Godverdomme zeg Vodafone (@Serkan), het begint nu wel een heel belachelijk verhaal te worden.
Voor de derde keer is mijn order geannuleerd (!) Dit maal is de reden dat de klantenservice mij probeerde te bellen met een vraag over de nummer portering. Hierbij is het VF policy dat als het drie keer niet lukt om iemand te bellen, de order geannuleerd wordt.
Saillant detail 1: omdat VF in het weekend van 30 oktober mijn nummer te vroeg geporteerd heeft, ben ik sindsdien voor een groot aantal nummers niet meer telefonisch te bereiken. (Gek he dat ik niet op neem)
Saillant detail 2: Gisteren medewerken van Vodafone gesproken, dat mijn nummerportering goed gegaan was en ik daarom eind deze week begin volgende week mijn iPhone kan verwachten.
Omdat mijn order nu geannuleerd is, kan Vodafone wederom alleen maar een nieuwe order aanmaken en kom ik weer achter in de wachtrij. Bovendien kom ik dan ook niet meer in aanmerking voor Friends & Family korting.
Echt ik snap niet dat er mensen nog zo positief zijn over VF, dit is duidelijk geen issue van Apple. Aan de telefoon wordt je continu doorverbonden, op alles krijg je ‘nee dat kan niet in ons system’ en een beetje pro-actief communiceren met de klant zit er ook niet in.
Ik ben er nu echt helemaal klaar mee, hoe moeilijk kan het zijn? Ik zou graag weer gebeld willen kunnen worden en daarnaast mag die iPhone ook wel eens binnenkomen, nieuwe order aanmaken ga ik niet doen.
Serkan, waar kan ik een ‘officiële’ klacht indienen en wat kan jij voor mij beteken om dit opgelost te krijgen.