Iris75 schreef:Offtopic:
@Serkan ..... ???????????? .... ik blijf zingen. .... mussen vallen van het dak etc etc maar de schoen blijft leeg ????????????
????????
Serkan schreef:???????????????????????????????????????????????? +1 SerkanIris75 schreef:Haha, ehm met betrekking tot het zetten van je schoen :D:
@Serkan ..... ???????????? .... ik blijf zingen. .... mussen vallen van het dak etc etc maar de schoen blijft leeg ????????????
????????
Alle reglementen omtrent de Sinterklaasviering zijn te vinden in de officiële norm NEN-0512, van het Nederlands Normalisatie-Instituut.
Citaat hoofdstuk 10.1, Het zetten van de schoen:
"
Tussen het tijdstip van de landelijke aankomst en 5 december bestaat de mogelijkheid een keer of
meermalen ‘de schoen te zetten’ met als oogmerk voor het tijdstip van de viering bij gunstig voorafgaand
gedrag alvast een (veelal) klein geschenk te ontvangen van Sint-Nicolaas. Uitsluitend minderjarige kinderen
komen in aanmerking voor dit evenement.
"
Verdere informatie staat in de volgende subhoofdstukken:
10.1.1 - Plaats en positie van de schoen
10.1.2 - Model en uitvoering
10.1.3 - Handelingen
Klik hier voor de bron.
(Houd je schoorsteen in de gaten tussen 3 en 5 december :p)
Mast schreef:*45 minuten later mijn order hebt geplaatst
Mooi om te horen @SpanishDudeist deze gehad heeft en ik 45 minuten later dus heb en hou goede hoop bedankt voor de inzet tot nu toe
XanderL schreef:Oei dat is even zuur ...... XanderL ...
Nou hang de vlaggen maar uit. Ook mijne is klaar voor verzending. Nu zal mijn baas wel roet in het eten stroeien en mijn morgenvroeg op het vliegtuig zetten voor 3 weken buitenland (ben internationaal service monteur).
RobertinoB schreef:Sms, mail etc gaat allemaal niet al te goed. RobertinoB .... En ook aan de rest
Ik had of heb ook geen mail/sms gehad, maar zie op de status pagina wel de update staan...
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.