Serkan schreef:Serkan Wel erg toevallig dat via andere kanalen je vernomen hebt dat klanten bericht hebben ontvangen, maar dat via dit kanaal nog letterlijk niemand een status wijziging heeft kunnen vermelden.. Ik blijf (helaas) maar even pessimistisch totdat ik zelf een daadwerkelijke status wijziging op m'n scherm zie verschijnen.
Even een korte reactie op een aantal vragen:
Hoe zit het met de levering van maandag en gisteren?
De leveringen van maandag en dinsdag worden sinds gisteren door onze distributeur verwerkt. Via andere kanalen heb ik wel al vernomen dat klanten inmiddels een bericht hierover hebben ontvangen. De rest zal in de loop van vandaag volgen.
Hoe zit het met de Vodafone winkels?
Al onze verkoopkanalen (online/telefonisch/winkels) werken via hetzelfde bestelsysteem. Dit betekent dat al deze bestellingen op volgorde van bestelling worden geleverd. Je bent overigens wel afhankelijk van de verwerking/drukte in het door jouw specifieke winkel.
Welke bestellingen worden deze week nog voorzien?
Zoals het er nu naar uitziet gaan we de 64 GB Space Grey bestellingen die t/m 14-11 zijn gedaan, deze week nog voorzien. Voor de 64 GB Silver versie geldt dit voor bestellingen die gedaan zijn t/m 10-11 en voor de 256 GB kom ik later op de dag met info.
iPhone 8 en iPhone 8 Plus
Kom ik later op de dag nog op terug.
Roydie schreef:Roydie ik moet idd zeggen dat ik die mening deel.Serkan schreef:Wel erg toevallig dat via andere kanalen je vernomen hebt dat klanten bericht hebben ontvangen, maar dat via dit kanaal nog letterlijk niemand een status wijziging heeft kunnen vermelden.. Ik blijf (helaas) maar even pessimistisch totdat ik zelf een daadwerkelijke status wijziging op m'n scherm zie verschijnen.
De leveringen van maandag en dinsdag worden sinds gisteren door onze distributeur verwerkt. Via andere kanalen heb ik wel al vernomen dat klanten inmiddels een bericht hierover hebben ontvangen. De rest zal in de loop van vandaag volgen.
Al onze verkoopkanalen (online/telefonisch/winkels) werken via hetzelfde bestelsysteem. Dit betekent dat al deze bestellingen op volgorde van bestelling worden geleverd. Je bent overigens wel afhankelijk van de verwerking/drukte in het door jouw specifieke winkel.
Zoals het er nu naar uitziet gaan we de 64 GB Space Grey bestellingen die t/m 14-11 zijn gedaan, deze week nog voorzien. Voor de 64 GB Silver versie geldt dit voor bestellingen die gedaan zijn t/m 10-11 en voor de 256 GB kom ik later op de dag met info.
mrc0022 schreef:Ik ga er toch vanuit als ik de updates van Serkan mag geloven dat we idd vandaag behoorlijk wat status updates moeten gaan krijgen. Ik zou daar zelf vlgs mij ook bij moeten horen (besteld 1 nov). Ik neem aan dat mijn status update ook wordt bijgewerkt zodra het toestel naar de VF winkel is verstuurd toch? Dan kan ik in ieder geval zien dat ie onderweg is en ik hem dus waarschijnlijk morgen daar kan ophalen. Ik ben echt heel benieuwd hoe en of dit gaat? Kan nu toch niet langer meer wachten hoor ????????
Als vandaag niemand een status update ontvangt dan zegt het eigenlijk wel genoeg... dus we gaan het zien!
Roydie schreef:Roydie Rick83 Zoals eerder aangegeven zitter hier ook leveringen aan de winkel bij en klanten die via onze Social Media kanalen hebben aangegeven inmiddels bericht te hebben ontvangen. Via dit kanaal hebben overigens ook een aantal voor/tijdens het weekend aangegeven dat ze het toestel hebben ontvangen. Ik kan helaas niet iedereen tegelijk blij maken.Serkan schreef:@Serkan Wel erg toevallig dat via andere kanalen je vernomen hebt dat klanten bericht hebben ontvangen, maar dat via dit kanaal nog letterlijk niemand een status wijziging heeft kunnen vermelden.. Ik blijf (helaas) maar even pessimistisch totdat ik zelf een daadwerkelijke status wijziging op m'n scherm zie verschijnen.
Ruud001 schreef:Ruud001 Dit heb ik zojuist ook even nagekeken. Apple kiest ervoor om eerst hun eigen voorraad aan te vullen alvorens ze externe partijen voorzien. Maar misschien is het een goed teken voor de komende leveringen van de 256 GB versie......
In alle 3 de Apple stores, is de SpaceGrey 256 GB op dit moment op voorraad. Mocht je er behoefte aan hebben...:D
MagnificentDPE schreef:MagnificentDPE Over 5 minuten komt het nieuwe leverschema! 😉mrc0022 schreef:Ik ga er toch vanuit als ik de updates van Serkan mag geloven dat we idd vandaag behoorlijk wat status updates moeten gaan krijgen. Ik zou daar zelf vlgs mij ook bij moeten horen (besteld 1 nov). Ik neem aan dat mijn status update ook wordt bijgewerkt zodra het toestel naar de VF winkel is verstuurd toch? Dan kan ik in ieder geval zien dat ie onderweg is en ik hem dus waarschijnlijk morgen daar kan ophalen. Ik ben echt heel benieuwd hoe en of dit gaat? Kan nu toch niet langer meer wachten hoor ????????
Als vandaag niemand een status update ontvangt dan zegt het eigenlijk wel genoeg... dus we gaan het zien!
MagnificentDPE schreef:Tja, ik hoop het ook. Echter zijn er al heel wat updates geweest die uiteindelijk ook weer in een desillusie eindigde..mrc0022 schreef:Ik ga er toch vanuit als ik de updates van Serkan mag geloven dat we idd vandaag behoorlijk wat status updates moeten gaan krijgen. Ik zou daar zelf vlgs mij ook bij moeten horen (besteld 1 nov). Ik neem aan dat mijn status update ook wordt bijgewerkt zodra het toestel naar de VF winkel is verstuurd toch? Dan kan ik in ieder geval zien dat ie onderweg is en ik hem dus waarschijnlijk morgen daar kan ophalen. Ik ben echt heel benieuwd hoe en of dit gaat? Kan nu toch niet langer meer wachten hoor ????????
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.