Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Nvdzwaag schreef:
En hoe zit het dan met de levering aan de winkels want ik ga hem ophalen in de vf winkel in groningen. Gaan daar ook leveringen naartoe
Onze winkels werken met hetzelfde bestelsysteem dus daarvoor geldt ook dezelfde levertijden indicatie. Het is echter wel zo dat je hierin (ook) afhankelijk bent van de drukte in de door jouw bestelde winkel. Hierdoor kan het zijn dat de verwachte levertijden toch afwijken. Maar dit hoeft niet per se zo te zijn.
Jan1960

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Rick83 schreef:
@Serkan, die heeft het hier voor heel veel mensen rechtgetrokken.
Zal geen nut meer hebben inmiddels.
Verwacht nu toch echt deze week de X
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Hij is er wederom vroeg bij !! Serkan

😄
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Rick83 schreef:
@Serkan, die heeft het hier voor heel veel mensen rechtgetrokken.
Idd Jan1960 dan worden je gegevens doorgestuurd en wordt het geregeld en ontvang je een sms dat je terug bent gezet
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Jan1960Helemaal correct wat Rick83 daar schrijft. Even een PB naar Serkan met alle gegevens en waarschijnlijk kan hij je verder helpen. Heeft diverse mensen hier op het forum (waaronder ik) enorm geholpen. Toezeggingen kan hij niet doen, maar wel jou info naar de juiste afdeling sturen. Succes!
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Van horen zeggen op het forum hier kan je het beste je status volgen via je MyVF die sms wil er nog wel eens achterwegen blijven.. helaas zelf de ervaring nog niet.. hopelijk na vandaag wel????
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Felo schreef:
@Boemel de “beloofde” levertijd was 1-3 weken, als ze die volgende week weer aanpassen naar 5 of 6 weken voldoen ze dan nog steeds aan hun levertijd? Zo werkt het niet. Al was het een vliegtuig, het gaat om bepaalde verwachtingen scheppen en ze niet nakomen. Goed we zullen zien wat morgen brengt, ik wil er ook niet over door blijven zagen 🙂
Felo Zoals helemaal in het begin gecommuniceerd en nog steeds; dit zijn verwachte levertijden. Deze worden gebaseerd op verwachte leveringen vanuit Apple. Echter kunnen de daadwerkelijke leveringen (geldt voor alle verkopers) afwijken. Hierdoor zijn we dan ook genoodzaakt om deze aan te passen aan de meeste actuele informatie. Voor nu is het in ieder geval zo dat de toestellen m.b.t. de update van gisteren en vorige week wel door ons zijn ontvangen.
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Het hoeft niet Jan1960, maar dan ook niet roepen dat het allemaal slecht is geregeld en lang duurt.

Niet geschoten is altijd mis.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
LouloucarolBij mij was het een status aanpassing. Na een dagje F5F5F5 etc. Later via email T&T.
Succes.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Jan1960 schreef:
Rick83 schreef:
@Serkan, die heeft het hier voor heel veel mensen rechtgetrokken.
Zal geen nut meer hebben inmiddels.
Verwacht nu toch echt deze week de X
Hi Jan1960, ik heb je zojuist een e-mail gestuurd om dit recht te zetten voor je. Indien je mij vandaag nog voorziet van je gegevens, is de kans groot dat je morgen terug in de initiële wachtrij staat. Dan kan het vrij snel lopen 😄
Jan1960

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Rick83 schreef:
Het hoeft niet @Jan1960, maar dan ook niet roepen dat het allemaal slecht is geregeld en lang duurt.

Niet geschoten is altijd mis.
Beste Rick,
Let even op voordat je wat neerzet hier.
Ik heb nog geen een keer iets negatiefs neergezet hier, en zal dat ook nooit doen.
Vergelijk me svp niet met anderen hier
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Jan1960 schreef:
Rick83 schreef:
Het hoeft niet @Jan1960, maar dan ook niet roepen dat het allemaal slecht is geregeld en lang duurt.

Niet geschoten is altijd mis.
Beste Rick,
Let even op voordat je wat neerzet hier.
Ik heb nog geen een keer iets negatiefs neergezet hier, en zal dat ook nooit doen.
Vergelijk me svp niet met anderen hier
Zo negatief bedoelde Rick83 het vast niet Jan1960. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd. Hopelijk volgt er vandaag meer nieuws voor iedereen 😄
veyis01

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Serkan wat is er met mijn bestelling gebeurt van 27/10/2017
Bestelnummer269834252
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
CptCha0s schreef:
@Serkan is het niet een optie om globaal een update te geven van de order nummers die je die dag/week uitlevert? Bijvoorbeeld: vandaag order nummer 26912xx t/m 26913xx o.i.d.

Hoeveel telefoons krijg je ongv. binnen per week?
Ordernummers zeggen helaas niet alles aangezien de voorraad per type toestel (kleur/opslag) verschilt. We verwachten deze week de grootste piek te kunnen leveren, waarna de rest snel zal volgen.
RuudZ4

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Serkan schreef:
Quavo schreef:
Ik heb gisteren de iPhone X 64 silver besteld, maar als ik dit allemaal lees mag ik van geluk spreken als ik em voor 2018 binnen heb :D:(
Dat zal je nog verbazen @Quavo 😄 Vooral omdat je de 64 GB Silver hebt gekozen. Wacht het nog even af!
Idd, ik had de mijne 31-okt besteld en had hem afgelopen maandag ontvangen.... Alleen ff wachten tot mijn nieuw abonnement ingaat 28-12, maar gelukkig past mijn oud kaartje er ook in 😄
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Ben erg benieuwd als iemand een statuswijziging krijgt! Laat het aub even weten welk toestel je hebt besteld en van welke datum/tijd.

Alvast dank!
veyis01

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
ik zie toch al klopt niets van hier wordt gezegd immers iemand deze persoon heeft hem 4 dagen na mij besteld en al maandag geleverd gekregen. Ik heb op 27/10/2017 besteld een iphone 64gb zwart en nog steeds niets en dan nog beweren ze dat alles eerlijk verloopt. Gaarne hierbij een oproep aan mensen die na 27 oktober 2017 hebben besteld en geleverd hebben gekregen gaarne vermelden welk kleur/iphone het betreft
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
veyis01 volgens mij heb jij een andere kleur besteld waar minder voorraad van is.

jij het de Space gray bestel, het ging net over een Silver.
blmm

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de iphone X maandag besteld, is er uberhaupt een kans dat ik 'm vanaf nu binnen twee weken ontvang? (mijn huidige telefoon is stuk, dus dan weet ik of ik beter naar een tijdelijke oplossing kan zoeken)
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
blmm schreef:
Ik heb de iphone X maandag besteld, is er uberhaupt een kans dat ik 'm vanaf nu binnen twee weken ontvang? (mijn huidige telefoon is stuk, dus dan weet ik of ik beter naar een tijdelijke oplossing kan zoeken)
Als je de Silver hebt besteld heb je in ieder geval een grotere kans...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic