kimbeckers schreef:Hier hetzelfde hoor kimbeckers Ik heb hem weliswaar via Coolblue besteld, maar als ik eerder wist dat Vodafone eerder was met uitleveren had ik het gewoon via Vodafone kunnen bestellen, wel wat duurder in eenmalige kosten(220 Vodafone vs 120 Coolblue) De volgende keer weet ik wel beter
Net weer contact gehad met mobiel.nl en ze verwachten dat de 7+ 256GB JB waarschijnlijk eerder komt dan de 128GB maar mocht het zo zijn dat het anders is dan krijg ik de 128GB geleverd.
Ik wordt hier echt moe van ruim 3 maanden al aan het wachten en afhankelijk zijn van vodafone die niks doorschuift.
kimbeckers schreef:Woow, dat is wel een stukje meer, eigenlijk teveel om te noemen, maar de volgende keer weet ik wel beter en bestel gewoon via vodafone weer.
Ik heb iets meer betaald Melvin 565,95 euro om precies te zijn
Reem0nN schreef:Ja, Communiceren zit er blijkbaar niet meer in, tenzij je moet betalen, dan communiceren ze gelijk door te dreigen met betalen anders wordt je afgesloten
@AstridG
Je bent vaak online, en zie je op allerlei topics reageren.
Maar je laatste bericht in dit topic was 3 weken geleden.
Ik vind dat je nu toch echt een aantal mensen zou mogen beantwoorden op hun vragen want jij bent degene geweest die heb aangegeven dat er hard word gewerkt achter de schermen.. ik vind 3 weken lang niks laten horen aan je klanten niet echt hard werken.
kimbeckers schreef:Ah, Dat wist ik niet, je hebt dus de abbonnement goedkoper gemaakt waardoor je meer moet betalen, begrijpelijk
Bij vodafone was het het zelfde bedrag wil namelijk geen abonement van 50 euro per maand. Zo druk ik de maandlasten maar ja idd een smak geld die nu al 3 maanden op de rekening van mobiel.nl staat.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.