JDerks mij werd ook de levertijd vermeld, 5 tot 15 werkdagen. Daar zit ik onderhand al ruim overheen. En tuurlijk mogen we zeggen "He, hij is er nog niet" als hij er na de vermelde levertijd er nog steeds niet is...logische opmerking lijkt me.
Vodafone die het prima regelt? Ik, samen met vele andere hier, krijgen totaal geen status van onze bestelling behalve een gammele levertijd indicatie die zo onlogisch is dat niemand het geloofd. En die onbetrouwbare levertijd moeten we zelf maar opzoeken, want van vodafone horen we hier niks over.
En dat jij nog een telefoon hebt die goed werkt is mooi voor jou, maar niet iedereen zit in die situatie. Ik zit hier met een 5S die geen werkende homeknop heeft, geen schermrotatie, een touchscreen die soms niet werkt of compleet flipt en een batterij die zo onbetrouwbaar is dat ik altijd overal waar ik heen ga een oplader mee moet nemen.
Geduld is misschien een schone zaak J.Derks, maar houd er even rekening mee dat jouw situatie niks te maken heeft met de situatie van anderen.