Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
KC91 256gb SG besteld
Felo

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Als nu pas telefoons worden uitgeleverd die om 9.07 zijn besteld heb ik er een hard hoofd in dat die van mij wordt bezorgd deze week (64GB SG 27-10 om 10:10uur besteld).
Ik twijfelde nog bij de bestelling om niet gewoon bij Belsimpel te bestellen, had ik het maar gedaan! leermomentje, volgende keer niet meer bij Vodafone bestellen.
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Felo schreef:
Als nu pas telefoons worden uitgeleverd die om 9.07 zijn besteld heb ik er een hard hoofd in dat die van mij wordt bezorgd deze week (64GB SG 27-10 om 10:10uur besteld).
Ik twijfelde nog bij de bestelling om niet gewoon bij Belsimpel te bestellen, had ik het maar gedaan! leermomentje, volgende keer niet meer bij Vodafone bestellen.
Ja is toch lastig om te zeggen want er zijn ook bestellingen die weer teruggeplaatst zijn naar oude besteltijd ivm bkr issues.. waaronder ikzelf dus er is nog kans alleen schat die ik niet zo groot meer in helaas????
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Blij voor degene die nu hun status verandert hebben gekregen! Hopelijk worden de levertijden ook weer wat milder voor degene die niet konden preorderen.
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Gezien de ervaringen van diegene die allemaal hebben bestel op de 27e zie ik mijn bestelling, geplaatst op de 28e wel erg somber in om dit nog te leveren binnen de aangegeven levertermijn... Wellicht dat hier ook wat duidelijkheid in verschaft kan worden?
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
mrc0022 schreef:
Gezien de ervaringen van diegene die allemaal hebben bestel op de 27e zie ik mijn bestelling, geplaatst op de 28e wel erg somber in om dit nog te leveren binnen de aangegeven levertermijn... Wellicht dat hier ook wat duidelijkheid in verschaft kan worden?
Inderdaad dat zou ik ook graag willen haha
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
mrc0022 schreef:
De aangegeven levertermijn vanaf de 28ste is toch 3 tot 5 weken .. (as vrijdag zijn er pas 3wkn om) ... . dus ik begrijp deze reactie niet helemaal mrc0022 ... daarnaast heeft Serkan vandaag nog een update gedaan in dit forum. Misschien kan je die ook lezen.

Succes met wachten. ????
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Iris75 Daar ben ik zeker van op de hoogte maar aangezien nu pas bestellingen uitgeleverd gaan worden van mensen die op de 27e rond 9 uur ochtends hebben besteld dan lijkt het me sterk dat ze binnen 1 week alle overige bestellingen van de 27e nog gaan uitleveren. Vandaar dat ik ietwat sceptisch ben over de aangegeven termijn van 3-5 weken. Het is puur een aanname maar gezien alle reacties hier op het forum zal ik vast niet de enige zijn die hier benieuwd naar is..
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
mrc0022 schreef:
Daar ben ik zeker van op de hoogte maar aangezien nu pas bestellingen uitgeleverd gaan worden van mensen die op de 27e rond 9 uur ochtends hebben besteld dan lijkt het me sterk dat ze binnen 1 week alle overige bestellingen van de 27e nog gaan uitleveren. Vandaar dat ik ietwat sceptisch ben over de aangegeven termijn van 3-5 weken. Het is puur een aanname maar gezien alle reacties hier op het forum zal ik vast niet de enige zijn die hier benieuwd naar is..
Dit zijn zeker aannames want als je het forum vanaf de eerste dag had gevolgd weet je dat er ook issues waren etc
er zijn al vele iPhones uitgeleverd die later georderd waren .... en diegene die vandaag uitgeleverd zijn (wat je nu dus leest en waar je je aanname op baseerd) waren mensen die issues hadden en problemen hadden met hun geplaatste order, geannuleerde order en weer terug geplaatste order.

Zoals Serkan vandaag al heeft aangegeven gaat het uitleveren nog steeds zoals gepland
dus voor jou geldt dat: uitlevertijd 3-5wkn .....

dus laat als je blieft je aannames etc los en geef VF ook de tijd

en NEE ik ben niet voor VF want er zijn ook dingen niet goed gegaan, maar op zich gaat het nog steeds redelijk qua hun woord! ....

Hoop dat het zo wat duidelijker is .... geduld is een schone zaak en ik begrijp als geen ander dat het ook lastig is om te wachten op iets wat je graag wilt hebben.

MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
mrc0022 schreef:
Ach ik op 1 november in de VF store dus zal nog wel veeeeeeeel langer moeten wachten vrees ik????????????
RobertinoB

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
mrc0022: Mijn bestelling heb ik geplaatst om 13:00 en ook ik heb een status update ontvangen.
Dus weet niet zeker, maar een directe logica gebaseerd op tijdstip bestellen kan ik nog niet direct terug vinden.

Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
RobertinoB schreef:
@mrc0022: Mijn bestelling heb ik geplaatst om 13:00 en ook ik heb een status update ontvangen.
Dus weet niet zeker, maar een directe logica gebaseerd op tijdstip bestellen kan ik nog niet direct terug vinden.

Is er ook niet RobertinoB .... heeft allemaal met diverse factoren te maken.

Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Amen
XanderL

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Ik had geen issues, zat in de eerste 10 minuten. Waarschijnlijk vanwege de 256Gb SG dat het wat langer duurde. Zoals gezegd, VF zou duidelijker moeten zijn over ieders plek in de rij en prognose voor verwachte levering door Apple.
Rickkozijo

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
SpanishDudeist ik heb zojuist een mail gekregen met daarin mijn t&t jij ook?
is alleen nog niet aangemeld bij postnl morgen nog eens kijken
Rickkozijo

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
en krijg nu zojuist een sms van onbeperkte data geldig tot feb 2018 en 3 maanden gratis napster??
is dit een standaard? hebben jullie dat ook gekregen of is dit een soort tegemoetkoming voor het lange wachten:p:D
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Rickkozijo schreef:
@SpanishDudeist ik heb zojuist een mail gekregen met daarin mijn t&t jij ook?
is alleen nog niet aangemeld bij postnl morgen nog eens kijken
Als het goed is kan je het vanavond laat (rond 23u) zien Rickkozijo ..

enne die 3mnd data en Napster heb ik ook gekregen .. denk niet echt een goedmakertje ????
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Rickkozijo Ja ik ook. Ben benieuwd.
Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes
SpanishDudeist Ben blij dat er schot in zit. Duurt even, maar dan heb je ook wat.
Moet er wel een beetje aan wennen hoor. Zo klein. Na mijn 7 plus. Haha.
Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes

En dit is toch lachen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic