Nvdzwaag schreef:Onze winkels werken met hetzelfde bestelsysteem dus daarvoor geldt ook dezelfde levertijden indicatie. Het is echter wel zo dat je hierin (ook) afhankelijk bent van de drukte in de door jouw bestelde winkel. Hierdoor kan het zijn dat de verwachte levertijden toch afwijken. Maar dit hoeft niet per se zo te zijn.
En hoe zit het dan met de levering aan de winkels want ik ga hem ophalen in de vf winkel in groningen. Gaan daar ook leveringen naartoe
Rick83 schreef:Zal geen nut meer hebben inmiddels.
@Serkan, die heeft het hier voor heel veel mensen rechtgetrokken.
Felo schreef:Felo Zoals helemaal in het begin gecommuniceerd en nog steeds; dit zijn verwachte levertijden. Deze worden gebaseerd op verwachte leveringen vanuit Apple. Echter kunnen de daadwerkelijke leveringen (geldt voor alle verkopers) afwijken. Hierdoor zijn we dan ook genoodzaakt om deze aan te passen aan de meeste actuele informatie. Voor nu is het in ieder geval zo dat de toestellen m.b.t. de update van gisteren en vorige week wel door ons zijn ontvangen.
@Boemel de “beloofde” levertijd was 1-3 weken, als ze die volgende week weer aanpassen naar 5 of 6 weken voldoen ze dan nog steeds aan hun levertijd? Zo werkt het niet. Al was het een vliegtuig, het gaat om bepaalde verwachtingen scheppen en ze niet nakomen. Goed we zullen zien wat morgen brengt, ik wil er ook niet over door blijven zagen 🙂
Jan1960 schreef:Hi Jan1960, ik heb je zojuist een e-mail gestuurd om dit recht te zetten voor je. Indien je mij vandaag nog voorziet van je gegevens, is de kans groot dat je morgen terug in de initiële wachtrij staat. Dan kan het vrij snel lopen 😄Rick83 schreef:Zal geen nut meer hebben inmiddels.
@Serkan, die heeft het hier voor heel veel mensen rechtgetrokken.
Verwacht nu toch echt deze week de X
Rick83 schreef:Beste Rick,
Het hoeft niet @Jan1960, maar dan ook niet roepen dat het allemaal slecht is geregeld en lang duurt.
Niet geschoten is altijd mis.
Jan1960 schreef:Zo negatief bedoelde Rick83 het vast niet Jan1960. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd. Hopelijk volgt er vandaag meer nieuws voor iedereen 😄Rick83 schreef:Beste Rick,
Het hoeft niet @Jan1960, maar dan ook niet roepen dat het allemaal slecht is geregeld en lang duurt.
Niet geschoten is altijd mis.
Let even op voordat je wat neerzet hier.
Ik heb nog geen een keer iets negatiefs neergezet hier, en zal dat ook nooit doen.
Vergelijk me svp niet met anderen hier
CptCha0s schreef:Ordernummers zeggen helaas niet alles aangezien de voorraad per type toestel (kleur/opslag) verschilt. We verwachten deze week de grootste piek te kunnen leveren, waarna de rest snel zal volgen.
@Serkan is het niet een optie om globaal een update te geven van de order nummers die je die dag/week uitlevert? Bijvoorbeeld: vandaag order nummer 26912xx t/m 26913xx o.i.d.
Hoeveel telefoons krijg je ongv. binnen per week?
Serkan schreef:Idd, ik had de mijne 31-okt besteld en had hem afgelopen maandag ontvangen.... Alleen ff wachten tot mijn nieuw abonnement ingaat 28-12, maar gelukkig past mijn oud kaartje er ook in 😄Quavo schreef:Dat zal je nog verbazen @Quavo 😄 Vooral omdat je de 64 GB Silver hebt gekozen. Wacht het nog even af!
Ik heb gisteren de iPhone X 64 silver besteld, maar als ik dit allemaal lees mag ik van geluk spreken als ik em voor 2018 binnen heb :D:(
blmm schreef:Als je de Silver hebt besteld heb je in ieder geval een grotere kans...
Ik heb de iphone X maandag besteld, is er uberhaupt een kans dat ik 'm vanaf nu binnen twee weken ontvang? (mijn huidige telefoon is stuk, dus dan weet ik of ik beter naar een tijdelijke oplossing kan zoeken)
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.