kdd schreef:Nou daar zou ik niet teveel aandacht aan schenken want mijn ervarig is dat de mensen via de chat niet overal goed van op de hoogte zijn.. mocht het wel zo zijn tja dat is dan droevig voor ons
ik heb net contact gehad met een medewerker via chat. volgens haar heeft apple vertraging :@.
volgens mij word de levertijd langer dan 3 weken .
ddouven schreef:ddouvenWat ik een beetje begrijp is dat Belsimpel op een andere manier aan zijn telefoons komt. Geregeld dus telefoons vanuit een ander land. (Dit is wat IK hoor en lees, de echte waarheid durf ik dus niet te zeggen)
Blijft toch raar dat je bij Bel Simpel nog steeds de iPhone X direct kunt krijgen met een verlenging van Vodafone.
kdd schreef:Als er vertraging zou zijn Apple dan hadden ze zelf de levertijd ook wel opgerekt lijkt mij. Kijk ik op de site dan zie ik nog steeds 2-3 wkn staan bij Apple zelf.
ik heb net contact gehad met een medewerker via chat. volgens haar heeft apple vertraging :@.
volgens mij word de levertijd langer dan 3 weken .
Ruud001 schreef:Ziet er mooi lekker uit Ruud001! Veel plezier met je iPhone X gewenst 😄
Proost. Mijn eerste foto met X
RobertinoB schreef:RobertinoB Wat een super nieuws voor jou .. kan jij misschien wat meer aangeven wat, welke, wanneer jij heb besteld. Dat geeft misschien wat meer duidelijkheid hier in het forum!! Alvast bedankt!
Heb net de volgende status update gehad bij mijn bestelling:
Uitleveren:
Uw bestelling is klaar voor verzending.
Uw bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat ziet u hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
Hoe lang nog na deze update duurt het voordat de telefoon wordt geleverd?
Dan weet ik of ik nog blijf wachten erop of niet...
RobertinoB schreef:RobertinoB twijfel je of je wel gaat wachten op je Track and Trace nummer? :S. Ik durf je niet precies te zeggen hoelang dat precies zal duren maar dat zal niet al te lang zijn.
Heb net de volgende status update gehad bij mijn bestelling:
Uitleveren:
Uw bestelling is klaar voor verzending.
Uw bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat ziet u hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
Hoe lang nog na deze update duurt het voordat de telefoon wordt geleverd?
Dan weet ik of ik nog blijf wachten erop of niet...
RobertinoB schreef:
@Serkan: had via een vriend de mogelijkheid om vanavond eentje op te halen bij de MediaMarkt vandaar dat ik twijfel of ik wel zal wachten. Maar voor die 120 euro korting kan ik wel 1 a 2 dagen wachten 😉
Ik had het volgende besteld:
Iphone X, 256 SG versie.
Besteld op vrijdag 27 oktober omstreeks 13:00
Ben erg benieuwd!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.