Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
lisa1969

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Status ontvangen staat er ook bij mij. Ik heb de 27e om 09:16 mijn bevestiging gekregen. Ik dacht dat ik een kleur en opslag had gekozen die de rest niet wil, maar blijkbaar verkeerd gedacht ????


Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
JaqSwarthoff ja was bij mij toen ook en dan ineens veranderde alles in uitleveren ... dus MyVodafone is ook niet altijd helemaal betrouwbaar. ???? ....

Het rare was ook bij mij: als je bij MyVodafone in het eerste veldje stond dan stond (bij mijn bestellingen) er soms weer wat anders dan als ik op die bestelling drukte en ik dan de status van de bestelling zag.
En niet te vergeten dat je geregeld ook weer opnieuw moest inloggen. ????

pppffff ... je bleef op alles drukken / refreshen etc etc.

En dan plots stond er dat je bestelling klaar stond voor uitleveren ... en dan weer elke keer wachten op je track en trace die pas romd 22:30 er op kwam te staan.

We zijn allemaal gewoon erg benieuwd en ongeduldig.

succes he! ????????????
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Heb zo wel het idee, dat dit draadje wat rustig aan het worden is. Hebben de meeste Forum leden hun toestel binnen? Of zijn we met z'n allen zo geduldig?

lisa1969

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Ik ben heeeel geduldig;)
Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Hahaha, precies... Ik denk inderdaad dat er een boel al blij gemaakt zijn, wij moeten nog blij gemaakt worden... Geduldig als ik ben, zit/sta ik in de afwachtende modus. Maar met een bestelling op 27/11 om 09.05 had ik stiekem al gehoopt de X te hebben... 😄
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Hier nog niet, maar heb hem ook per ongeluk niet gepreorderd. Hoop dat jullie hem allemaal zo snel mogelijk hebben! En hoop verder ook dat de levertijden nog wat gaan slinken haha
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Ik doe vooral heel geduldig... zou fijn zijn als dat ook beloond word.

Ruud001 Jij ook geduldig toch?
Piecas

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik zie hier allemaal berichten van mensen die hun bestelling hebben laten terugzetten naar de originele besteldatum. Terwijl als ik met Vodafone klantenservice bel zij zeggen dat ze dat niet kunnen doen.
toch vreemd dat dat blijkbaar verschilt.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Heeeeeeeel geduldig. :D:D

Wat moet je anders he?
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Dat terug zetten heeft te maken met aanvullende informatie (bijvorbeeld voor BKR) die VF moest hebben op je aanvraag. Er werd dan een nieuw bestelnummer gemaakt waardoor je later in de rij van uitleveren komt. Als je een moderator hier vraagt (Serkan) dan kan hij er misschien mee aan het werk om je vraag door te leiden naar de juiste afdeling. Die zetten je dan misschien weer op je oorspronkelijke plaats in de rij van bestellen.
Dus Serkan vragen via een PB. Ofwel een prive bericht.
Succes!
Nico2

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Serkan Hi Serkan, ik heb net gebeld met VF omdat ik twijfelde over mijn order datum en toen toch nog even naar de levertijden gevraagd. Er werd mij verteld dat de mensen die op 27-10 besteld hebben rekening moeten houden met een levertijd van 6-8 weken. ????. Klopt deze info?
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Deze lijst staat gewoon nog op de site van VF. Mag hopen dat ie nog klopt. :S
Nico2

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dat zei ik ook. Kreeg als antwoord dat de site nog aangepast moest worden.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Serkan SEKAN laat even weten hoe we er voor staan?
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
In de blinde paniek de R vergeten, Serkan. Sorry. Graag horen we van je...
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Nico2 Die leververwachting is mij niet bekend. Ik raad jullie aan om de levertijden van Vodafone.nl/levertijd aan te houden. Zodra ik een nieuwe update heb zal ik dit met jullie delen.
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Zal wel loslopen. ????
Mike96e

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Krijg van serkan te horen dat mijn besteldatum alleen wordt hersteld als deze gewijzigd is door BKR-informatie.

dus niet doordat vodafone zo slim is om de regeling van nummerbehoud in een weekend te plannen en daarna de tweede poging pas ruim een maand later te doen.

complete onzin als je t mij vraagt en echt geen manier om met trouwe klanten om te gaan, al helemaal als voor t toestel al in volledigheid is betaald.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ruud001 schreef:
In de blinde paniek de R vergeten, Serkan. Sorry. Graag horen we van je...
Ruud001 Wat een iPhone X allemaal wel niet kan veroorzaken... 😄 cc SpanishDudeist Iris75
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic