Loenen schreef:Ik heb precies zelfde met dat cirkeltje.
@Serkan Ik heb vandaag op de dag af 5 weken geleden mijn iPhone x besteld. Maar bij mij laat die bestelling status pagina nooit. Blijft alleen maar dat rode rondje draaien. Heb niet alles terug kunnen lezen maar de indicatie van 3 tot 5 weken klopt die nog enigszins? Groeten en dank voor je werk!
Ps. Is er iets wat ik kan doen om die bestelling status pagina te fixen? Heb hem bekeken op zowel mobiel als laptop.
Ruud001 schreef:#metoo???? ik heb al een wortel en een bakje water klaar staan voor het paard van de Vodafone Sint, hopen dat ik lief genoeg ben geweest dit jaar en er vanavond op mijn deur wordt gebonst en ik een heeeeeeeel mooi X pakje cadeau krijg ????????
Goedemorgen allen. Ik hoop op Sinterklaas kadootjes voor jullie. Succes!
Yodafone schreef:Daarmee doelde ik nog deze maand.. Yodafone
Bestelingen t/m vandaag
De indicatie is dat we daarnaast alle bestellingen die tot en met vandaag zijn gedaan, de komende weken nog gaan leveren.
Dat is wel heel breed ... komende weken. Dat kan in principe nog januari 2018 zijn.
Bravo69 schreef:Nee zo klein zeker niet. Een veelvoud daarvan Bravo69 Maar deze worden wel verspreid over de verschillende verkoopkanalen.
Een reguliere zending is zo klein dat ze nog steeds niet zijn toegekomen aan het verzenden van te telefoons van 27 oktober 10 uur. En dat dus al 4 weken lang.
Dat zijn dus zo’n 20-30 iPhones per levering, in alle mogelijke varianten.
Swift3004 schreef:Goed dat je het aanstipt. Ik verwacht vandaag goed nieuws over de 256 GB variant. Ik wacht nog even op verificatie van de info zodat ik met enige zekerheid kan delen. Swift3004
Wel jammer dat er bijna altijd alleen wat gezegd wordt over de 64gb variant ????
Serkan schreef:Goed om te horen, ben benieuwd ????Swift3004 schreef:Goed dat je het aanstipt. Ik verwacht vandaag goed nieuws over de 256 GB variant. Ik wacht nog even op verificatie van de info zodat ik met enige zekerheid kan delen. @Swift3004
Wel jammer dat er bijna altijd alleen wat gezegd wordt over de 64gb variant ????
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.