Ruud001 schreef:Dat klopt SpanishDudeist want ik kreeg ook een smsje dat ik niet geleverd zou krijgen. Met dat jammer smsje. Later schreef Ruud001 dat zijn bestelling op uitlevering stond en die van mij ook! Dus dat zegt niks!
@SpanishDudeistBALEN, maar die SMS zegt niet alles...
SpanishDudeist schreef:We begrijpen het allemaal SpanishDudeist .... zeker omdat die sms-jes wel weer veel verwarring geven.
@Ruud001 je begrijpt dat mijn vertrouwen in een goede afloop op korte termijn steeds minder aan het worden is. Het is morgen 3 weken geleden dat ik de bestelling heb geplaatst.
SpanishDudeist schreef:Dat begrijpen we volkomen SpanishDudeist ☹️
Ik weet het hoor..., maar ik heb 27/10 besteld met het idee 3 november iets te ontvangen. 3 november kreeg ik te horen dat ik 2 tot 4 weken moest wachten, vervolgens hebben zij het aangepast naar 1 tot 3 weken. En dan heb ik het niet eens over die BKR issues.
Het gaat er gewoon om dat vanf dag 1 niets is gelopen zoals het zou moeten en dat wringt even. Voelt vervelend, zonder iemand iets tekort te doen.
ML0401 schreef:Dat is niet waar wat de ksmedewerker zegt. Want je kunt pas 27 okt pre orderen en vanaf 3 nov is het pas leverbaar.
Waarom zegt elke klantenservice medewerker vorige week dat het vanaf 27-10 gaat de levertijd?
Shaq schreef:Dan mag ik hopen dat je ook een back screenprotector heb.
Net ook mijn screenprotectors binnen. Binnen paar uur ook me X binnen :).
Hoesje ga ik niet doen, laat me telefoon nooit vallen en vind dat het weghaalt van het mooie slanke design.
Shaq schreef:Mag ik vragen waar je die heb besteld? ???? heb nou een hoesje met front screenprotector. Maar zou willen zonder hoesje.
Ja sowieso. Had een aantal screen protectors gekocht voor front and back.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.