@Schel Tss, het is echt van de zotten. Los van dat ik het je gun hoor, dus weer iemand die later was maar eerder krijgt dan ik.
En het leuke is, dat ik net een (overigens mega lange) chat heb gehad waar dit feit als onzin wordt afgedaan. 'Het is onmogelijk dat iemand die later besteld heeft via het zelfde kanaal, eerder een toestel krijgt'. Met berichten hier op het forum kon ze niks, die konden ze niet verifieren.
Daarna vroeg ik hoe we dit op gingen lossen. Niet het feit dat mijn iPhone zo laat komt, maar het feit dat ik naar mijn mening schofterig behandeld wordt als klant. Uiteindelijk kon ze me wel compenseren. Met 1 gb data extra gratis, voor 3 maanden lang. Nu had mijn oude abonnement 1 gb en heb ik nu per maand in het nieuwe abonnement al 2 gb, dus dat zou dan uitkomen in 3 gb in totaal. Ik ging nooit over mijn 1 gb heen en heb met 2 gb dus zeker genoeg. Ik heb dus helemaal niks aan nog 1 gb extra. Toen ik dat kenbaar maakte, kwam er een optie om belminuten te verdubbelen. Apart, ik heb een zakelijk abonnement met onbeperkt minuten/sms per maand:p. Er werd mij verteld om via vodafone.nl/feedback mijn klacht in te dienen, en dit ga ik ook zeker doen (met die chat als bijlage). Ik ga ervanuit dat ik dan alsnog gecompenseerd ga worden, op een manier die er wel toe doet. En dus niet met het wel bekende kluitje in het riet.
Ik raad jullie dus ook aan, als je echt ontevreden bent, te blijven klagen. Het kost je moeite, uiteraard proberen ze je zonder te compenseren af te schepen, maar in deze dien je gewoon op je strepen te gaan staan. Je bent klant, ze willen je behouden en zullen daar dus wat aan moeten doen.