Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Goedemorgen. Nou het lijkt mij nu toch eens tijd dat er flink geleverd gaat worden...
Serkan Denk dat Sinterklaas ons is vergeten. :$
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Laten we vooral hopen dat het klopt wat er gisteren geupdate is.
Dan is vandaag toch echt de dag der dagen.

Mast Wel bijzonder want volgens mij zou iedereen die de 27e besteld heeft nu toch onderhand zijn statuswijziging moeten hebben.

Misschien kan Serkan hier iets over zeggen?
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
Status nog ongewijzigd. Als de Info van Serkan klopt en deze week dat pakje dan eindelijk komt, verwacht ik toch een leuke tegemoetkoming van Vodafone.
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Serkan schreef:
Hi all,

Nieuwe update
De leveringen die gepland stonden voor gisteren en vandaag hebben we binnen. Deze zijn inmiddels doorgestuurd naar onze distributeur en gaan morgen naar PostNL. Belangrijker is dat we de grote levering van morgen tussen 07:00 en 10:00 uur verwachten. Dit betekent dat deze toestellen morgenmiddag bij onze distributeur aankomen en op donderdag in handen zijn van PostNL.

Nu komt het:
Met de leveringen van deze week verwachten we de bestellingen t/m 13-11 te kunnen leveren voor de 64 GB SG en t/m 10-11 voor de 64 GB Silver uitvoering. We hebben namelijk onverwachts meer SG toestellen ontvangen dan Silver.

256 GB
De 256 GB uitvoering blijft helaas wat achter op bovenstaande, maar volgens het huidig leverschema zal dit eind volgende week/begin week 51 sterk verbeteren.


Besteld: 27-10
Bevestiging: 28-10
Toestel: iPhone X 64GB Space Grey
Waar: Vodafone F&F website
Status 6-12(!): ‘We hebben uw order ontvangen...(..)’
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Nou idd Rick83 ik verwacht daarom ook dat het vandaag toch wel gaat gebeuren maarja we zullen ht wel zien.. je weeet het immers nooit
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Ik ben ook heel benieuwd of ik vandaag een status wijziging te zien krijg? En ik morgen gebeld word door de VF store dat ie klaar ligt om opgehaald te worden. Vraag mij af of ik überhaupt een status wijziging te zien krijg dan. Las dat eerder iemand dat ook niet had maar wel gebeld werd dat ie binnen was . We blijven dus ????????????????????????????????????????
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
fliegerEr zijn bij bestellingen via F&F extra handelingen nodig door Vodafone. Vandaar een latere bevestiging op een later tijdstip. En dat is balen. Echter via Serkan kun je je terug laten zetten naar je originele plaats in de wachtrij van bestellen. Is misschien nu een beetje (te)laat, maar zou het toch eens proberen. Stuur een PB naar Serkan en wie weet. Succes.
veyis01

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Alles geprobeerd ook via Serkan maar niets helpt, niemand die nu op de forum moet de illusie hebben dat deze week of volgende week geleverd wordt immers ik heb op 27/10/2017 besteld 13 keer gebeld Met vriendelijke groet, VF, klacht enz maar niets helpt
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Ruud001 schreef:
@Serkan kun je je terug laten zetten naar je originele plaats in de wachtrij van bestellen. Is misschien nu een beetje (te)laat, maar zou het toch eens proberen. Stuur een PB naar @Serkan en wie weet. Succes.
Dank Ruud001. Serkan heeft zijn PB uitgeschakeld. Ik laat het maar hoe het is. Straks sluit ik weer achteraan...
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Goedemorgen all,

Tussen 11:00 en 13:00 uur heb ik meer info over de grote levering van vandaag. De fysieke levering staat vooralsnog tussen 07:00 en 10:00 op de planning.

Daarnaast zal ik proberen een update te geven over de 256 GB & iPhone 8 (Plus) toestellen.

flieger Met de huidige levering verwacht geen verschil in jouw situatie. Of je moet na 10-11/13-11 hebben besteld?
Gebruiker00812

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Met alle respect voor alles en iedereen: maar op 27 oktober een SG256X besteld en vandaag "mogelijk" een bericht over de status.... WTF lui? Het goede nieuws voor anderen: straks is er een plekje vrijgekomen op de wachtlijst.
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Gisteren, 5 december, een X 64GB Space Grey besteld... Zo te lezen hier kan het nog wel even duren voor ik de mijne in huis heb dus...
RuudZ4

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Onderstaand betreft de 64 GB Silver ordernummer: 270049....
Nieuw abonnement
Besteld: 27-10
Bevestiging: 30-10...bestelling niet kunnen verwerken
Gebeld en telefonisch besteld: 31-10 gelijk telefonisch krediet check, waarschijnlijk komt het omdat ik
de 27ste 2x via internet heb geprobeerd een bestelling met nummerbehoud had geselecteerd want
de aanvraag was geanuleerd i.v.m. een dubbele nummerbehoud aanvraag.
Bevestiging: kwam niet 16-11 gebeld..email niet helemaal goed, zelfde dag bevestiging gekregen
Status 24-11: uw pakket staat klaar voor verzenden, hou uw mail vandaag in de gaten voor de T&T.
zaterdag 25-11 maar gebeld gezien ik geen T&T kreeg (niet via sms niet via orderstatus). De VF medewerkster bood haar excusses aan dit kwam omdat het een nieuw abonnement was en deze worden verstuurd met voor VF nieuwe leverancier Dynalogic. Nummer gekregen en zaterdag gelijk gebeld en de X was 27-11 geleverd.
Daarbij heb ik de €25,- aansluitlkosten niet hoeven te betalen en gezien ik hem vrijdag niet in huis had die €5,- p/m korting op de abonnementkosten ook nog mooi gekregen (24-11 sms-je van gekregen)
Dus mocht iemand een gelijksoortig ''geval'' hebben even met VF bellen ..wie weet.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
SerkanHoi Serkan, toch nog een vraag, is er nou echt zoveel mis gegaan bij Vodafone tijdens de eerste besteldag? Ik lees nog steeds berichten, dat er bestellingen van 27 oktober nog niet zijn geleverd? Das toch vreemd, terwijl ik overal lees en zie dat de X steeds meer beschikbaar komt. En wordt uitgeleverd door providers en webwinkels.
Groeten en succes in de strijd.
Ruud.
PS. De Sint is echt niet geweest. :@:D:D:D
Kr

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hmm, ik heb geen privebericht verstuurd en dan wil ik Serkan een bericht sturen, krijg ik dat mijn limiet bereikt is?
Serkan: kun jij mij een pb sturen? Dan kan ik misschien wel replyen haha

Anyway, mijn status (X256SG) is niet gewijzigd, mijn klachtbrieven zijn niet beantwoord en ik heb 27-10 (zakelijk telefonisch en blijkbaar zat ik in een NEXT fout) besteld, al staat mijn order op 31-10. Ik heb nog geen idee.
(Nogmaals mijn vriendin ook 27-10 besteld, maar via formulier op de site en 28-11 geleverd, schappelijk.)

Fries1990

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Goedemorgen,

Lees al een poosje mee en gister werd ik gebeld door VF. En die wist mij te vertellen dat ik deze of volgende week bij de levering zou zitten. Heb de X 4/11 besteld. Dus hoop op positief nieuws. En anders wachten we tot de kerstman langs komt met een pakketje.

Geduld hebben is mij wel geleerd nadat ik 8 weken moest wachten op mijn Apple watch bij Amac.
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Fries1990 volgens de update van gisteren zou dat deze week zijn, ze kunnen tot 13-11 uitleveren.

hoop maar dat de grote levering gearriveerd is .
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
De leveringen van maandag en dinsdag zouden gisteren al naar de distribiteur gaan en vandaag bij PostNL zijn. Vanaf de distribiteur worden ze gekoppeld en volgen de statusmeldingen, toch? Ik zie hier nog geen statuswijziging voorbij komen...
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
flieger dat vind ik ook een beetje eng.
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Serkan laat ons AUB geen twee uur in spanning zitten. 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic