Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
XanderL

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
PostNL heeft zijn best gedaan,
Ik heb de telefoon binnen 24 uur hier staan.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
XanderL schreef:
PostNL heeft zijn best gedaan,
Ik heb de telefoon binnen 24 uur hier staan.
Fijn om te lezen XanderL Veel plezier ermee gewenst! 😄

Ruud001 Thanks
Rickkozijo

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes


Serkan en de rest van het forum thanks voor alles!!! De X is binnen ben erg blij!!! Hoop dat De rest die nog wacht de X ook zeer snel thuis krijgt:D
JJJ

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik heb aan de hand van de update van de mod me bestelling geannuleerd en bij belsimpel besteld vanmiddag. Net bevestiging dat deze morgen wordt geleverd.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
JJJ schreef:
ik heb aan de hand van de update van de mod me bestelling geannuleerd en bij belsimpel besteld vanmiddag. Net bevestiging dat deze morgen wordt geleverd.
''Bedankt" voor je enige (!) bijdrage aan dit forumtopic JJJ
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Rickkozijo schreef:


@Serkan en de rest van het forum thanks voor alles!!! De X is binnen ben erg blij!!! Hoop dat De rest die nog wacht de X ook zeer snel thuis krijgt:D
Toppp! Rickkozijo geniet ervan 😉 en mocht je je ervaringen ook nog met ons willen delen zien we je berichten wel verschijnen in '' De nieuwe iPhone X''.

P.S. +1 voor je foto 😄
JJJ

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan mijn bijdrage is een beetje hoe VF levert. 😄 Anders had ik moeten wachten nu heb ik hem morgen. Dan kan je niet ontkennen dat ik deze keuze maak. Wees gerust gewoon met VF, dan blijf ik bijdragen aan je salarisHart
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Rickkozijo schreef:


@Serkan en de rest van het forum thanks voor alles!!! De X is binnen ben erg blij!!! Hoop dat De rest die nog wacht de X ook zeer snel thuis krijgt:D
Toppie Rickkozijo ... super dat ook jij hem hebt!!!
We lezen je ervaring wel!! .... ????????????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
XanderL schreef:
PostNL heeft zijn best gedaan,
Ik heb de telefoon binnen 24 uur hier staan.
XanderL ... helemaal Top!!! Veel Plezier ermee en wie weet horen we je ervaring nog ????????????????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Mast schreef:
Leuk dat de voorraad zo aansterkt en er een hoop leveringen gedaan kunnen worden maar voorlopig zit ik nog steeds zonder X. Langzamerhand wordt t wel steeds frustrerender terwijl het juist wat leuks moet zijn.. maarja klein beetje hoop nog op deze week maar ga maar van het ergste uit nu????
Sterkte met wachten Mast ..begrijp je frustie wel. Hoop dat je deze week nog bij de leveringen zit. Serkan zegt dat de meeste wel uitgeleverd gaan krijgen. .... of in ieder geval de status en daarna zijm ze afhankelijk van PostNL ????
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Iris75 schreef:
Mast schreef:
Leuk dat de voorraad zo aansterkt en er een hoop leveringen gedaan kunnen worden maar voorlopig zit ik nog steeds zonder X. Langzamerhand wordt t wel steeds frustrerender terwijl het juist wat leuks moet zijn.. maarja klein beetje hoop nog op deze week maar ga maar van het ergste uit nu????
Sterkte met wachten @Serkan zegt dat de meeste wel uitgeleverd gaan krijgen. .... of in ieder geval de status en daarna zijm ze afhankelijk van PostNL ????
Komt wel goed Serkan levert knap werk hier “don’t shoot the messenger”.. wat niet is kan nog komen tis tenslotte pas woensdag hebben nog 2 volle dagen te gaan.. fingers crossed ????????????
Redleg

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik volg al een aantal dagen dit forum, veel gelezen de afgelopen dagen (70 pagina’s) geldt de levertijd voor particulier en zakelijk? Vandaag heb ik een email ontvangen van accountmanager en die gaf aan:

Hoi Thijs,

Ik heb zojuist bericht ontvangen van onze voorraadbeheer, zij kunnen op dit moment nog geen uitspraken doen over de levertijd.


ik heb overigens op 2-11 een bestelling gedaan met nummer behoud en status staat op: word verwerkt
BoenGroen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goedenavond Serkan,

Op 27 oktober heb ik telefoon om half 10 besteld. De reden waarom ik pas om half 10 besteld had was, omdat ik niet eerder op de site terrecht kon komen. Een week na de bestelling kreeg ik het ''beruchte'' smsje dat ik hem niet om 3 november geleverd zou krijgen. Had begrip voor de situatie en heb het maar lopen afwachten. Meerdere momenten per dag controleerde ik mijn status en de berrichten op dit forum in de hoop dat er een update kwam.

Gisteren was het dan eindelijk zover de status was veranderd naar uitleveren en ik was zo blij als een kind. Vandaag zou die bezorgd worden bij ons op kantoor. Ons kantoor zit gevestigd in een verzamelpand met meerdere bedrijven. De bezorger van Post NL heeft het pakketje proberen af te leveren bij een willekeurig persoon in het pand en deze heeft het pakketje geweigerd. POST NL heeft de bestelling retour gestuurd naar vodafone. Nu verteld vodafone mij net dat de order is geanuleerd en dat ik de order opnieuw moet plaatsen. Ik ben ten einde raad en weet het allemaal niet meer. Ik hoop dat jij wat voor mij kan betekenen Serkan.
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
BoenGroen schreef:
Goedenavond Serkan,

Op 3 november heb ik telefoon om half 10 besteld. De reden waarom ik heb pas om half besteld had was, omdat ik niet eerder op de site terrecht kon komen. Een week na de bestelling kreeg ik het ''beruchte'' smsje dat ik hem niet om 3 november geleverd zou krijgen. Had begrip voor de situatie en heb het maar lopen afwachten. Meerdere momenten per dag controleerde ik mijn status en de berrichten op dit forum in de hoop dat er een update kwam.

Gisteren was het dan eindelijk zover de status was veranderd naar uitleveren en ik was zo blij als een kind. Vandaag zou die bezorgd worden bij ons op kantoor. Ons kantoor zit gevestigd in een verzamelpand met meerdere bedrijven. De bezorger van Post NL heeft het pakketje proberen af te leveren bij een willekeurig persoon in het pand en deze heeft het pakketje geweigerd. POST NL heeft de bestelling retour gestuurd naar vodafone. Nu verteld vodafone mij net dat de order is geanuleerd en dat ik de order opnieuw moet plaatsen. Ik ben ten einde raad en weet het allemaal niet meer. Ik hoop dat jij wat voor mij kan betekenen Serkan.
Ik neem aan dat je bedoelt dat je op 27 oktober hebt besteld :P?
Brygga

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
welke had je dan besteld dat je met orderdatum 3-11 nu al geleverd krijgt?
BoenGroen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb het aangepast. Thanks
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
BoenGroen schreef:
Ik heb het aangepast. Thanks
No problem, ik denk ik vraag het even voor dat er hier boze reacties ontstaan haha
Brygga

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
ach, ik wilde al in september een pre-order plaatsen, maar dat kon niet. Ze zouden me direct bellen als het wel kon, dus op 27-10. Uiteindelijk belde ze me terug op 30-10 en heb ik de sg256 op besteld middels vodafone next, maar als orderdatum 2-11 gekregen van vodafone. Hiervoor gold echter niet dat ze dit corrigeerde zoals bij de BKR fout, dus ik mag nog 'vrolijk' doorwachten. zelfs Serkan kon niets betekenen en de klantenservice was 1 groot drama...
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Mast schreef:
Iris75 schreef:
Mast schreef:
Leuk dat de voorraad zo aansterkt en er een hoop leveringen gedaan kunnen worden maar voorlopig zit ik nog steeds zonder X. Langzamerhand wordt t wel steeds frustrerender terwijl het juist wat leuks moet zijn.. maarja klein beetje hoop nog op deze week maar ga maar van het ergste uit nu????
Sterkte met wachten @Serkan zegt dat de meeste wel uitgeleverd gaan krijgen. .... of in ieder geval de status en daarna zijm ze afhankelijk van PostNL ????
Komt wel goed @Serkan levert knap werk hier “don’t shoot the messenger”.. wat niet is kan nog komen tis tenslotte pas woensdag hebben nog 2 volle dagen te gaan.. fingers crossed ????????????
Sluit me aan bij jouw woorden Mast ????????????????????????????????????
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes



E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic