Redleg schreef:De voorraad voor particuliere en klein-zakelijke klanten is gelijk. Groot-zakelijke klanten hebben echter een afwijkende voorraad. Ik vermoed dat je bij deze laatste groep hoort, dus ik raad je aan verdere info van je accountmanager af te wachten.
Ik volg al een aantal dagen dit forum, veel gelezen de afgelopen dagen (70 pagina’s) geldt de levertijd voor particulier en zakelijk? Vandaag heb ik een email ontvangen van accountmanager en die gaf aan:
Hoi Thijs,
Ik heb zojuist bericht ontvangen van onze voorraadbeheer, zij kunnen op dit moment nog geen uitspraken doen over de levertijd.
ik heb overigens op 2-11 een bestelling gedaan met nummer behoud en status staat op: word verwerkt
BoenGroen schreef:Oei, dit is wel erg zuur BoenGroen. Waarschijnlijk heeft de bezorger 2 pogingen gedaan, waarna het toestel inderdaad terug komt en de bestelling wordt geannuleerd. Het was in dit geval welicht beter geweest om een privéadres op te geven met een machtiging indien je zelf niet in de gelegenheid was om het toestel in ontvangst te nemen.
Goedenavond Serkan,
Op 27 oktober heb ik telefoon om half 10 besteld. De reden waarom ik pas om half 10 besteld had was, omdat ik niet eerder op de site terrecht kon komen. Een week na de bestelling kreeg ik het ''beruchte'' smsje dat ik hem niet om 3 november geleverd zou krijgen. Had begrip voor de situatie en heb het maar lopen afwachten. Meerdere momenten per dag controleerde ik mijn status en de berrichten op dit forum in de hoop dat er een update kwam.
Gisteren was het dan eindelijk zover de status was veranderd naar uitleveren en ik was zo blij als een kind. Vandaag zou die bezorgd worden bij ons op kantoor. Ons kantoor zit gevestigd in een verzamelpand met meerdere bedrijven. De bezorger van Post NL heeft het pakketje proberen af te leveren bij een willekeurig persoon in het pand en deze heeft het pakketje geweigerd. POST NL heeft de bestelling retour gestuurd naar vodafone. Nu verteld vodafone mij net dat de order is geanuleerd en dat ik de order opnieuw moet plaatsen. Ik ben ten einde raad en weet het allemaal niet meer. Ik hoop dat jij wat voor mij kan betekenen Serkan.
Eliseuh schreef:Scherp Eliseuh 😉BoenGroen schreef:No problem, ik denk ik vraag het even voor dat er hier boze reacties ontstaan haha
Ik heb het aangepast. Thanks
SpanishDudeist schreef:SpanishDudeist Het was even doorbijten maar dan is die er uiteindelijk toch! 😄 Veel iPhone plezier!
Chou schreef:Chou ... gisteren heeft Serkan hier gisteren nog een update gedaan
Besteld op 27 okt 26989XXXX. Nog geen statuswijziging/email/sms........ Ik hoef geen excuses, drogredenen of chocola, maar mijn telefoon binnen de afgesproken tijd. Kom maar op met een oplossing!
RobertinoB schreef:Jeej! Geniet ervan RobertinoB Welk hoesje heb je btw gekocht? Originele van Apple zelf of een andere? Ik ga denk ik (weer) voor een leren Apple hoes. P.S. Je kunt in dit topic reageren dan houden we het hier ontopic.
Ook mijn telefoon vanavond bezorgd gekregen.
Snel nog even bij CoolBlue de leren Apple hoes gekocht.
Ben erg tevreden met de telefoon. Werkt soepeltjes en moet zeggen dat ik de Home knop al helemaal vergeten ben. Kortom een TOP phone... Het wachten waard geweest...
Voor de anderen die nog wachten, veel succes... 😉
Iris75 schreef:We kunnen eventueel nu al een topic aanmaken voor volgend jaar haha 😄SpanishDudeist schreef:Nou ja zeg ... vroeg het net in het andere berichtje op het forum aan je hoe je eerste ervaring was @Ruud001 schreef een beetje hetzelfde als jou over het scherm. ....
Heb alles over en eventueel opnieuw ingevoerd. Dat verliep allemaal wel goed en simpel.
Mijn eerste indruk is indd dat het toestel een stuk smaller is dan de plus. Even wennen en enerzijds jammer, want ik vond het formaat van de plus echt een plus ????.
Verder is het toestel weer heel simpel te bedienen, zoals Apple dat kan maken. Het werkt geweldig en de inkeping vind ik niet storend. De kleuren zijn overigens prachtig.
maar volgend jaar nieuwe kans dan @Serkan wel gezellig vinden, denk ik ????????????
MagnificentDPE schreef:MagnificentDPE Chris86aChris86a schreef:Voor jou geldt een levertijd van 3-5 wkn vanaf 6 november. Dan zou je hem ergens tussen 11-15 dec kunnen verwachten, tenzij er veel voorraad binnen komt dan die week ervoor.
Ik heb hem op 6 november besteld durf niet eens te weten wanneer ik hem kan verwachten.
Ff geduld dus nog???????? en duimen dat levering en sneller gaan dan de planning ????????
Serkan schreef:Lolbroek Serkan .... maar voorlopig doe ik weer 2jr met deze.Iris75 schreef:We kunnen eventueel nu al een topic aanmaken voor volgend jaar haha 😄SpanishDudeist schreef:Nou ja zeg ... vroeg het net in het andere berichtje op het forum aan je hoe je eerste ervaring was @Ruud001 schreef een beetje hetzelfde als jou over het scherm. ....
Heb alles over en eventueel opnieuw ingevoerd. Dat verliep allemaal wel goed en simpel.
Mijn eerste indruk is indd dat het toestel een stuk smaller is dan de plus. Even wennen en enerzijds jammer, want ik vond het formaat van de plus echt een plus ????.
Verder is het toestel weer heel simpel te bedienen, zoals Apple dat kan maken. Het werkt geweldig en de inkeping vind ik niet storend. De kleuren zijn overigens prachtig.
maar volgend jaar nieuwe kans dan @Serkan wel gezellig vinden, denk ik ????????????
Iris75 schreef:MagnificentDPE schreef:MagnificentDPE schreef:Iris75 schreef:MagnificentDPE Iris75 Dit inderdaad de verwachting op dit moment. Zoals eerder aangegeven zijn dit wel verwachte levertijden en zijn we hierin ook afhankelijk van de daadwerkelijke leveringen van Apple. Dit kan dus korter zijn of langer.MagnificentDPE schreef:Wanneer had jij ook alweer ge orderd @MagnificentDPE ... @Serkan gaf gisteren aan dat de klanten die na 1nov ge-orderd hebben (als het goed is) in week 49 uitgeleverd gaan worden .... dus tussen 4-10decSpanishDudeist schreef:Jaloers????????????????????????????
ja zeker de vingers maar kruizen ???????????????????????? .... en hopen dat Apple eens gaat opschieten met genoeg uitleveren naar de klanten.
sterkte met wachten.
Ruud001 schreef:Werk ze Ruud001 ... en we gaan gewoon door op het andere topic ????
@SerkanHaha, die komt er volgend jaar zeker... Veel te gezellig hier. Je merkt dat er ondertussen aardig wat is uitgeleverd door Vodafone. Het draadje wordt al wat rustiger. Vervelend voor de nog wachtenden, maar heb geduld. En als je echt lang wacht, wat niet zou kloppen, dan kun je altijd Serkan vragen. De reddende engel op dit Forum. Tot later, er moet ook gewerkt worden hier.:D
Chou schreef:Chou Zo zo ....
k hoef geen excuses, drogredenen of chocola, maar mijn telefoon binnen de afgesproken tijd. Kom maar op met een oplossing!
Chou schreef:Dubbele berichten/spam is niet wenselijk (toegestaan). Nieuwe berichten zullen daarom worden verwijderd.
Was geen dubbel post Serkan. Was een reply op iris.
Dus zolang er geen oplossing komt post ik het volgende:
Ik hoef geen excuses, drogredenen of chocola, maar mijn telefoon binnen de afgesproken tijd. Kom maar op met een oplossing!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.