Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Serkan je collega geeft net aan dat er geen 64gb binnen is gekomen. kan je mij hier meer informatie over geven ?
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
kdd schreef:
@Serkan je collega geeft net aan dat er geen 64gb binnen is gekomen. kan je mij hier meer informatie over geven ?
Het zal me echt niks verbazen.. levertijden in Apple store zijn ook al weer verlaat.. heb er heel erg weinig vertrouwen in al is de dag nog lang
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Mast ben bang dat we vandaag ook geen update krijgen
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Mocht Vodafone geen statuswijzigingen kunnen voorzien vandaag voor hun klanten die tot en met 31-10 hebben besteld, zoals meerdere malen aangegeven, vind ik wel dat ze hier een passende oplossing / tegemoetkoming in moeten voorzien.

Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
mrc0022 gaat niet gebeuren, we hebben al 5 eu per maand gehad en ze zullen gewoon richting Apple wijzen.

Daarbij is er altijd aangegeven dat alles bij benadering en op basis van leveringen vanuit apple is.

Vanmiddig komt er een update waarin de levertijden gewoon met een week zijn opgehoogd, let op.
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Zojuist telefonisch contact gehad. Vodafone ontvangt op dinsdag en vrijdag leveringen. Als je op dit moment nog geen bericht hebt ontvangen, zit je niet bij de leveringen van vrijdag en is dinsdag een nieuwe ronde en je eerste kans.

Top Vodafone. Wederom toezegingen niet waargemaakt..
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
De statuspagina ligt er nu compleet uit, hahahaha... Dus er kúnnen nu gewoon geen statuswijzigingen komen. Ik lach me helemaal slap...
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
dit is gewoon vals hoop geven op forum VIND IK ZELF.
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Serkan als ik mijn status wil opvragen krijg ik nu een beeld te zien met:
Werk aan de winkel
Dit weekend etc

Kan geen satus mee opvragen.
Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes
fliegerWeet niet of dat wel klopt. Zou eerst maar even bericht afwachten van Serkan. Die is toch echt het meest betrouwbaar. En daarnaast is de dag nog lang. Ik heb dit al eerder vermeld hier, ik kreeg de statusupdate aan het eind van de dag. Geduld nog even. Succes. 😉
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Aardig amateuristisch dan om aan te geven dat ze deze week uit kunnen leveren tot en met bestellingen van 31-10 en uiteindelijk nog geen eens de bestellingen van de 27e kunnen uitleveren.

Mijn vertrouwen in Vodafone is ver te zoeken, net zo ver weg als de leveringen..
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Werk aan de winkel Dit weekend zijn er werkzaamheden aan onze website. Van zaterdag 21 oktober 18.00 uur tot zondag 22 oktober 21.00 uur is onze online shop even offline. Je kunt wel bestellen via directsales.vodafone.nl/shop. Ben je al klant bij Vodafone en wil je een nieuwe smartphone bestellen of je abonnement verlengen? Ga dan naar directsales.vodafone.nl/verlengen.

dit krijg ik als ik op mijn statuswijziging kijk.
Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes
Dat was op dinsdag avond en vrijdag X ontvangen. Dus...
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
flieger schreef:
Zojuist telefonisch contact gehad. Vodafone ontvangt op dinsdag en vrijdag leveringen. Als je op dit moment nog geen bericht hebt ontvangen, zit je niet bij de leveringen van vrijdag en is dinsdag een nieuwe ronde en je eerste kans.

Top Vodafone. Wederom toezegingen niet waargemaakt..
Naja ok mocht dit zo zijn dan is het treurig.. maar dat als je geen bericht hebt gehad er dus niet bij zit lijkt me sterk.. je zal pas een uitlever status krijgen lijkt mij als de telefoon fysiek bij vodafone is gearriveerd en gekoppeld is aan je order en niet daarvoor al, dat lijkt mij de normale gang van zaken denk ik maar we gaan het zien we wachten rustig af op Serkan ze update
Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes
MastEn zo is het. Gewoon afwachten en... F5F5F5F5 :D:D:D
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Mast schreef:Naja ok mocht dit zo zijn dan is het treurig.. maar dat als je geen bericht hebt gehad er dus niet bij zit lijkt me sterk.. je zal pas een uitlever status krijgen lijkt mij als de telefoon fysiek bij vodafone is gearriveerd en gekoppeld is aan je order en niet daarvoor al, dat lijkt mij de normale gang van zaken denk ik maar we gaan het zien we wachten rustig af op @Serkan ze update

Wellicht hebben ze zo weinig binnengekregen vandaag dat alles vanmorgen al gekoppeld is en de medewerker daarom deze uitspraak doet. Als de medewerker het verzint, is dat nog kwalijker.

In beide gevallen heeft Vodafone iets niet op orde..
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Ruud001 schreef:
@MastEn zo is het. Gewoon afwachten en... F5F5F5F5 :D:D:D
Hahah F5F5F5 op mijn Iphone werkt niet????
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Mast via de pc werkt hij ook niet meeer
Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes
MastOh jawel hoor. In je browser rechtsboven op het cirkelthe met pijltje drukken. Dat is F5F5F5.;)
Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes
cirkeltje...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic