Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Even een korte reactie op een aantal vragen:

Hoe zit het met de levering van maandag en gisteren?
De leveringen van maandag en dinsdag worden sinds gisteren door onze distributeur verwerkt. Via andere kanalen heb ik wel al vernomen dat klanten inmiddels een bericht hierover hebben ontvangen. De rest zal in de loop van vandaag volgen.

Hoe zit het met de Vodafone winkels?
Al onze verkoopkanalen (online/telefonisch/winkels) werken via hetzelfde bestelsysteem. Dit betekent dat al deze bestellingen op volgorde van bestelling worden geleverd. Je bent overigens wel afhankelijk van de verwerking/drukte in het door jouw specifieke winkel.

Welke bestellingen worden deze week nog voorzien?
Zoals het er nu naar uitziet gaan we de 64 GB Space Grey bestellingen die t/m 14-11 zijn gedaan, deze week nog voorzien. Voor de 64 GB Silver versie geldt dit voor bestellingen die gedaan zijn t/m 10-11 en voor de 256 GB kom ik later op de dag met info.

iPhone 8 en iPhone 8 Plus
Kom ik later op de dag nog op terug.

Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Serkan Thanks
Quavo

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Serkan Kun je een indicatie achterhalen voor leveringen na 14-11?
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Quavo als ze deze week tot 14-11 zouden kunnen leveren, zullen de bestellingen na die datum volgende week snel volgen denk ik.
Als ze het halen deze week zal de grootste druk eraf zijn.
wuzzle

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan Verwachten jullie volgende week weer een grotere levering dan de dagelijkse reguliere levering? En heb je een inschatting hoe ver jullie daarmee gaan komen qua besteldatum?
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
Serkan schreef:
Even een korte reactie op een aantal vragen:

Hoe zit het met de levering van maandag en gisteren?
De leveringen van maandag en dinsdag worden sinds gisteren door onze distributeur verwerkt. Via andere kanalen heb ik wel al vernomen dat klanten inmiddels een bericht hierover hebben ontvangen. De rest zal in de loop van vandaag volgen.

Hoe zit het met de Vodafone winkels?
Al onze verkoopkanalen (online/telefonisch/winkels) werken via hetzelfde bestelsysteem. Dit betekent dat al deze bestellingen op volgorde van bestelling worden geleverd. Je bent overigens wel afhankelijk van de verwerking/drukte in het door jouw specifieke winkel.

Welke bestellingen worden deze week nog voorzien?
Zoals het er nu naar uitziet gaan we de 64 GB Space Grey bestellingen die t/m 14-11 zijn gedaan, deze week nog voorzien. Voor de 64 GB Silver versie geldt dit voor bestellingen die gedaan zijn t/m 10-11 en voor de 256 GB kom ik later op de dag met info.

iPhone 8 en iPhone 8 Plus
Kom ik later op de dag nog op terug.

Serkan Wel erg toevallig dat via andere kanalen je vernomen hebt dat klanten bericht hebben ontvangen, maar dat via dit kanaal nog letterlijk niemand een status wijziging heeft kunnen vermelden.. Ik blijf (helaas) maar even pessimistisch totdat ik zelf een daadwerkelijke status wijziging op m'n scherm zie verschijnen.
Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes
In alle 3 de Apple stores, is de SpaceGrey 256 GB op dit moment op voorraad. Mocht je er behoefte aan hebben...:D
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Roydie schreef:
Serkan schreef:
Even een korte reactie op een aantal vragen:

Hoe zit het met de levering van maandag en gisteren?
De leveringen van maandag en dinsdag worden sinds gisteren door onze distributeur verwerkt. Via andere kanalen heb ik wel al vernomen dat klanten inmiddels een bericht hierover hebben ontvangen. De rest zal in de loop van vandaag volgen.

Hoe zit het met de Vodafone winkels?
Al onze verkoopkanalen (online/telefonisch/winkels) werken via hetzelfde bestelsysteem. Dit betekent dat al deze bestellingen op volgorde van bestelling worden geleverd. Je bent overigens wel afhankelijk van de verwerking/drukte in het door jouw specifieke winkel.

Welke bestellingen worden deze week nog voorzien?
Zoals het er nu naar uitziet gaan we de 64 GB Space Grey bestellingen die t/m 14-11 zijn gedaan, deze week nog voorzien. Voor de 64 GB Silver versie geldt dit voor bestellingen die gedaan zijn t/m 10-11 en voor de 256 GB kom ik later op de dag met info.

iPhone 8 en iPhone 8 Plus
Kom ik later op de dag nog op terug.

Wel erg toevallig dat via andere kanalen je vernomen hebt dat klanten bericht hebben ontvangen, maar dat via dit kanaal nog letterlijk niemand een status wijziging heeft kunnen vermelden.. Ik blijf (helaas) maar even pessimistisch totdat ik zelf een daadwerkelijke status wijziging op m'n scherm zie verschijnen.
Roydie ik moet idd zeggen dat ik die mening deel.

mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Als vandaag niemand een status update ontvangt dan zegt het eigenlijk wel genoeg... dus we gaan het zien!
Kr

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Helaas geen pb van Serkan

Ach, ik wacht wel af... Zodra ik (en waarschijnlijk anderen) uiteindelijk zijn/haar telefoon heeft, komen ze hier toch niet meer...

Pre-order is niets anders dan een lokkertje, blijkt helaas. Of de 100 niet tevreden klanten tov 100000 wel tevreden klanten, zijn gewoon acceptabel.

Ik ben best nieuwsgierig naar aantallen van orders geplaatst 27-10 en daadwerkelijk geleverd 3-11.
Groot bedrijf, grote woorden, helaas blijft het bij veel woorden denk ik...

Ik heb overigens geen statuswijziging.
Brygga

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Laat vodafone hier maar gaan shoppen...;-)
Dikzie

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Ik mag aannemen dat Vodafone nog met een gepast excuus gaat komen...
YiL

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Vast niet
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
mrc0022 schreef:
Als vandaag niemand een status update ontvangt dan zegt het eigenlijk wel genoeg... dus we gaan het zien!
Ik ga er toch vanuit als ik de updates van Serkan mag geloven dat we idd vandaag behoorlijk wat status updates moeten gaan krijgen. Ik zou daar zelf vlgs mij ook bij moeten horen (besteld 1 nov). Ik neem aan dat mijn status update ook wordt bijgewerkt zodra het toestel naar de VF winkel is verstuurd toch? Dan kan ik in ieder geval zien dat ie onderweg is en ik hem dus waarschijnlijk morgen daar kan ophalen. Ik ben echt heel benieuwd hoe en of dit gaat? Kan nu toch niet langer meer wachten hoor ????????
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Stilte voor de storm 😛
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Roydie schreef:
Serkan schreef:
Even een korte reactie op een aantal vragen:

Hoe zit het met de levering van maandag en gisteren?
De leveringen van maandag en dinsdag worden sinds gisteren door onze distributeur verwerkt. Via andere kanalen heb ik wel al vernomen dat klanten inmiddels een bericht hierover hebben ontvangen. De rest zal in de loop van vandaag volgen.

Hoe zit het met de Vodafone winkels?
Al onze verkoopkanalen (online/telefonisch/winkels) werken via hetzelfde bestelsysteem. Dit betekent dat al deze bestellingen op volgorde van bestelling worden geleverd. Je bent overigens wel afhankelijk van de verwerking/drukte in het door jouw specifieke winkel.

Welke bestellingen worden deze week nog voorzien?
Zoals het er nu naar uitziet gaan we de 64 GB Space Grey bestellingen die t/m 14-11 zijn gedaan, deze week nog voorzien. Voor de 64 GB Silver versie geldt dit voor bestellingen die gedaan zijn t/m 10-11 en voor de 256 GB kom ik later op de dag met info.

iPhone 8 en iPhone 8 Plus
Kom ik later op de dag nog op terug.

@Serkan Wel erg toevallig dat via andere kanalen je vernomen hebt dat klanten bericht hebben ontvangen, maar dat via dit kanaal nog letterlijk niemand een status wijziging heeft kunnen vermelden.. Ik blijf (helaas) maar even pessimistisch totdat ik zelf een daadwerkelijke status wijziging op m'n scherm zie verschijnen.
Roydie Rick83 Zoals eerder aangegeven zitter hier ook leveringen aan de winkel bij en klanten die via onze Social Media kanalen hebben aangegeven inmiddels bericht te hebben ontvangen. Via dit kanaal hebben overigens ook een aantal voor/tijdens het weekend aangegeven dat ze het toestel hebben ontvangen. Ik kan helaas niet iedereen tegelijk blij maken.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Ruud001 schreef:
In alle 3 de Apple stores, is de SpaceGrey 256 GB op dit moment op voorraad. Mocht je er behoefte aan hebben...:D
Ruud001 Dit heb ik zojuist ook even nagekeken. Apple kiest ervoor om eerst hun eigen voorraad aan te vullen alvorens ze externe partijen voorzien. Maar misschien is het een goed teken voor de komende leveringen van de 256 GB versie......
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
MagnificentDPE schreef:
mrc0022 schreef:
Als vandaag niemand een status update ontvangt dan zegt het eigenlijk wel genoeg... dus we gaan het zien!
Ik ga er toch vanuit als ik de updates van Serkan mag geloven dat we idd vandaag behoorlijk wat status updates moeten gaan krijgen. Ik zou daar zelf vlgs mij ook bij moeten horen (besteld 1 nov). Ik neem aan dat mijn status update ook wordt bijgewerkt zodra het toestel naar de VF winkel is verstuurd toch? Dan kan ik in ieder geval zien dat ie onderweg is en ik hem dus waarschijnlijk morgen daar kan ophalen. Ik ben echt heel benieuwd hoe en of dit gaat? Kan nu toch niet langer meer wachten hoor ????????
MagnificentDPE Over 5 minuten komt het nieuwe leverschema! 😉
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Ik herinner me een soort zelfde topic destijds met de iPhone 7 en vooral de 7 Plus.
Volgens mij heb ik destijds ruim 7 weken moeten wachten op dit toestel. Elders was het toestel wel gewoon voorradig, maar vanuit Vodafone destijds niks, 0 komma 0 aan informatie.

Nu worden we allemaal redelijk goed op de hoogte gehouden, maar nog steeds is er weinig aan de inkoop/levering veranderd geloof ik zo. Nog steeds loopt VF een beetje achter, daar het toestel elders wel voorradig is. Laten we hopen dat we allemaal nu spoedig van onze X kunnen gaan genieten. Ik wacht met smart, al zal dat nog wel ff duren, 5 december (gisteren) pas besteld ;).
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
MagnificentDPE schreef:
mrc0022 schreef:
Als vandaag niemand een status update ontvangt dan zegt het eigenlijk wel genoeg... dus we gaan het zien!
Ik ga er toch vanuit als ik de updates van Serkan mag geloven dat we idd vandaag behoorlijk wat status updates moeten gaan krijgen. Ik zou daar zelf vlgs mij ook bij moeten horen (besteld 1 nov). Ik neem aan dat mijn status update ook wordt bijgewerkt zodra het toestel naar de VF winkel is verstuurd toch? Dan kan ik in ieder geval zien dat ie onderweg is en ik hem dus waarschijnlijk morgen daar kan ophalen. Ik ben echt heel benieuwd hoe en of dit gaat? Kan nu toch niet langer meer wachten hoor ????????
Tja, ik hoop het ook. Echter zijn er al heel wat updates geweest die uiteindelijk ook weer in een desillusie eindigde..

Ik vind het niet erg als producten vertraging oplopen, dat kan nou eenmaal gebeuren. Wat wel storend is dat er iedere keer wel weer een of andere halve rede is waardoor de gedande beloftes niet nagekomen kunnen worden.

Laten we hopen dat mijn pessimisme ten onrechte is, maar ik ben er bang voor (als een ware pessimist 😉 )
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic