Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Tolis schreef:
Goedemiddag,
Ik heb zojuist met de klantenservice gesproken,
Hoewel ik een smsje heb gekregen dat mijn bestelling terug naar de originele besteldatum is gezet , ze zien nog steeds de oude besteldatum.
Geen 27 dus.
@Serkan Zou je dat willen/kunnen controlleren ?
Zoals eerder aangegeven is dit een afwijkend proces waardoor het kan zijn dat de status niet helemaal overeen komt. Indien je een sms hebt ontvangen kun je ervan uit gaan dat je bestelling is hersteld. Wacht het verder even af. Het ligt nu verder aan de voorraad/leveringen.
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
F1WilliamsJeff Hoe kan het dat jij met ordernummer 2700 al aan de beurt bent ik heb ordernummer 269901
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Nou indd... straks lijk ik wel een pro op dit forum..., maar of dat nou zo positief is?? Ik las in mijn oude forumberichtennprecies dezelfde discussie, maar toen met de release van de 5s ????????
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Iris75 schreef:
Neeeeeeeee ..... en dan gebeurt er dit ????????????????????????


???? ohhhh ... het zal je maar gebeuren ...... dan baal je toch als een stekker ...

@Serkan hoe zit het eigenlijk met verzekeren? ...
Dat zou ik vooral bij de iPhone X sterk aanraden. Aangezien een schermreparatie zomaar € 320,- kan kosten.

Hier kun je meer informatie over de verzekering via Vodafone vinden.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Hahaha ... zo zie je maar weer SpanishDudeist
en ik denk dat er met elke nieuwe telefoon wel wat is qua aanleveren etc.
Daarnaast zijn dan de mensen dan ook enorm ongeduldig want iedereen wilt dan eigenlijk de eerste hebben.
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik een pre-order deed ... daarvoor nooit en dan werd de telefoon gewoon netjes snel bezorgt etc

Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Sinan01 schreef:
@F1WilliamsJeff Hoe kan het dat jij met ordernummer 2700 al aan de beurt bent ik heb ordernummer 269901
Sinan01 Helaas kun je dat niet zomaar met elkaar vergelijken. Er spelen namelijk meer factoren mee zoals nummerbehoud, BKT-toetsing, kleur/opslag toestel etc. etc.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Uhhh dat is juist het probleem .... kijk Serkan

jullie hebben de X nog niet in jullie systeem staan (net zoals de 8, maar dat is bijzaak WhHaha)
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Serkan Je kan gelijk hebben maar mijn abonnement is verlengd en de toestel ik compleet afbetaald 256 gb SG zelfde als F1WilliamsJeff dus ook geen bkr registratie de bevestigins email was ook meteen binnen maar de status blijft maar op ontvangen staan dus die ordersnummers zijn ook geen indicatie
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ah kijk, dat wist ik nog niet. Zie ik helaas niet 123 zonder in te loggen.

Bedankt voor het melden Iris75, ik ga het intern doorgeven (je bent door naar de volgende ronde! Taart is binnen handbereik :D)
Wietse1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik geloof er niet meer in dat dit first in first out is. Mijn order met 26984xxx verlengd en zonder BKR had ik nog niet ontvangen, terwijl dit toestel al wel naar andere klanten is verstuurd met een hoger nummer.
Heb vanochtend via een andere weg mijn Iphone X besteld en had binnen een uur een T&T code. Morgen na het werk wordt deze tussen 18 en 22 bezorgd 🙂

Ziggo was slecht qua service en comminicatie en het samengaan heeft Vodafone in elk geen goed gedaan.
Just my experience.........


Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Sinan01 schreef:
@F1WilliamsJeff dus ook geen bkr registratie de bevestigins email was ook meteen binnen maar de status blijft maar op ontvangen staan dus die ordersnummers zijn ook geen indicatie
Wellicht ontvang jij ook snel goed nieuws. Ik raad je aan om het nog even af te wachten.

In ieder geval bedankt voor het geduld zover.
Sboldewijn01

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Wietse1 Zou je jouw manier van handelen met ons kunnen delen , wellicht is het een tip voor vele die nog steeds wachtende zijn
Wietse1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Besteld bij een webwinkel die in het forum al vaker voorbij is gekomen. Helaas voor Vodafone wel via een andere provider om de Iphone op korte termijn toch nog te kunnen ontvangen.

Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Jullie hebben mijn adres Serkan ... dus ik zie de taart wel tegemoet ????????????
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Ik hoop het Serkan Alle accesoires zijn binnen maar de toestel nog niet dat is geen fij gevoel maar hopen dat we in de volgende levering erbij zitten iedereen die nog op zijn toestel wacht veel succes en veel plezier voor degene die hem hebben ontvangen
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Wietse1 Belsimpel met t-mobile? Lekker man... ik kan helaas niet zo maar switchen van provider, maar fijn dat het bij jou snel te doen is.
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Iris75 Geef je mij een seintje als de taart binnen is? Regel ik het drankje...
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
SpanishDudeist schreef:
@Iris75 Geef je mij een seintje als de taart binnen is? Regel ik het drankje...
???? .... is goed! ... SpanishDudeist
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Ow ik heb zojuist besloten dat ik vanavond een statuswijziging ga ontvangen.... Dat jullie en VF het maar even weten. Vrijdag heb ik dan mijn toestel binnen. Helemaal top!
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
SpanishDudeist schreef:
Ow ik heb zojuist besloten dat ik vanavond een statuswijziging ga ontvangen.... Dat jullie en VF het maar even weten. Vrijdag heb ik dan mijn toestel binnen. Helemaal top!
???????????? SpanishDudeist .....

ik hoop dat dit besluit met een goeie afloop is en dat het niet een vette domper gaan worden ????????
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic