KC91 schreef:
@Serkan heeft al aangegeven dat hij niet bij de informatie kan(?) en dat ik gewoon af moet wachten totdat ze contact opnemen.
Tsja.... dat is balen KC91!! ... begrijp ik wel hoor!
We willen allemaal dat ding in onze handen hebben
het is natuurlijk ook gewoon ???? dat dat miljoenen bedrijf (Apple) zoveel invloed heeft en maar beperkt kan leveren aan hun klanten. (Dus aan de winkels en providers)
Oksiz schreef:Oksiz Heb je tijdens je order een aantal vragen gekregen over je inkomen enzo?
Hoe weet je of je een BKR issue hebt?
Iris75 schreef:Die was gisteren al binnen! ????????lievemandie schreef:En je hoesje @lievemandie??????
Yes! De screenprotectors zijn binnen en dat betekent gebruiken!! ????????????????
Precies op tijd voor de levering voor vandaag!
Oksiz schreef:Dan zijn er geen problemen met je order en dan moet je dus nu heeel veeeel geduld hebben en je houden aam de levertijd die VF al aangeeft.
@SpanishDudeist Ik heb de bestelling telefonisch laten doen, medewerker heeft inderdaad mijn inkomen getoetst en daarna de bestelling doorgezet. Ik heb daarvan een bevestiging. Dan neem ik aan dat het in orde is? (heb ruim inkomen en sta positief op BKR).
Oksiz schreef:Ohhh jij wacht op de 8+
Komt in orde 🙂
Ik heb een voorgevoel dat het heel snel zal gaan met mijn 8+ 64SG
SpanishDudeist schreef:
Ik ontvang zojuist het volgende via sms:
We vinden het heel vervelend: we kunnen je nog geen verwachte leverdatum voor de Apple Iphone X 64GB Space Grey melden. We vragen je nog even geduld te hebben.
FF serieus?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.