Odin schreef:Bestellingen t/m 1nov???? (dat is dus incl. 1nov) geleverd gaan worden bij het distributie kanaal neem ik aan dat je bedoeld, dat zou betekenen dat ik hem morgen dan al zou kunnen ontvangen????????????, ik stel mij in op vrijdag alles ervoor is een meevaller, alles later is een tegenvaller ????????????????????????????????????????????????
@Serkan een privé bericht stuurt heeft hij er misschien antwoord op. Daarnaast staat in het bericht dat ze verwachten dat de bestellingen t/m 1 november vandaag geleverd worden, waarbij morgen een 5x grotere levering dan reguliere levering is. Ik wacht ook op de 64SG. 31-10 bevestigd.
Rick83 schreef:Die mening deel ik, maar denk zeker na de 5x grotere levering morgen dat eind van de week het gros van de mensen met een nieuwe iphone in hun handen zitten ????
vind het toch wel beangstigend te lezen dat er nog best veel mensen wachten die de 27e hebben besteld.
CrutzZz schreef:Helaas deel ik dat gevoel met je.
Nee helaas nog geen statuswijziging.
hopelijk maken ze het waar wat er gezegd word.
Ik heb het gevoel dat we aan het lijntje worden gehouden zodat we niet annuleren.
hopelijk heb ik het mis.
manon86 schreef:Je hebt gewoon 14 dagen om je bestelling te annuleren...
oh nooooooo! ik heb gister mijn abo verlengd met iphone 8 plus Gold en de mevrouw aan de telefoon zei: ze hadden vorige week al geleverd moeten zijn dus geen zorgen, deze week zijn ze weer op voorraad.
Ben er dus keihard ingestonken. En dan te bedenken dat ik eigenlijk naar een andere provider wilde overstappen:(
manon86 schreef:Dan annuleer je de order he, en stap je alsnog over als dat het probleem is.
oh nooooooo! ik heb gister mijn abo verlengd met iphone 8 plus Gold en de mevrouw aan de telefoon zei: ze hadden vorige week al geleverd moeten zijn dus geen zorgen, deze week zijn ze weer op voorraad.
Ben er dus keihard ingestonken. En dan te bedenken dat ik eigenlijk naar een andere provider wilde overstappen:(
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.