Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6s en iPhone 6s Plus

http://voda.fo/ne/84rd6


Update 03-11:
Er was helaas wat krapte met de 64 GB variant (alle kleuren). De verwachting is dat deze alsnog snel geleverd gaan worden.

Er zijn verder geen algemene bijzonderheden meer m.b.t. de levering van de iPhone 6s en iPhone 6s Plus. Daarom sluiten we dit topic.

Heb je jouw telefoon nog niet ontvangen of nog een vraag over jouw bestelling? Dan raad ik aan om gratis te bellen met 0800-0560. De oorzaak kan dan worden nagekeken op basis van jouw eigen gegevens. Via het Forum kunnen we dit helaas niet nakijken.

Update 14-10:
Hierbij opnieuw een overzicht van de levertijden voor bestellingen die geplaatst zijn.

*moderator edit: overzichten verwijderd omdat deze niet meer relevant en actueel zijn*

Bovenstaand overzicht geeft een indicatie van levering die gebaseerd is op de informatie die wij momenteel beschikbaar hebben. De uiteindelijke levertijden kunnen nog veranderen doordat wij afhankelijk zijn van de leverancier.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.

Update 9-10:
Goed nieuws! Per 9 oktober hebben we een groot aantal toestelprijzen € 40 verlaagd in combinatie met de nieuwste iPhones. Voor nieuwe particuliere bestellingen wordt direct de nieuwe prijs gerekend. Mocht jij als particuliere pre-order klant tussen 2 oktober tot en met 8 oktober één van onderstaande combinaties afgesloten hebben, dan krijg jij deze korting van € 40 ook!
€ 40 korting geldt voor onderstaande combinaties:
Red Essential i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red Super i.c.m.
iPhone 6s 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Let op!
De iPhone 6s 16 GB i.c.m. Red Super is niet in prijs gewijzigd en daarom ontvangen klanten die deze combinatie besteld hebben geen aanvullende korting. De nieuwe prijs geldt niet voor zakelijke bestellingen.

Hoe werkt het?

  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht in een Vodafone Winkel of BelCompany winkel? Dan zal de winkelmedewerker € 40 verrekenen bij het afhalen van het toestel.
  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht bij Vodafone.nl, Belcompany.nl of via telefonische bestelling? Wij verrekenen € 40 korting met de factuur van november voor bestaande klanten en nieuwe klanten met een nieuw nummer. Nieuwe klanten met nummerbehoud krijgen ook een verrekening met de factuur, maar dit kan mogelijk later zijn dan november, omdat wij eerst moeten wachten tot het moment dat je mag overstappen naar Vodafone. Het kan zijn dat de verrekening van de € 40 niet gelijk valt met de factuur dat de toestelbetaling wordt afgeschreven.

Update 6-10:
Een aantal van onze klanten krijgt een uitnodiging om in de nacht van 8 op 9 oktober vanaf 00:01 uur in een van onze Vodafone winkels als eerste de iPhone 6s of iPhone 6s Plus direct in ontvangst te nemen. Houd er rekening mee dat dit alleen geldt voor mensen die hiervoor een uitnodiging hebben ontvangen, nadat ze een pre-order geplaatst hebben in de betreffende winkel. Hierbij zijn we afhankelijk van de voorraad in deze winkels. Het betreft de Vodafone winkel in Maastricht (Grote Staat 24), Nijmegen (Broerstraat 23), Rotterdam (Lijnbaan 104) en Leeuwarden (Nieuwestad 160). Heb je geen uitnodiging ontvangen, dan kun je lekker in bed blijven liggen. Je krijgt dan zo snel mogelijk bericht wanneer je iPhone 6s of iPhone 6s Plus af te halen is.

Update 2-10:
Jey! Je kunt vanaf vandaag je nieuwe iPhone 6S of iPhone 6s Plus pre-orderen. De eerste leveringen vinden plaats vanaf 9 oktober. Zodra we meer details hebben over de levering zullen we dat hier melden.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
Hallo allemaal,

De nieuwe iPhone 6s en iPhone 6s Plus komen er aan!

Dit topic is bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6s en 6s Plus.

Wil je als een van de eersten op de hoogte blijven van het laatste nieuws rondom de iPhone 6s en iPhone 6s Plus? Meld je op deze pagina aan voor de nieuwsbrief. Je ontvangt een melding van ons wanneer de nieuwe iPhones uitkomen en wanneer deze beschikbaar zijn.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.
293 Reacties 293
mickw87

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
wanneer had je de iphone besteld?
OnwieZ

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Ik dacht ik post mijn tussenstand even...
Iphone 6s 64 GB SG besteld op 2/10/15.
Nog niets binnen. Alle smoesjes gehoord.
AJU.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik kan me jullie frustraties heel goed voorstellen 😞
Inmiddels heb ik dit ook intern aangekaart. Natuurlijk op dit moment hebben jullie er niks aan.
Kan een van de moderators zorgen voor een update?
Tim32

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
21 okt een 6s 64gb SG besteld bij een zakelijke verlenging. Op de website staat het toestel op voorraad maar tot op heden niets dan oorverdovende stilte vanuit jullie. 'Toestel staat in backorder en we weten niet wanneer de nieuwe leveringen plaats gaan vinden; kan zijn volgende week dinsdag, maar kan ook over 4 weken zijn', aldus de Vodafone callcentre medewerkers.

Onbegrijpelijk dat Vodafone op deze wijze met haar zakelijke klanten omgaat. Backorder? prima, kan gebeuren, maar geef je klanten de informatie waar ze recht op hebben. Het schema op pagina 1 van dit forum is al weken achterhaald. Voor een bedrijf dat communcatiediensten verkoopt is de eigen communicatie (of het gebrek eraan) om te huilen.

Wanneer gaan jullie leveren?? SVP per ommegaande een update van de levertijden.

Anonymous
Niet van toepassing
Als ik het wist had ik het allang gepost hier, zie namelijk ook eerdere berichten :@. Heb aan de moderators gevraagd of er een update kan komen. Dit is letterlijk het enige wat ik hierin kan betekenen. Voor de order etc in te zien dien je bij status order te zijn 0800-0560
Vanuit hier kunnen wij niet in de systemen ivm privacy gevoelige gegevens.:(
Labruzzo

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Vodafone,

De 20ste heb ik met een verlenging de 6s 64gb besteld. Ik vroeg me af of jullie die aflever lijst kunnen update. Hij is erg handig en dan hebben we een idee hoe lang we ongeveer moeten wachten. Bedankt alvast

Thijs Verheijen
Tim32

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het gaat mij niet om de individuele orderstatus, het toestel staat in backorder zoals je zelf ook wel weet. Mijn frustratie is dat er werkelijk niemand iets kan zeggen over de duur en/of de reden van deze leveringsproblemen. Informeer je klanten gewoon fatsoenlijk, dat is wel het minste wat je als provider kan doen in deze situatie. Ondertussen staat het toestel in de webshop nog steeds zogenaamd op voorraad: Screenshot 30-10-15. Je reinste misleiding. Lijkt me een mooi onderwerpje voor Kassa overigens.

Wellicht dat het schema van pagina 1 weer eens kan bijwerken, alhoewel ik er weinig vertrouwen in heb. Je collega aan de telefoon wist me te vertellen dat er klanten zijn die al vanaf 2 okt op een order zitten te wachten.

We wachten weer met zn allen af....



mcbosch

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Tja, de wachttijden zijn tot daar aan toe, mits ze maar gecommuniceerd worden. 2 weken geleden bestelling gedaan. Vrijwel direct een mailtje met het bericht dat het toestel niet op voorraad zou zijn, maar dat er naar verwachting binnen 5 dagen meer gecommuniceerd zou worden. Helaas geen initiatief van Vodafone op dat vlak. Zelf contact gezocht via telefoon en chat. Beide keren hetzelfde resultaat: niets bekend wanneer er geleverd gaat worden.

Vodafone: "tussen 26 en 31 oktober"
Ik: "Dus ik kan morgen het toestel verwachten" (het was vrijdag 30 oktober)
Vodafone: "nee, want het toestel is nog niet verzonden. het is nog niet binnen"

Heb zaterdag mijn bestelling gecanceled en bij KPN besteld. Was nog 120 euro minder voor het toestel en deze is gistermiddag gewoon geleverd. Gemiste kans voor Vodafone en voornamelijk te wijten aan de gebrekkige communicatie. Via de telefoon aangeven dat voor verwachte levertijden gekeken moet worden op het forum en dit vervolgens 3 weken niet updaten...

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
steven- , bedankt voor de reacties in de tussentijd. We hebben zelf geen updates meer ontvangen, vandaar dat er nog niks nieuws is geplaatst.

Ik begrijp dat onduidelijkheid m.b.t. je bestelling niet fijn is. Alle pre-orders zouden inmiddels geleverd moeten zijn. Heb je je pre-order nog niet ontvangen? Dan raad ik aan om gratis te bellen met 0800-0560. De oorzaak kan dan worden nagekeken.

Voor alle reguliere bestellingen (dus geen pre-orders) is momenteel intern navraag gedaan over de status. Zodra er meer bekend is zal ik het laten weten.
OnwieZ

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nieuwe tussenstand:

Iphone 6s 64 GB SG besteld op 2/10/15.
Nieuwe smoes: Afgelopen donderdag werd er mij verteld dat het toestel vrijdag binnen zou komen. Vandaag gebeld maar geen toestel. Ach, eigenlijk stom van mij dat ik er nog wat vertrouwen in had.

Ik stop ermee en annuleer de bestelling.
Tim32

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je zou als provider natuurlijk ook een pro-actieve houding kunnen aannemen en met spoed de info te updaten. Zoals je hier kan lezen zijn jullie klanten het zat en annuleren ze massaal hun orders om het toestel elders netjes binnen een normale termijn geleverd te krijgen. De voorraad staat op de site nog steeds op 'groen', maar zodra je besteld hebt ontvang je een automatische mail met de backorder status. Levertijd? Onbekend.
'Binnen 5 dagen meer info' staat er ook in de mail. Inmiddels bijna 14 dagen verder en nog steeds geen nieuws.

Hoe kan het in vredesnaam zo zijn dat er totaal GEEN info is. Zit iedereen bij Vodafone met zn benen op het bureau maar een beetje af te wachten of en wanneer er misschien een toestel binnenkomt? Aan de slag daar! En hou je klanten op de hoogte. Neem een voorbeeld aan je concurenten, netjes paar keer per week een mail en een leveringschema met up-to-date info. Ik ben benieuwd!
glennvdp

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit is echt ongekend.

Op 5 oktober mijn abbonement vroegtijdig mogen verlengen, omdat mijn huidige toestel kapot is en ik begin november op reis ga voor 3 maanden. Hierbij de iPhone 6s 64GB besteld. In eerste instantie werd mij belooft dat deze in de week van de release bij mij thuis gebracht word.

Op 9 oktober nog steeds geen orderbevestiging binnen gehad, dus even een belletje gedaan en blijkt dat deze in het systemm is vastgelopen(?). Oke kan gebeuren en hij wordt doorgezet en krijg een bevestiging binnen. De telefoon zou nog steeds in deze week geleverd worden.

Nu is het 2 november. Heb Vodafone en Dynalogic al 15x aan de telefoon gehad. En telkens was het verhaal anders. Telefoon verstuurd, toch niet verstuurd, niet op voorraad, order niet doorgezet, langere levertijd, order helemaal niet te vinden?. En ik vertrek dus vrijdag.

Net Vodafone weer aan de telefoon gehad, en nu werd het doorgezet aan de back-office ofzo? Wanneer ik reactie kan verwachten? Ergens binnen 48 uur. Of de telefoon nog op tijd binnen komt? Geen idee. Ja ik kon wel een ander toestel krijgen, maar dan moest ik 100,- euro bij betalen.

Wat moet ik doen? Altijd pro-Vodafone geweest. Maar het word nu wel ernstig...

Update:
Ik bel even voor de grap nog naar Dynalogic. Toestel is gewoon op voorraad?

Wat een gezeik zeg.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Ik gaf gisteren aan dat er nog intern navraag werd gedaan met betrekking tot de status van de huidige leveringen. Er was helaas wat krapte met de 64 GB variant (alle kleuren). De verwachting is dat deze alsnog snel geleverd gaan worden.

Er zijn verder geen algemene bijzonderheden meer m.b.t. de levering van de iPhone 6s en iPhone 6s Plus. Daarom sluiten we dit topic.

Heb je jouw telefoon nog niet ontvangen of nog een vraag over jouw bestelling? Dan raad ik aan om gratis te bellen met 0800-0560. De oorzaak kan dan worden nagekeken op basis van jouw eigen gegevens. Via het Forum kunnen we dit helaas niet nakijken.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic