JJJ schreef:''Bedankt" voor je enige (!) bijdrage aan dit forumtopic JJJ
ik heb aan de hand van de update van de mod me bestelling geannuleerd en bij belsimpel besteld vanmiddag. Net bevestiging dat deze morgen wordt geleverd.
Rickkozijo schreef:Toppp! Rickkozijo geniet ervan 😉 en mocht je je ervaringen ook nog met ons willen delen zien we je berichten wel verschijnen in '' De nieuwe iPhone X''.
@Serkan en de rest van het forum thanks voor alles!!! De X is binnen ben erg blij!!! Hoop dat De rest die nog wacht de X ook zeer snel thuis krijgt:D
Rickkozijo schreef:Toppie Rickkozijo ... super dat ook jij hem hebt!!!
@Serkan en de rest van het forum thanks voor alles!!! De X is binnen ben erg blij!!! Hoop dat De rest die nog wacht de X ook zeer snel thuis krijgt:D
XanderL schreef:XanderL ... helemaal Top!!! Veel Plezier ermee en wie weet horen we je ervaring nog ????????????????
PostNL heeft zijn best gedaan,
Ik heb de telefoon binnen 24 uur hier staan.
Mast schreef:Sterkte met wachten Mast ..begrijp je frustie wel. Hoop dat je deze week nog bij de leveringen zit. Serkan zegt dat de meeste wel uitgeleverd gaan krijgen. .... of in ieder geval de status en daarna zijm ze afhankelijk van PostNL ????
Leuk dat de voorraad zo aansterkt en er een hoop leveringen gedaan kunnen worden maar voorlopig zit ik nog steeds zonder X. Langzamerhand wordt t wel steeds frustrerender terwijl het juist wat leuks moet zijn.. maarja klein beetje hoop nog op deze week maar ga maar van het ergste uit nu????
Iris75 schreef:Komt wel goed Serkan levert knap werk hier “don’t shoot the messenger”.. wat niet is kan nog komen tis tenslotte pas woensdag hebben nog 2 volle dagen te gaan.. fingers crossed ????????????Mast schreef:Sterkte met wachten @Serkan zegt dat de meeste wel uitgeleverd gaan krijgen. .... of in ieder geval de status en daarna zijm ze afhankelijk van PostNL ????
Leuk dat de voorraad zo aansterkt en er een hoop leveringen gedaan kunnen worden maar voorlopig zit ik nog steeds zonder X. Langzamerhand wordt t wel steeds frustrerender terwijl het juist wat leuks moet zijn.. maarja klein beetje hoop nog op deze week maar ga maar van het ergste uit nu????
BoenGroen schreef:Ik neem aan dat je bedoelt dat je op 27 oktober hebt besteld :P?
Goedenavond Serkan,
Op 3 november heb ik telefoon om half 10 besteld. De reden waarom ik heb pas om half besteld had was, omdat ik niet eerder op de site terrecht kon komen. Een week na de bestelling kreeg ik het ''beruchte'' smsje dat ik hem niet om 3 november geleverd zou krijgen. Had begrip voor de situatie en heb het maar lopen afwachten. Meerdere momenten per dag controleerde ik mijn status en de berrichten op dit forum in de hoop dat er een update kwam.
Gisteren was het dan eindelijk zover de status was veranderd naar uitleveren en ik was zo blij als een kind. Vandaag zou die bezorgd worden bij ons op kantoor. Ons kantoor zit gevestigd in een verzamelpand met meerdere bedrijven. De bezorger van Post NL heeft het pakketje proberen af te leveren bij een willekeurig persoon in het pand en deze heeft het pakketje geweigerd. POST NL heeft de bestelling retour gestuurd naar vodafone. Nu verteld vodafone mij net dat de order is geanuleerd en dat ik de order opnieuw moet plaatsen. Ik ben ten einde raad en weet het allemaal niet meer. Ik hoop dat jij wat voor mij kan betekenen Serkan.
BoenGroen schreef:No problem, ik denk ik vraag het even voor dat er hier boze reacties ontstaan haha
Ik heb het aangepast. Thanks
Mast schreef:Sluit me aan bij jouw woorden Mast ????????????????????????????????????Iris75 schreef:Komt wel goed @Serkan levert knap werk hier “don’t shoot the messenger”.. wat niet is kan nog komen tis tenslotte pas woensdag hebben nog 2 volle dagen te gaan.. fingers crossed ????????????Mast schreef:Sterkte met wachten @Serkan zegt dat de meeste wel uitgeleverd gaan krijgen. .... of in ieder geval de status en daarna zijm ze afhankelijk van PostNL ????
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.