Tolis schreef:Zoals eerder aangegeven is dit een afwijkend proces waardoor het kan zijn dat de status niet helemaal overeen komt. Indien je een sms hebt ontvangen kun je ervan uit gaan dat je bestelling is hersteld. Wacht het verder even af. Het ligt nu verder aan de voorraad/leveringen.
Goedemiddag,
Ik heb zojuist met de klantenservice gesproken,
Hoewel ik een smsje heb gekregen dat mijn bestelling terug naar de originele besteldatum is gezet , ze zien nog steeds de oude besteldatum.
Geen 27 dus.
@Serkan Zou je dat willen/kunnen controlleren ?
Iris75 schreef:Dat zou ik vooral bij de iPhone X sterk aanraden. Aangezien een schermreparatie zomaar € 320,- kan kosten.
Neeeeeeeee ..... en dan gebeurt er dit ????????????????????????
???? ohhhh ... het zal je maar gebeuren ...... dan baal je toch als een stekker ...
@Serkan hoe zit het eigenlijk met verzekeren? ...
Sinan01 schreef:Sinan01 Helaas kun je dat niet zomaar met elkaar vergelijken. Er spelen namelijk meer factoren mee zoals nummerbehoud, BKT-toetsing, kleur/opslag toestel etc. etc.
@F1WilliamsJeff Hoe kan het dat jij met ordernummer 2700 al aan de beurt bent ik heb ordernummer 269901
Sinan01 schreef:Wellicht ontvang jij ook snel goed nieuws. Ik raad je aan om het nog even af te wachten.
@F1WilliamsJeff dus ook geen bkr registratie de bevestigins email was ook meteen binnen maar de status blijft maar op ontvangen staan dus die ordersnummers zijn ook geen indicatie
SpanishDudeist schreef:???? .... is goed! ... SpanishDudeist
@Iris75 Geef je mij een seintje als de taart binnen is? Regel ik het drankje...
SpanishDudeist schreef:???????????? SpanishDudeist .....
Ow ik heb zojuist besloten dat ik vanavond een statuswijziging ga ontvangen.... Dat jullie en VF het maar even weten. Vrijdag heb ik dan mijn toestel binnen. Helemaal top!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.