn alle lang moeten gaan wachten.
Liseschreuder

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb vrijdag een belletje gedaan naar de belcompany of ze de iphone 5 voor me achter willen leggen ik krijg vandaag een belletje dat de tweede levering binnen is gekomen en ik als ik wil de telefoon op kan komen halen. Ik heb dinsdag de telefoon besteld via internet en daar heb ik nog niets over gehoord belachelijk vind ik dit!! Als ik de levering van de telefoon nu nog kan annuleren doe ik het en loop ik wel naar de belcompany om de telefoon op te halen! Kan dit?!?!?!?!?
Lette

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier precies hetzelfde, de belofte was vrijdag of zaterdag. Het is inmiddels zaterdag na drie uur en nog steeds geen iPhone en komende week ben ik overdag niet thuis maar op kantoor. De dame in kwestie was reuze aardig, uiterlijk vrijdag zou de iPhone zeker arriveren.
 
ricos

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dan had ik sowieso vermoedelijk de zelfde dame aan de telefoon. Heel hatelijk dit zeg,..
Lunners

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik dacht dus dat verlengers eerder aan de beurt waren... dinsdag verlengd via telefoontje, zoals vele, zou vrijdag of zaterdag geleverd zijn. Nog niks van gemerkt. =[
Lette

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oh, die alleraardigtse dame die ik woensdag ook aan de telefoon had. Vrijdag en zaterdag was ik thuis, maandag ben ik de hele dag aan het werk. Krijgen we dat gezeur weer. Ik verleng mijn abbo nog een keer zeg.
Erickq

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens mij bezorgt Vodafone met 2 verschillende systemen.
 
Bestaande klanten worden via GLS geleverd, die bezorgen niet op zaterdag. Helaas hoor ikzelf bij deze groep.
 
Nieuwe klanten worden via een andere koeriersdienst bezorgt. Met deze klanten wordt een bezorgafspraak gemaakt. Aaangezien de meeste nieuwe klanten nummerbehoud hebben aangevraagd zit hier hoe dan ook een vertraging van een paar dagen in. 
 
Ik denk dus niet dat er vandaag veel iPhones via Vodafone geleverd worden...
 
Als iemand andere ervaringen heeft hoor ik het graag! Wel waardeloos dat we zo slecht op hoogte worden gehouden...
Liseschreuder

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
net iemand van de klantenservice aan de telefoon gehad via 1201 en die geeft aan dat ook voor verlengers op internet bij my vodafone te zien is waarneer de iphone 5 geleverd word maar ik kan niet vinden waar. Als ik op orderstatus druk en mijn ordernummer en e-mail adres invoer krijg ik een witte pagina te voor schijn waar niets opstaan. Weet iemand waar ik de status kan bekijken?
Calimero

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier ook als bestaande klant woensdag verlengd en tot nu toe behalve de bevestiging alleen maar radiostilte. Broer die woensdag nieuwe klant is geworden heeft de iPhone al in huis. Maar nummer is nog niet overgezet, dat duurt nog een maand.
 
Dat het iets langer duurt kan ik best mee leven, maar totaal niet op de hoogte worden gehouden hoe lang het kan duren vind ik niet leuk. Zeker als iemand die de iPhone nog niet eens kan gebruiken hem al wel in huis heeft. Via webcare hoor ik alleen maar 'je wordt op de hoogte gehouden'. Wanneer dan? En berichten dat men geen informatie heeft over de voorraad vind ik ook wel erg vaag. Dat is toch bekend????
 
Lunners

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dat dacht ik vandaag ook zodat ik mijn status kan opvragen van mijn bestelling. totdat ik dit las.
 
Verlengingen en lezersaanbiedingen 
Als u uw abonnement verlengd heeft of gebruik maakt van een lezersaanbieding van bijvoorbeeld ANWB, Sanoma of een tv-gids, kunt u de status niet op deze pagina opvragen. U kunt uiteraard wel contact opnemen met onze Klantenservice (0800 0200 043).
 
dat staat erboven trouwens waar je je gegevens in kan vullen.
Liseschreuder

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat gaf ik ook aan bij de klantenservice maar die zeiden dat ook verlengers konden kijken via my vodafone bij mij werkt dit niet. En via de telefoon konden ze me niets vertellen wanneer ik de telefoon zou krijgen. Ik moest gewoon geduldig afwachten tot ik de telefoon thuis zou krijgen. Vind het een kwalijke zaak dat ik dinsdag de telefoon besteld heb in de pre-order en ik geen bericht krijg wanneer ik deze kan verwachten. Ik zou op de hoogte gehouden worden door middel van sms maar ik heb nog niets ontvangen.
Ook vind ik op internet dat verlengers de telefoon via gls krijgen en die van te voren niet laten weten welke dag en rond welk tijdstip ze komen maar gewoon opeens aan de deur kunnen staan, ben je er niet krijg je een briefje door de deur dat je een nieuwe afspraak moet maken. Ik heb helaas mijn huis adres doorgegeven als afleveradres maar werk 40 uur in de week anders had ik de telefoon op het werk af laten leveren. Ik weet niet of ik dit nog kan veranderen?
Liseschreuder

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp via deze link wel mijn pakket gevonden maar verder geen informatie over wanneer ik de telefoon krijg
niels1987

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat is de verwachte levertijd voor een Iphone 5 16gb zwart als ik vandaag mijn abbo verleng bij Vodafone?
Liseschreuder

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ga dan alsjeblieft naar de winkel i.p.v. internet dat is veel sneller! gaven ze ook aan in de winkel
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé ricos,

Vervelend dat je toestel vandaag niet geleverd is:(. We proberen de toestellen natuurlijk zo snel mogelijk uit te leveren maar zijn afhankelijk van de hoeveelheden die we krijgen van de leverancier. Je kunt het beste maandag even bellen naar 0800-0200043, om de status van je order op te vragen. Wellicht word het toestel maandag wel geleverd:).
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi niels1987,

Als je zeker wilt zijn dat je het toestel direct hebt, kun je het beste langs gaan bij de Vodafone Winkel. Het is natuurlijk een erg populair toestel, je krijgt hier(mits op voorraad) het toestel direct mee. Je kunt het toestel ook telefonisch of online bestellen, houd dan rekening met een langere levertijd.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Liseschreurder,

Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Je kunt je order natuurlijk altijd (binnen de 7 dagen zichttermijn) annuleren. Het zal dan enkele werkdagen duren voordat je order geannuleerd is. Je kunt daarna een toestel ophalen in de winkel als je dit fijner vind. Om de status van je huidige order te checken, kun je bellen naar 0800-0200043.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic