Serkan schreef:JOEPIE! ????
Hi all,
Nieuwe update
De leveringen die gepland stonden voor gisteren en vandaag hebben we binnen. Deze zijn inmiddels doorgestuurd naar onze distributeur en gaan morgen naar PostNL. Belangrijker is dat we de grote levering van morgen tussen 07:00 en 10:00 uur verwachten. Dit betekent dat deze toestellen morgenmiddag bij onze distributeur aankomen en op donderdag in handen zijn van PostNL.
Nu komt het:
Met de leveringen van deze week verwachten we de bestellingen t/m 13-11 te kunnen leveren voor de 64 GB SG en t/m 10-11 voor de 64 GB Silver uitvoering. We hebben namelijk onverwachts meer SG toestellen ontvangen dan Silver.
256 GB
De 256 GB uitvoering blijft helaas wat achter op bovenstaande, maar volgens het huidig leverschema zal dit eind volgende week/begin week 51 sterk verbeteren.
Serkan schreef:Whoop whoop positieve berichten dus ???????? deze week mijn X in handen en als ik het zo lees gok ik op donderdag ophalen in de VF store, thnx Serkan voor de update
Hi all,
Nieuwe update
De leveringen die gepland stonden voor gisteren en vandaag hebben we binnen. Deze zijn inmiddels doorgestuurd naar onze distributeur en gaan morgen naar PostNL. Belangrijker is dat we de grote levering van morgen tussen 07:00 en 10:00 uur verwachten. Dit betekent dat deze toestellen morgenmiddag bij onze distributeur aankomen en op donderdag in handen zijn van PostNL.
Nu komt het:
Met de leveringen van deze week verwachten we de bestellingen t/m 13-11 te kunnen leveren voor de 64 GB SG en t/m 10-11 voor de 64 GB Silver uitvoering. We hebben namelijk onverwachts meer SG toestellen ontvangen dan Silver.
Ruud001 schreef:Ik heb gewoon een standaard doorzichtig hoesje genomen, ik ben namelijk erg fan van een bepaald merk qua hoesjes maar die hebben nog niks uitgebracht helaas haha. Verder een glasplaatje als screenprotector, is volgens mij niet een bepaald merk.. Ben allang blij dat ik een screenprotector er op kan doen.
@EliseuhIk heb beide van Spigen (christal clear), mag ik vragen welke jij hebt genomen? Nou je toestel er nog bij...;)
Ruud001 schreef:Ruud001 Deel ff linkje waar besteld, welke jij hebt, overweeg ook een clear case, maar zie vaak dat deze op termijn verkleuren ( gelig worden), hoe is dat met deze Spigen case?
@EliseuhIk heb beide van Spigen (christal clear), mag ik vragen welke jij hebt genomen? Nou je toestel er nog bij...;)
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.