Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Midkoop87

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Weet iemand d het nummer van het distributiecentrum van vodafone?...
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
0348 462 801 deze zag ik paar berichten terug
Midkoop87

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt! Ze hebben mij kunnen vertellen dat er nog 86 wachtende zijn. Zo kon me helaas niet vertellen welke ik was. Verder konden ze mij niet veel vertellen. Of iets is binnengekomen of hoeveel er nu zijn. Of dat er andere kleuren waren.

Wat ik besteld heb is:
Iphone7 plus jb op 21-11. Ik hoop echt dat ik vandaag me t&t krijg me status staat al 3 dagen op uitleveren.
Bergjee

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zojuist gebeld met Order Status (0800 0560). Heb mijn iPhone 7 Plus 128GB Zwart op 20 oktober besteld. Medewerkster gaf aan dat deze batch maandag is binnengekomen en sindsdien op aanleveren staat. De termijn voor verzending zou drie werkdagen moeten zijn, wat denk ik dan morgen eindigt. Heel misschien toch nog een zwarte kerst dus.
Muisje85

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Spannend! Hou er rekening mee dat de post op dit moment vertraging heeft door ivm kerst! Ik zit al een paar dagen op een ander pakket te wachten, die gister binnen had moeten komen, en vandaag ook nog niet gaat komen
GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes
Gebaseerd op de nieuwe update zou ik in de week van 9 januari mijn iPhone 7 Plus 128GB Black binnen moeten krijgen. Laten we hopen dat hier geen aanpassingen in doorgevoerd zullen worden en dat dit zo blijft staan 🙂
H_essel

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Snap sowieso niet waarom Vodafone zo met hun klanten omgaan. Nu pas verwacht 8-01-2017 oplichters 1e klas
Muisje85

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Vanaf wanneer heb jij besteld H_essel?
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Er is weer een update van de PDF. Zie ik net staan op 1e pagina.
H_essel

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Muisje85

08-11-2016
Dane

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Afgelopen twee dagen maar eens gebeld.

Sinds vrijdag staat mijne ook al op "klaar voor verzending"
Mijn bestelling/ verlenging was per telefoon gedaan op 1/11.

Alles gevolgd hier op het forum.
Gister en vandaag ook eens gezegd dat ik het zat ben met dit lijst van excuusjes.

Vorige week die stomme sms (na een maand niks gehoord te hebben) van "we zijn je niet vergeten" haha, nou integendeel dus..
daarna kreeg ik de kans om feedback te geven over mijn klantentevredenheid van de bestel proces. Daar heb ik wel
Netjes even mijn ontevredenheid laten zien en terug gestuurd.

De twee telefoontjes van gister en vandaag hebben ook weer tot waardeloze redenen geleid.
"Het staat klaar maar is nog niet weg.." "het staat klaar maar moet nog met de post mee"

Tjah, dat kan ik net zo goed uit de status begrijpen.. maar dan toch maar vandaag gezegd dat ik het onduidelijkheid en missen van terugkoppeling vanuit Vodafone zat ben. Vooral nu alweer..
Marisa0710

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
29/10 de iPhone 7 plus black 128gb besteld, 19 dec track & trace code gekregen en 20 dec in de ochtend ontvangen, was lang wachten maar is het echt waard!
Bellamy

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Marisa0710ik heb dezelfde 2710 besteld 2 dagen eerder dan jij dus. Bij mij staat hij op uitleveren, verder is er niks
Lennart2

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bellamyik heb hetzelfde toestel en dezelfde besteldatum, maandag status op uitleveren gegaan en dinsdag de iPhone 7+ 128gb black ontvangen.
Midkoop87

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vandaag weer contact gehad met vodafone. Maar ze kwamen weer met hele andere redenen waarom hij er nog niet was. Dit was de druppel. Ik ben al meer dan 10 jaar klant en nooit problemen gehad maar hoe ze in deze situatie met mij zijn omgegaan is heel jammer. Ik heb net met t-mobile aan de lijn gezeten. En een mooi abbo afgesloten. Kost wel 25.- meer eenmalig maar me abBo is goedkoper en heb 8 gb meer per maand. En het mooie is hij wordt morgen geleverd. Een andere kleur als je de jb. Dat wel... ik krijg de mat zwarte... Vodafone bedankt voor jullie waardeloze informatie afgelopen weken... succes
Bellamy

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Midkoop87ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen, ik heb de iPhone 7 plus 128GB 27-10 besteld.
Ik wacht al facking lang.
Ik denk dat ik maar fff ga bellen want ik ben het en beetje zat.
Kan je het nummer hierin zetten in dit forum en mij taggen AUB
Of iemand anders die het weet
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
08000560
Midkoop87

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bellamy

Dit is het nummer wat ik belde:

0348 462 801

Ze hebben alleen de zwarte op voorraad. Plus 128gb.

Succes
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Bellamy OWH dat is de gene die ik heb besteld 😛 maar sta zowat achterin de rij hahah
Bergjee

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
iPhone 7 Plus 128 GB Zwart op 20-10 besteld. Gisteren T&T ontvangen, hij zou vanmiddag geleverd moeten worden. Eindelijk!

Mijn klacht is ook nog in behandeling dus ben benieuwd wat ze daarmee doen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic