Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6s en iPhone 6s Plus

http://voda.fo/ne/84rd6


Update 03-11:
Er was helaas wat krapte met de 64 GB variant (alle kleuren). De verwachting is dat deze alsnog snel geleverd gaan worden.

Er zijn verder geen algemene bijzonderheden meer m.b.t. de levering van de iPhone 6s en iPhone 6s Plus. Daarom sluiten we dit topic.

Heb je jouw telefoon nog niet ontvangen of nog een vraag over jouw bestelling? Dan raad ik aan om gratis te bellen met 0800-0560. De oorzaak kan dan worden nagekeken op basis van jouw eigen gegevens. Via het Forum kunnen we dit helaas niet nakijken.

Update 14-10:
Hierbij opnieuw een overzicht van de levertijden voor bestellingen die geplaatst zijn.

*moderator edit: overzichten verwijderd omdat deze niet meer relevant en actueel zijn*

Bovenstaand overzicht geeft een indicatie van levering die gebaseerd is op de informatie die wij momenteel beschikbaar hebben. De uiteindelijke levertijden kunnen nog veranderen doordat wij afhankelijk zijn van de leverancier.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.

Update 9-10:
Goed nieuws! Per 9 oktober hebben we een groot aantal toestelprijzen € 40 verlaagd in combinatie met de nieuwste iPhones. Voor nieuwe particuliere bestellingen wordt direct de nieuwe prijs gerekend. Mocht jij als particuliere pre-order klant tussen 2 oktober tot en met 8 oktober één van onderstaande combinaties afgesloten hebben, dan krijg jij deze korting van € 40 ook!
€ 40 korting geldt voor onderstaande combinaties:
Red Essential i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red Super i.c.m.
iPhone 6s 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Let op!
De iPhone 6s 16 GB i.c.m. Red Super is niet in prijs gewijzigd en daarom ontvangen klanten die deze combinatie besteld hebben geen aanvullende korting. De nieuwe prijs geldt niet voor zakelijke bestellingen.

Hoe werkt het?

  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht in een Vodafone Winkel of BelCompany winkel? Dan zal de winkelmedewerker € 40 verrekenen bij het afhalen van het toestel.
  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht bij Vodafone.nl, Belcompany.nl of via telefonische bestelling? Wij verrekenen € 40 korting met de factuur van november voor bestaande klanten en nieuwe klanten met een nieuw nummer. Nieuwe klanten met nummerbehoud krijgen ook een verrekening met de factuur, maar dit kan mogelijk later zijn dan november, omdat wij eerst moeten wachten tot het moment dat je mag overstappen naar Vodafone. Het kan zijn dat de verrekening van de € 40 niet gelijk valt met de factuur dat de toestelbetaling wordt afgeschreven.

Update 6-10:
Een aantal van onze klanten krijgt een uitnodiging om in de nacht van 8 op 9 oktober vanaf 00:01 uur in een van onze Vodafone winkels als eerste de iPhone 6s of iPhone 6s Plus direct in ontvangst te nemen. Houd er rekening mee dat dit alleen geldt voor mensen die hiervoor een uitnodiging hebben ontvangen, nadat ze een pre-order geplaatst hebben in de betreffende winkel. Hierbij zijn we afhankelijk van de voorraad in deze winkels. Het betreft de Vodafone winkel in Maastricht (Grote Staat 24), Nijmegen (Broerstraat 23), Rotterdam (Lijnbaan 104) en Leeuwarden (Nieuwestad 160). Heb je geen uitnodiging ontvangen, dan kun je lekker in bed blijven liggen. Je krijgt dan zo snel mogelijk bericht wanneer je iPhone 6s of iPhone 6s Plus af te halen is.

Update 2-10:
Jey! Je kunt vanaf vandaag je nieuwe iPhone 6S of iPhone 6s Plus pre-orderen. De eerste leveringen vinden plaats vanaf 9 oktober. Zodra we meer details hebben over de levering zullen we dat hier melden.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
Hallo allemaal,

De nieuwe iPhone 6s en iPhone 6s Plus komen er aan!

Dit topic is bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6s en 6s Plus.

Wil je als een van de eersten op de hoogte blijven van het laatste nieuws rondom de iPhone 6s en iPhone 6s Plus? Meld je op deze pagina aan voor de nieuwsbrief. Je ontvangt een melding van ons wanneer de nieuwe iPhones uitkomen en wanneer deze beschikbaar zijn.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.
293 Reacties 293
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Belachelijk Vodafone, dat iemand die hem twee uur later besteld heeft hem nu binnen heeft, en dat bij mij de status nog altijd op "wordt verwerkt" staat.

Ook belachelijk dat de moderators/personeelsleden op dit forum nog geen één keer op mijn berichten zijn ingegaan terwijl het allang al duidelijk is dat ik aan het korte end trek.

Daarnaast is de info die ik op dit forum zet zelfs actueler dan dat jullie doen. Waar slaat dit op?!

Ik ben dit spuug en spuug zat. Als ik aankomende week niks binnen krijg annuleer ik de hele grap en stap ik over naar een ander. Dit is de slechtste service die ik ooit in mijn leven heb meegemaakt. En maar geld kloppen. Bah.



RobFa

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
MtVelde
Geld kloppen idd gewoon toestel in de winkel hebben liggen en klanten binnen kloppen bar slecht dit idd maandag hangt deze jongen aan de lijn en hangt niet op voor het geregeld is. Vind dit echt schandalig en idd ook nog een iemand die 2 uur later besteld gewoon al thuis op de mat hebben. Ik hoop dat steven- is een keer contact op neemt met de klanten service. Inplaats van mensen feliciteren die mensen die hem wel hebben ontvangen.
OnwieZ

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allen,
Ook ik heb mijn telefoon nog steeds niet. Besteld op 2/10/15 zoals eerder aangegeven. De klantenservice is een lachertje.
Status vanaf 6/10/15 is " gereed voor verzenden".....
Maar iedere keer als je belt is er een ander excuus. De laatste x was het het "Imei nummer" wat nog gekoppeld moest worden zoals aangegeven door een ander persoon hier op dit forum. Vrijdag een sms gehad dat mijn toestel niet meer beschikbaar is maar dat ze z.s.m. gaan leveren....Wat een joke.

Moderators.... reageer hier eens op!
BobvV

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zo ... toestel binnen (Iphone 6s plus 64GB Spacegrey). op 2 oktober besteld via afdeling Loyalty ( die mij benaderden om mijn abonnement te verlengen) Mijn hele relaas kun je lezen in voorgaande berichten, maar het was net zo warrig en moedeloos makend als voor vele anderen hier.
Ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat de levering nu te maken heeft gehad met mijn telefoontje aan de afdeling "opzeggingen" van afgelopen Donderdag. Ik was er klaar mee,maar die medewerkster beloofde alles te gaan uitzoeken en mij de volgende dag terug te bellen.Dat deed ze, waar het toestel nu vandaan is gekomen weet niemand maar alles kwam opeens in een stroomversnelling...
PS.lieve moderatoren hier, bespaar mij de vrolijke : "Veel plezier met je toestel" platitudes en steek je energie in anderen die nog vergeefs zitten te wachten
CV_15

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Lucky **bleep** 😄 Veel plezier er mee....

Verder niemand gehoord over een verrassings levering dus jij was de enige van dit forum waarschijnlijk (lees net hierboven van nog een verrassings levering)

Zou iedereen bij z'n post kunnen vermelden op wat voor toestel je precies wacht, dan krijgen we een beter idee wat er nu precies al dan niet geleverd wordt of moet gaan worden.
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Nog iemand die het toestel eerder binnen heeft terwijl ik hem toch echt om 00.04 2 okt besteld had. 6S 64GB SG.

Maandag ga ik de klantenservice bellen. Als er dan geen verandering in mijn orderstatus plaats vind annuleer ik deze grap.

Het blijkt dus dat ik in winkels het toestel zo op kan halen. Prima!
TVH1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb eenzelfde probleem als hierboven beschreven. Ik heb op 3-10 mijn iPhone 6S Plus 64GB SG besteld, echter kreeg ik hier pas op 7-10 de bevestiging van. Na een telefoontje werd mij verteld dat deze order handmatig doorgezet moest worden omdat het ging om een persoonlijke telefonische aanbieding. Hierbij werd mij verteld dat ik de telefoon begin week 42 zou ontvangen, terwijl bij mijn bestelling op 3-10 nog gewoon 9 oktober als leverdatum werd genoemd.
Ik vind 4 dagen een order doorzetten wel erg lang. Als ik dit zou doen bij mij op werk was ik al lang ontslagen. Maar dat terzijde.
Afgelopen woensdag heb ik dus nog een keer gebeld. Toen werd gezegd dat juist de iPhone 6s Plus 64GB SG vertraging heeft opgelopen maar sowieso nog in week 42 verstuurd zou worden. Zou zit ik hier op de zaterdag in week 42, log ik in op My Vodafone en staat de status nog altijd op; "De bestelling wordt verwerkt.".
Verder heb ik ook geen SMSjes of mailtjes ontvangen met statusupdates of gewijzigde levertijden. Dat ik moet wachten vind ik nog niet het ergste, maar dat er beloften gedaan worden die vervolgens niet nagekomen worden vind ik vervelender.

Ik kijk het nog een paar dagen aan.

Heb je ook een iPhone 6s Plus 64GB SG besteld? Dan laat even horen als er een statuswijziging heeft plaatsgevonden aub.

Gr.

MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
TVH1 In eerste instantie hoort jouw verhaal te kloppen. Dit model kwam later binnen dan verwacht, en zit je op ongeveer een week latere ontvangsttijd aangezien je het op 3 okt ipv 2 okt hebt bestelt.

Nu blijkt dat de belofte "als eerste in huis, op volgorde van bestelling" van geen ene kant klopt. Dan heb je nu twee keuzes: inderdaad wachten tot wanneer je "geluk" hebt en hij op je deurmat valt. De tweede optie is je bestelling annuleren en hem gewoon in een winkel ophalen waar hij op voorraad ligt. Hou er dan wel rekening mee dat je op je huidige bestelling een bedenktijd hebt van 14 dagen. Dat zou betekenen dat je die bestelling alleen vandaag nog op kan zeggen.
TVH1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het klopt dat ik mijn telefoon later binnen hoor te krijgen dan degene die deze op 2 okt hebben besteld, hier klaag ik ook absoluut niet over. Alleen Vodafone heeft mij al 3x een belofte gedaan betreft de levertijd maar ik heb nog altijd niets ontvangen.

Zelfs in de update van 14-10 staat dat alle bestellingen t/m 7-okt in Week 42 geleverd zouden worden. Daar horen zowel jullie als ik bij die 1 dagen later besteld heeft.

Laat even weten als jij 'm binnen krijgt. Dan hoor ik deze namelijk een dag later binnen te krijgen.

Gr.
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
TVH1 Mij zijn ook een aantal loze beloftes gedaan waar de klantenservice mij letterijk om hebben uitgelachen.

Ook hebben zij mij begin deze week al verteld dat de 6s 64gb sg sowieso pas week 43 leverbaar zou zijn. Dat brengt twijfels over het overzicht op deze pagina. De klantenservice zegt indirect dat die niet klopt. Toch hebben een aantal mensen dat model wél ontvangen deze week.

Gooi iedere dag even een blik op deze pagina zou ik zeggen. De mensen die hier actief posten zijn blijkbaar meer op de hoogte van de leveringen dan Vodafone zelf.
Anonymous
Niet van toepassing
,
Ik snap je frustratie hierin maar wij kunnen hierin verder niks betekenen voor jullie, hoe graag we t ook willen. Wij kunnen niet in de systemen. Dit houdt dus in dat wij geen orders kunnen inzien, voorraden etc.
De klantenservice zelf heb ik zelf ook al een keer aan de lijn gehad. Echter heb ik een andere ervaring dan die jij hebt. Moet dan ook eerlijk bekennen dat ik inbelde op de afdeling waar ik zelf werk dus kreeg mijn eigen directe collega aan de lijn.
Ik hoop voor iedereen dat ze zo snel mogelijk de desbetreffende bestelde iPhone ontvangen. Alleen jammer om te lezen dat je mij hierop aanspreekt omdat ik oprecht enthousiast voor iemand anders ben. Is nergens voor nodig en iik probeer zover in mijn macht is iedereen zo goed mogelijk te helpen of te adviseren.
Ackie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik las hier een post mbt tot de 14 dagen "afkoeltermijn".
Voor zo ver als ik hier weet van heb, gaat dit pas in op het moment van daadwerkelijk leveren.
Hoe kun je anders weten of iets goed is of niet.
Dit geld dan voor de telefoon, hoe dit contract-technisch is durf ik niet te zeggen.
Aangezien ze tegen mij hebben gezegd dat het contract pas gaat lopen op t moment van levering (van het toestel) zou het behoorlijk eenzijdig zijn als de bedenktijd voor het contract al wél zou gaan lopen.

Wat je wél kunt doen is een zekerheid inbouwen en Vodafone in gebreke stellen vanwege bijvoorbeeld wanprestaties. Daarin een redelijke termijn stellen waarin ze het op dienen te lossen en als hier geen gehoor aan wordt gegeven dat jij het contract eenzijdig verbreekt.
Zoek dit wel even goed uit, want een contract aangaan kan altijd bij VF, maar als je er vanaf wil zetten ze de rode hakjes in net zand.
Noteer ook ieder contact; namen data en tijden.

Ik ga zelf maandagmiddag naar de stad. KPN zit daar en zelfs Telfort en T-mobile. Tevens een media markt. Keuze genoeg.
Ik betaal m'n toestel toch volledig dus zal me m'n reet roesten waar ik m vandaan heb. Maar deze toko gun ik eerlijk gezegd geen stuiver meer.
Maandag eerst maar eens kijken of ik die order bij VF nog zonder moeite kan annuleren. Morgen zou het voor mij exact de 14e dag zijn.

Apple-Flapple

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind dit echt te gek voor woorden! Zit al bij Vodafone sinds ze over zijn gegaan van Libertel! Nog steeds m'n iPhone 64gb SG niet binnen.. Klantenservice verwijst naar dit forum, maar dit forum verwijst naar de klantenservice. Ik heb orderbevestiging zonder link die verwijst naar MyVodafone voor de status van m'n bestelling en MyVodafone verwijst naar de link in de orderbevestiging..

#tetriestvoorwoordenvodafone
Anonymous
Niet van toepassing
In het eerste bericht zie je de levertijden zoals ze er nu voor staan. Het is alleen echter zo zoals ik al aangaf dat wij niet jullie orders kunnen inzien, dus ook niet controleren of het correct staat etc. Wij kunnen vanuit hier niet in de systemen. Ik ben het helemaal met je eens dat dit dus niet opschiet omdat jullie hierheen worden gestuurd terwijl wij helemaal niks hierin kunnen betekenen.

De orderbevestiging krijg je normaliter vrij snel. De klantenservice kan zien waarom je deze nog niet hebt ontvangen.

kerwin

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
IK heb m'n order geannuleerd en ben naar de vodafone winkel gegaan om te verlgengen.
Hier hebben ze de telefoon dinsdag uiterlijk donderdag binnen.

Achteraf zag ik dat er op mijn telefonische order ook een screen protector en hoesje stonden die ik erbij besteld zou hebben. Waar ik alleen nisk van weet.

Nu dus in de winkel verlengt met iemand die me goed geholpen heeft, en hoef nog minder te betalen ook nog nu!
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
steven- We zouden er niks aan hebben als jullie de orders in kunnen zien. De klantenservice doet dit dagelijks voor ons en iedere medewerker zegt wat anders. Waarom zou jij het dan wel bij het juiste end hebben?

Dat jij een andere ervaring met de klantenservice hebt is een loze verdediging. Natuurlijk heb je dat, het zijn je collegas. Lees eens de tig aantallen reviews over Vodafone die ik hier gelinkt heb. 90% Zou jullie niet aanraden juist vanwege de klantenservice, terwijl ze over alle andere aspecten wél tevreden zijn.

Jullie klanten lopen hier een voor een weg. Maandag hak ik de knoop door. Na tien jaar trouwe klant te zijn hebben jullie wel genoeg geld van mij gehad.
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
kerwin Kijk wel uit. Winkels zien nooit van te voren wat ze van de week binnen krijgen. Dat is iedere keer rrn verassing voor ze (ik had een studentbaan in de retail). Het zou mij dus niks verbazen dat ze m dan weer niet hebben.
randyjc

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Dat zal ook wel meevallen. Kijk hier elke dag even rond om te kijken of er iets nieuws bekend is.
Ik zit verder niet elke dag aan de telefoon, het wachten op je toestel of elk ander iets wat ik altijd bestel zit ik ook altijd met smart op te wachten totdat deze geleverd word. Maar het wachten en soms het lange wachten hoort ook bij de beleving :).

Ik zal in ieder geval niet overstappen na jaren klant.
Verder veel plezier alvast met jullie telefoon waar die ook vandaan mag komen en veel plezier met het wachten.
Zoek wat leuke reviews op YouTube, bekijk de droptest van 'everythingapplepro' altijd lachen.
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
randyjc Dat is het hele punt. Veel mensen op dit forum waren een van de eerste die het toestel besteld hebben, dus het lange wachten hoort helemaal niet van toepassing te zijn. Dit terwijl anderen hetzelfde toestel later besteld hebben en m al in ontvangst hebben mogen nemen.
Apple-Flapple

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net gebeld met de klantenservice.. "Uw bestelling stond niet gekoppeld aan uw order, ik ga dit doorzetten naar de afdeling die dit kan rechttrekken en dan nemen we met u contact op." M'n bestelling stond dus niet gekoppeld aan m'n bestelling #logisch

Blijft me verbazen dat een bedrijf dat miljarden verdient aan communicatie zo slecht is in communiceren...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic