Iris75 schreef:Iris75 onze collega's proberen iedereen echt zo goed mogelijk te helpen en te informeren. Maar in een grote organisatie kan er helaas altijd wel iets fout gaan in de communicatie. Daarnaast helpt het ook niet als men verschillende keren (met verschillende afdelingen) contact opneemt over dezelfde vraag. Dan kun je ongewild verschillende antwoorden krijgen en daar heeft niemand wat aan. Vooral wat betreft de levertijden van een toestel als de iPhone X.
Hoe krijg je paniek in de tent!
Vind het echt super slecht dat klantenservice zo de klant met super verkeerde informatie doorgeeft. En dat is al de hele tijd! ...
Ik mag hopen dat jij @Serkan zulke dingen ook doorgeeft aan jouw leidinggevende en dat hij dit door geeft aan desbetreffende afdeling, dit kost jou extra tijd en zo ook veel ergernissen. ..
tegen iedereen hier wil ik zeggen ... respect voor jullie geduld!
SpanishDudeist schreef:Houd vooral dat eerste vast.... 😄
@Ruud001 @Iris75?
Iris75 schreef:Mis je de home-knop btw niet? :8
Tikkend op mijn IPhoneX (vrijdag geleverd) houd ik jullie wel gezelschap @SpanishDudeist ????
Maar je zeurt niet hoor ... je wordt door al die wisselende info soms best frustie. ????
Ik zucht nog steeds met jullie mee hoor ????????
Serkan schreef:Iris75 schreef:Mis je de home-knop btw niet? :8
Tikkend op mijn IPhoneX (vrijdag geleverd) houd ik jullie wel gezelschap @SpanishDudeist ????
Maar je zeurt niet hoor ... je wordt door al die wisselende info soms best frustie. ????
Ik zucht nog steeds met jullie mee hoor ????????
Iris75 schreef:Ik begrijp je heel goed hoor. Maar ik doelde (uit ervaring) meer op het feit dat men soms in de zoektocht naar het meest bevredigende antwoord ook tegen verschillende antwoorden kan oplopen. En uiteraard zou dat niet de bedoeling moeten zijn in een ideale situatie, maar zoals gezegd kan dat gebeuren in een grote organisatie.
Maar @Serkan met alle respect .... er komen op dit forum steeds nieuwe mensen (klanten van jullie) die met andere informatie komen. Daarom weer verwarring hier en dan gaan die vragen toch weer richting jou.
Denk diegene die hier nu al een paar weken en zitten te wachten op hun X dat die geen contact zoeken met andere afdelingen. Nee... die zoeken contact met jou, ook omdat jij de enige moderator hier bent.
Ik bedoelde het ook meer positief naar jou toe want het lijkt mij voor jou ook stressvol als je elke keer weer die frustie klanten te woord moet staan die met verkeerde informatie komen.
Iris75 schreef:Serkan schreef:Iris75 schreef:Ik heb er laatst ook even mee mogen spelen en ik moest duidelijk nog wennen aan een toestel zonder home-knop. Btw, ik ben zelf ook aan het wachten op mijn iPhone X.................... 😄
Tikkend op mijn IPhoneX (vrijdag geleverd) houd ik jullie wel gezelschap @Serkan ... het is weer even wennen want sommige dingen gaan net even anders maar er zitten ook weer hele leuke “snufjes” op.
Ook de face - id vind ik persoonlijk erg handig. ....
maar meer zal ik niet zeggen anders gaan O.a. @SpanishDudeist me niet leuk vinden ????????????
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.