Even iets wat ik wil delen met jullie.
Ondanks dat
Serkan een moderator is, was ik allang mijn geduld kwijt geraakt door steeds, opnieuw, en reeds beantwoordde vragen. Sorry dat ik het zeg. Even om het geheugen op te frissen een algemene FAQ:
1: Vanaf 3 november is het nu week 5. Dit is dus over de genoemde leverdata. Wat nu?Zoals in de beschrijving staat, zijn de genoemde leverdata INDICATIES wat dus inhoud dat dit niet met 100% zekerheid is, maar zoals het WAARSCHIJNLIJK zou moeten lopen. Jij, met een groot aantal anderen, bent niet de enige die hier op wacht en ik begrijp de frustratie (ik ben ook een wachtende) dat je toestel niet binnen de genoemde leverdata binnen is. Helaas, kunnen we niet 10 keer dezelfde vraag, aan tientallen medewerkers gaan stellen zowel aan de telefoon als hier op het forum omdat het ''net even iets anders'' verteld wordt door een andere medewerker.
Serkanis op het forum de betrouwbaarste bron en daar zou ik je aan houden. Hoe moeilijk het ook klinkt, helaas, zal jij, met de anderen, moeten wachten en het doen met de tijden die
Serkan aangeeft.
2: Wat is dan de leverdatum? Hoeveel toestellen worden er per dag geleverd? En welke kleur? En welk opslagmodel?Zoals genoemd is Serkan niet geauthoriseert om de precieze aantallen te noemen, wat ook logisch is. Zou jij als bedrijf de leveraantallen noemen zodat een concurrent kan adverteren tegen jou aantallen? Onlangs is op het forum het bericht geplaatst met de INDICATIE van de toestelleverdata, lees dat op de pagina hiervoor of een aantal pagina's hiervoor, maar redelijk recent geplaatst.
3: Mijn black-friday / eindejaarskorting is nog niet verwerktDe korting die jij aangeboden krijgt wordt zoals aan mij verteld door de klantenservice zodra JIJ je toestel ontvangen hebt en je nieuwe contract ingegaan is verwerkt op je rekening. Maak je je zorgen dat het niet verwerkt wordt? Bel dan de klantenservice zodra je dit opvalt, daar valt altijd een oplossing voor te vinden!
4: Mijn vraag voor jullie: Stel alsjeblieft geen onnodige, sterk vergelijkbare of reeds beantwoordde vragenSerkan en de overige forumleden doen hun uiterste best om te reageren op jou vraag. Maar het is fijner voor zowel de leden als de staff dat er geen onnodige , sterk vergelijkbare of reeds beantwoordde vragen gestelt worden. Voor meer duidelijkheid lees het bericht van
Serkan. Kan hij geen antwoord geven bel dan alsjeblieft de klantenservice. Kom je er dan nog niet uit? Dan is het een goed idee om hier nog is terug te komen en je opties te bespreken. Bedankt voor het lezen hiervan en veel succes met het wachten op je nieuwe toestel :D!!