Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6s en iPhone 6s Plus

http://voda.fo/ne/84rd6


Update 03-11:
Er was helaas wat krapte met de 64 GB variant (alle kleuren). De verwachting is dat deze alsnog snel geleverd gaan worden.

Er zijn verder geen algemene bijzonderheden meer m.b.t. de levering van de iPhone 6s en iPhone 6s Plus. Daarom sluiten we dit topic.

Heb je jouw telefoon nog niet ontvangen of nog een vraag over jouw bestelling? Dan raad ik aan om gratis te bellen met 0800-0560. De oorzaak kan dan worden nagekeken op basis van jouw eigen gegevens. Via het Forum kunnen we dit helaas niet nakijken.

Update 14-10:
Hierbij opnieuw een overzicht van de levertijden voor bestellingen die geplaatst zijn.

*moderator edit: overzichten verwijderd omdat deze niet meer relevant en actueel zijn*

Bovenstaand overzicht geeft een indicatie van levering die gebaseerd is op de informatie die wij momenteel beschikbaar hebben. De uiteindelijke levertijden kunnen nog veranderen doordat wij afhankelijk zijn van de leverancier.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.

Update 9-10:
Goed nieuws! Per 9 oktober hebben we een groot aantal toestelprijzen € 40 verlaagd in combinatie met de nieuwste iPhones. Voor nieuwe particuliere bestellingen wordt direct de nieuwe prijs gerekend. Mocht jij als particuliere pre-order klant tussen 2 oktober tot en met 8 oktober één van onderstaande combinaties afgesloten hebben, dan krijg jij deze korting van € 40 ook!
€ 40 korting geldt voor onderstaande combinaties:
Red Essential i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red Super i.c.m.
iPhone 6s 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Let op!
De iPhone 6s 16 GB i.c.m. Red Super is niet in prijs gewijzigd en daarom ontvangen klanten die deze combinatie besteld hebben geen aanvullende korting. De nieuwe prijs geldt niet voor zakelijke bestellingen.

Hoe werkt het?

  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht in een Vodafone Winkel of BelCompany winkel? Dan zal de winkelmedewerker € 40 verrekenen bij het afhalen van het toestel.
  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht bij Vodafone.nl, Belcompany.nl of via telefonische bestelling? Wij verrekenen € 40 korting met de factuur van november voor bestaande klanten en nieuwe klanten met een nieuw nummer. Nieuwe klanten met nummerbehoud krijgen ook een verrekening met de factuur, maar dit kan mogelijk later zijn dan november, omdat wij eerst moeten wachten tot het moment dat je mag overstappen naar Vodafone. Het kan zijn dat de verrekening van de € 40 niet gelijk valt met de factuur dat de toestelbetaling wordt afgeschreven.

Update 6-10:
Een aantal van onze klanten krijgt een uitnodiging om in de nacht van 8 op 9 oktober vanaf 00:01 uur in een van onze Vodafone winkels als eerste de iPhone 6s of iPhone 6s Plus direct in ontvangst te nemen. Houd er rekening mee dat dit alleen geldt voor mensen die hiervoor een uitnodiging hebben ontvangen, nadat ze een pre-order geplaatst hebben in de betreffende winkel. Hierbij zijn we afhankelijk van de voorraad in deze winkels. Het betreft de Vodafone winkel in Maastricht (Grote Staat 24), Nijmegen (Broerstraat 23), Rotterdam (Lijnbaan 104) en Leeuwarden (Nieuwestad 160). Heb je geen uitnodiging ontvangen, dan kun je lekker in bed blijven liggen. Je krijgt dan zo snel mogelijk bericht wanneer je iPhone 6s of iPhone 6s Plus af te halen is.

Update 2-10:
Jey! Je kunt vanaf vandaag je nieuwe iPhone 6S of iPhone 6s Plus pre-orderen. De eerste leveringen vinden plaats vanaf 9 oktober. Zodra we meer details hebben over de levering zullen we dat hier melden.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
Hallo allemaal,

De nieuwe iPhone 6s en iPhone 6s Plus komen er aan!

Dit topic is bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6s en 6s Plus.

Wil je als een van de eersten op de hoogte blijven van het laatste nieuws rondom de iPhone 6s en iPhone 6s Plus? Meld je op deze pagina aan voor de nieuwsbrief. Je ontvangt een melding van ons wanneer de nieuwe iPhones uitkomen en wanneer deze beschikbaar zijn.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.
293 Reacties 293
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Leuk om van je bestelling te horen :). We horen het graag van je terug mocht je het toestel binnenkrijgen.
Klawer

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zo vandaag eindelijk fatsoenlijk te woord gestaan...

toestel komt nu ineens pas morgenavond (2okt om 0:29 besteld), tenmiste als pakket optijd wordt aangeboden aan postnl waar daat staat status op pakket nog niet ontvangen door postnl..
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Laat je het ons nog even weten mocht je toestel morgen in huis zijn? Als de bezorging en het versturen naar PostNL snel verloopt kan je hem al snel in huis hebben!
OnwieZ

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,

Ik heb mijn Iphone 6s space grey 64Gb op 2 oktober besteld maar tot nu toe geen enkele orderbevestiging of iets dergelijks gehad.
Vandaag gebelden, er werd gezegd dat '''mijn pakketje'' nog niet volledig is samengesteld ( bij navraag betekent dit dus gewoon dat ze zonder deze iphones zitten). Er zouden morgen en vrijdag nieuwe leveringen komen maar of dit type erbij zit kon ze me niet vertellen. Wanneer ik mijn toestel ga krijgen ? Ze hebben dus geen idee...

Lekker is dit. Je denkt dat je er snel bij bent en je op tijd geleverd krijgt. Maar er wordt dus gewoon naar willekeur geleverd aangezien er mensen zijn die later besteld hebben en de telefoon reeds in hun bezit hebben.

Nou, wachten maar dan. Goede service........

RobFa

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo,
Ik heb op 2oktober 00:12 mijn iphone 6s plus 64gb spay gray besteld. Wanneer ga ik deze ontvangen?
Ik heb gezien dat de levertijd op week 42 staat maar is er al iets bekend welke dag het verstuurd gaat worden? Ik wacht geduldig af.:-) gr
RianV

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik krijg net een sms van Vodafone dat mijn iPhone tussen 19 en 24 oktober geleverd wordt!
hoijongjohn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb de vrijdagnacht om 00.25 uur een iphone 6s 64gb space grey besteld. Ook gelijk een bevestigingsmail ontvangen.

Na het lezen van het forum, heb ik afgelopen woensdag de klantenservice gebeld, en wat blijkt dat mijn bestelling niet in het systeem stond.

Heb gelijk die woensdag de bestelling opnieuw geplaatst en had binnen een half uur de bevestiging en orderbevestiging.

Daarnaast netjes een sms gekregen over de €40,- korting en dat de telefoon in de week van 19 oktober geleverd gaat worden.

Nog altijd super tevreden met Vodafone.
Bert1975

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo

heb zondag 11 okt de IPhone 6S plus 128gb Gold besteld met verlenging

kan iemand mij de huidige levertijd vertellen


Anonymous
Niet van toepassing
VAnuit hier kunnen we de levertijd niet vertellen. Ik vermoed dat je nog 2 tot 3 weken dient te wachten. De mensen die als eerste besteld hebben die gaan namelijk voor. Ik raad je aan om daarvoor te bellen met 0800-0560
Zij kunnen zien wanneer hij verstuurd wordt.
joerithemen

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
3 weken? Heb gister een sms gekregen dat de levering tussen 19 en 24 oktober ligt.
BobvV

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dat het een complexe operatie is, nieuwe iPhones uitleveren, snap ik, maar ik vind de discrepantie tussen de snelheid van verkoop en het daadwerkelijk leveren of überhaupt het leveren van heldere informatie wel erg groot.
Nadat ik telefonisch werd benaderd door een medewerker van Vodafone (Loyalty department) met een meer dan plezierig aanbod tot verlenging van mijn Red Super abbo met alle toeters & bellen) Heb ik 2 oktober 's ochtends vroeg meteen de verlenging aangevraagd icm met een iPhone 6s Plus 64 GB, spacegrey. Ja ik zat nog bij de eerste batch, ja toestel werd meteen uitgeleverd, ik weet niet hoeveel stroop mij om de mond werd gesmeerd maar voelde mij helemaal de trouwe Vodafone klant met stevig abbo. en navenant prijzig toestel.Orderbevestiging per mail gezien, per ongeluk op dit Forum gelezen dat juist mijn type toestel een week later word geleverd. Toch maar eens gebeld en de lauwe reactie van de Vodafone verkoop afdeling zou je bijna doen besluiten toch maar weer eens met dat vrolijke KPN meisje te gaan bellen.... Nee het staat wel in het systeem meneer, maar we hebben gewoon niet genoeg genoeg toestellen, had u wel 's nachts moeten bellen, deze week zeker niet meer, volgende week misschien , weet ik ook niet , misschien moet u gewoon ff geduld hebben... Heeft u verder nog vragen? Ik antwoordde: Ja, maar de verbinding was al verbroken.....
Heb een beetje nare smaak in mond van Premium beloftes en ongeïnteresseerde opvolging van verkooptraject


Anonymous
Niet van toepassing
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Erg jammer dat het zo is afgehandeld en dat je een nare nasmaak hebt 😞
RobFa

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo,
Ik had vandaag ook nog maar eens gebeld naar de klanten service ik had ook de iphone 6s plus 64gb space gray besteld op 2 oktober 00:12. Mij werd verteld dat ik hem deze week zou ontvangen. Tussen 12 oktober en 17 oktober. Dus hoop dat hij dan ook komt. Heb er tot nu toe nog wel vertrouwen in. Afwachten maar. 🙂
Anonymous
Niet van toepassing
Laat je ons weten hoe hij bevalt en wanneer je hem hebt gekregen ?
RobFa

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
steven
Doe ik!
BobvV

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hier iig wel een attente reactie dus, ik wacht volgende week maar eens af, zou plezierig zijn als tel.sales kids ook eens een cursusje aftersales kregen 😉


MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
2 Oktober om 00.04 de iPhone 6s Plus 64GB Space Grey als verlening besteld, op de belofte: 9 oktober in huis, op volgorde van bestelling. Kortom: een van de, al dan niet de eerste met een bestelling. Hiervan kreeg ik twee orderbevestigingen, waarvan er een bestond uit een iPhone 6s 128GB zonder abonnement die ik niet besteld heb. Na veel moeite kon deze pas geannuleerd worden via telefonisch contact.

7 Oktober het smsje: "Je hebt een goede smaak. En dat is niet zo goed nieuws. Want de iPhone 6s Plus die jij hebt uitgekozen is erg gewild en niet leverbaar op 9 oktober. Het wordt helaas iets later: tusen 12-17 oktober".

8 Oktober de plaatsing van het bericht op deze pagina dat ze het model dat ik besteld heb uberhaupt niet binnen kwam op 9 oktober, maar een week later. Maak dan niet de belofte van "9 oktober in huis" denk ik dan. Na hierover een klacht te hebben ingediend (in combinatie met de reparatie van mijn iPhone 5 waarbij ze mijn camera aan de achterkant kapot hebben gemaakt) kreeg ik dezelfde dag nog een reactie waarbij er compleet om het probleem heen werd gepraat. Hierover heb ik een nieuwe klacht ingediend die nog altijd onbeantwoord is.

Inmiddels ben ik al 10 jaar lang klant bij Vodafone en dan word ik zo behandeld. Daarnaast scheelt het verlengvoordeel mij welgeteld twee euro per maand. Ook hier wordt niet op in gegaan. Na deze ervaringen ben ik zeer ontevreden geworden over Vodafone en hun service. En nog steeds geen nieuw toestel ontvangen.

Bestelstatus staat overigens al dagen op "validation approved". Geen idee wat dat mag betekenen en kan het ook nergens vinden.
Klawer

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn ervaring is tot nu nogal een teleurstelling...en zelfs bij klantenservice wordt het maar matig opgepikt....sommige staan je best keurig te woord maar lossen niets op en geven weinig duidelijkheid, andere zijn ronduit beschoft aan de telefoon..

Vandaag zou ik hem dan toch echt krijgen, in plaats van vorige week vrijdag! Dat was me beloofd door Vodafone, dynalogics (of zo iets), maar helaas nu weer een dag opgeschoven.

Volgens Vodafone was bij hun alles al gereed op 7-10 voor levering vrijdag, volgens dynalogics ook! Maar posnl zegt nog nooit een pakket van beide voor mij te hebben ontvangen...

En aan de telefoon ga ik van het kastje naar de muur! De een staat me bot te woord de ander vriendelijk maar opgelost is het alleminst...mijn pakketje lijkt kwijt te zijn...maar ook dat is onduidelijk! Het nieuwe abbo ging al in op 8-10....dus wat nu te doen??????
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
ik ben bang dat we niks anders kunnen doen dan afwachten. Van de klantenservice zullen we niet wijzer worden.

Aan de andere kans zou regelmatig bellen naar de klantenservice ook een optie zijn om zo het meest up to date te zijn van je eigen bestelling ipv het nieuws van de leveringen op deze pagina bij te houden.
RobFa

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo,
Bij mij is het ook niet hellemaal vlekkenloos verlopen.
Ik was als een van de eerste aan de lijn op 2okt 00:00.
Mooi me iphone 6s plus space gray besteld. Kreeg ik mijn order bevesteging binnen 15 min later dus rond 00:15. Stond er iphone 6s plus 64g wit??? Ik had meteen die nacht terug gebeld na 45 min in de wacht gestaan te hebben, en kreeg te horen dat ze er toen niks aan konden doen ik moest smorgens om 8:00 terug bellen. Dat gedaan we werd netjes weer naar iphone 6s plus 64gb space gray gezet zoals ik toen al had gevraagt. Toen was het een paar dagen goed. Was ineens mijn iphone weer veranderd door systeem fout in iphone 6s 128gb wit??? En bij mijn maat naar samsung galaxy s5?? Dit bleek een systeem fout en ze hadden mijn telefoon weer terug gezet naar wat ik nog steeds had besteld de iphone 6s plus 64gb space gray. Mijn bestelling zou niks veranderd zijn en ik zou mijn toestel bij de eerste levering krijgen. Toen bleek uit de levering lijst dat net de iphone 6s plus 64gb space gray op week 42 geleverd ging worden, deze week dus. Ik heb nooit een sms gehad van dat hij later zou komen maar heb zelf meerdere malen moeten bellen wanneer hij zou komen. Mij werd vandaag weer verteld dat het tussen 12okt en 17okt geleverd zou worden. Dus daar ben ik nu nog op aan het wachten en hoop dat dit wel goed gaat. Maar zoals ik al eerder in de posts heb gezegt ik heb nog vertrouwen dat ik deze week mijn iphone 6s plus 64gb space gray in mijn handen krijg:-).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic